geweldigquote:
jij bent laat , gisteravond al te kuiken.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:01 schreef Timo20 het volgende:
Nieuwe Muse album is net klaar gekuikt![]()
![]()
Wat hij zegtquote:Op woensdag 9 september 2009 22:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
nas = netwerkschijf
sqeeze box = handig apparaatje om bv nas draadloos aan stereo te koppelen
Ik wist niet dat ie al te kuiken wasquote:Op woensdag 9 september 2009 22:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jij bent laat , gisteravond al te kuiken.
dank uquote:Op woensdag 9 september 2009 22:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
nas = netwerkschijf
sqeeze box = handig apparaatje om bv nas draadloos aan stereo te koppelen
byebyequote:
John Bakkerquote:
wat die man doet is ook wel weer een uiterste. Maar was het wel met hem eens dat een hoop mensen tegenwoordig al moeite hebben met het sommetje 2 + 3.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:17 schreef Jannekje7 het volgende:
OMG... ik kan zooo niet hoofdrekenen!
Deze man blijkbaar wel! Rekenwonder idd!
Ikea is geen troepquote:Op donderdag 10 september 2009 09:52 schreef Jannekje7 het volgende:
Overigens, ik ben best goed in het in elkaar zetten van ikea-troep.
Mijn vriend moet ik erbij weghouden, die wordt gillend gek!
Ik heb ook veel Ikea-troepquote:Op donderdag 10 september 2009 09:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ikea is geen troep. Natuurlijk, 't is van goedkoper materiaal gemaakt dan als je een bed/kast van 200+ euro koopt, maar dat weet je
bijna net zo goed als de mijnequote:
Nah.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:31 schreef themauster het volgende:
* Die RUST* hier in het topic iedereen hard aan het werk?
Tikje laat, maar alsnog kudos voor het draaien van The space between.quote:
These thickle words confuse me, like is it gonna rain today.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tikje laat, maar alsnog kudos voor het draaien van The space between.
He hallo daar !quote:Op donderdag 10 september 2009 12:04 schreef 3FMaster het volgende:Goedemorrrrrrgen.
[..]
Alleen mis in de hoofdletter, een ', en de .
Dat is een super goed ideequote:Op donderdag 10 september 2009 12:08 schreef Againzender het volgende:
Lunch!
ja ga ik ook maar eens doen alleen gewoon hier op kantoor de hoge heren vergaderen in onze lunch/koffie ruimtequote:
bij nader inzien wacht ik ook nog even tot de jongste klaar is met de chocopasta kliederzooi. Als hij zo op bed ligt maar eens wat gaan bakken voor mijzelfquote:Op donderdag 10 september 2009 12:14 schreef themauster het volgende:
[..]
ja ga ik ook maar eens doen alleen gewoon hier op kantoor de hoge heren vergaderen in onze lunch/koffie ruimte
Leighton Meesterquote:Op donderdag 10 september 2009 12:56 schreef -Hans- het volgende:Cobra Starship Ft. Leighton Meester - Good Girls Go Bad.
3FM meeeeeeeee-ga-hit !
Al zet ik mijn geld op de nieuwe van Robbie Williams
OeH! dat ziet er niet verkeerd uitquote:Op donderdag 10 september 2009 13:03 schreef themauster het volgende:
[..]
Leighton Meesteral is de blonde in Gossip Girl nog leuker Blake Lively
Denk LGL oid. Maar zat ook niet op te letten.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:23 schreef JDude het volgende:
Wat moest je nou SMSen naar Rabbering? Ik begin net te laat op te letten.
LGL.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:23 schreef JDude het volgende:
Wat moest je nou SMSen naar Rabbering? Ik begin net te laat op te letten.
Ik ook hoor, kheb geen school en geen werk momenteelquote:Op donderdag 10 september 2009 14:21 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik heb al weekend
Massive attack
Zou dat niet KX kunnen zijn? Daar draait-ie toch ook?quote:Op donderdag 10 september 2009 14:31 schreef broer het volgende:
Hoorde ik Stenders nou zeggen dat hij weer ergens ontslagen was? Waar dan?
KX is van Stenders.quote:Op donderdag 10 september 2009 15:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zou dat niet KX kunnen zijn? Daar draait-ie toch ook?
Dat is de 9,1% borrel, om de luistercijfers te vieren.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:18 schreef Againzender het volgende:
Rab begint goed trouwens
Zal hij het zo wel weer verpesten met 1 of andere k*tplaat
Na 4 uur heeft 3FM een borrel? Belooft dat wat leuks voor de avondshow?
Ik zag inderdaad net een berichtje van Gerard dat hij wat ploatjes moet draaien bij de luistercijferborrelquote:Op donderdag 10 september 2009 16:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat is de 9,1% borrel, om de luistercijfers te vieren.
Van 7,9% vorig jaar naar 9,1% nu, da's stevig.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik zag inderdaad net een berichtje van Gerard dat hij wat ploatjes moet draaien bij de luistercijferborrel
Maar de cijfers zijn zo goed? Heb het even gemist....
Ja, ze staan nu op de derde plaats, met hetzelfde percentage als Sky. Alleen Radio 2 en 538 staan er nog boven.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik zag inderdaad net een berichtje van Gerard dat hij wat ploatjes moet draaien bij de luistercijferborrel
Maar de cijfers zijn zo goed? Heb het even gemist....
aha, dat lijkt mijn inderdaad een feestje waardquote:Op donderdag 10 september 2009 16:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, ze staan nu op de derde plaats, met hetzelfde percentage als Sky. Alleen Radio 2 en 538 staan er nog boven.
Zo'n beat waar je heerlijk bij kan wegdromenquote:Op donderdag 10 september 2009 15:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[..]
Moest er wel aan wennen, maar voor de rest lekker nummer inderdaad
Ik zeg: MH maken!quote:Op donderdag 10 september 2009 17:21 schreef -Hans- het volgende:
Valerius weer een nieuwe single? Ojee
maakt niet uit hoe ver, als ik er maar naast zit.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vrees dat je er niet ver naast zit
lolquote:Op donderdag 10 september 2009 17:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
maakt niet uit hoe ver, als ik er maar naast zit.
Goed planquote:Op donderdag 10 september 2009 17:49 schreef Againzender het volgende:
Laat ik ook nog eens iets posten voordat Hans het topic in z'n eentje volspamt
volgens mij staat je stereo zo ondertussen erg hard, of schakel je ook wel eens terugquote:
Bijna op maxquote:Op donderdag 10 september 2009 17:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgens mij staat je stereo zo ondertussen erg hard, of schakel je ook wel eens terug
* TOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETT!!!!! *quote:
versnellingsnaafquote:
Tuurlijk, waarom niet?quote:
gewoon, omdat het kan!quote:
Zo, uitgeborreld?quote:Op donderdag 10 september 2009 19:01 schreef MichielV het volgende:
Hallo allen!
ola, u hierquote:
Dat bedoel ik maar!quote:
Maar zover wil ik ook weer niet gaan. Twee compleet verschillende grootheden.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:17 schreef 3FMaster het volgende:
Deze versie klinkt veul beter dan de KoL versie
quote:
Eensch.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:17 schreef 3FMaster het volgende:
Deze versie klinkt veul beter dan de KoL versie
Uhhh... gezelligquote:Op donderdag 10 september 2009 19:23 schreef Sersjee het volgende:
Dolle zotte bende, zo'n 3FM-feestje...
En u bent?quote:Op donderdag 10 september 2009 19:26 schreef Jannekje7 het volgende:
Zo, ik ben er ook weer eens hoor!
Nog heel ff verder met tas inpakken voor weekendje weg en dan bin ich dabei!
Heb jullie gemist
Kan ik u morgen op m'n werk verwachten? Of is de bestemming elders.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:26 schreef Jannekje7 het volgende:
Zo, ik ben er ook weer eens hoor!
Nog heel ff verder met tas inpakken voor weekendje weg en dan bin ich dabei!
Heb jullie gemist
Daar was een poosje sprake van (start op 1/09) maar is nu 2 weekjes later.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:36 schreef Timo20 het volgende:
Ik dacht dat morgen 90`s request begon
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:49 schreef MichielV het volgende:
[..]
Daar was een poosje sprake van (start op 1/09) maar is nu 2 weekjes later.
ach als het maar doorgang vind , is het niet zo erg, mits gecommuniceerdquote:Op donderdag 10 september 2009 19:49 schreef MichielV het volgende:
[..]
als het nou vanaf morgen gewoon drie weken isquote:Op donderdag 10 september 2009 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ach als het maar doorgang vind , is het niet zo erg, mits gecommuniceerd
start op 25 sept!quote:Op donderdag 10 september 2009 19:49 schreef MichielV het volgende:
[..]
of nu over 2 wekenquote:Op donderdag 10 september 2009 20:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dan bedoelde michiel 1 september + 4 weken ipv 2
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:33 schreef Sirolf het volgende:
Iedereen krijgt het advies om de trein te nemen naar Coldplay... waarna de trein 2 uur lang stil gaat staan.
Er rust blijkbaar een vloek op die Coldplay-concerten.
nou dat vind ik ook....quote:Op donderdag 10 september 2009 20:41 schreef Brennel het volgende:
Pfff, ik vind dit echt zo'n kinderliedje. Verschrikkelijk.
Ik mis TR niet eens om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 10 september 2009 20:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nou dat vind ik ook....![]()
TR=
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:44 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik mis TR niet eens om eerlijk te zijn
Welke?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nou dat vind ik ook....![]()
TR=
Vroeger kreeg je nog wel eens een bevestigingsmailtje met daarin je keuzes, beetje jammer dat dat nu niet meer zo is.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:12 schreef muisje-eliza het volgende:
ik weet niet meer wat ik gekozen heb voor die awards
jamaar kwart over 12quote:Op donderdag 10 september 2009 21:14 schreef Sersjee het volgende:
Kijk vooral allemaal naar MetMichiel's Jools-gebeuren, wantSeasick Steve
treedt ook op!
Weet niet of dat er wel op komt. Vraag me af of de BBC daar wel toestemming voor geeft, want die gasten zitten nogal op hun rechten.quote:
Ik bestaquote:Op donderdag 10 september 2009 21:32 schreef Sersjee het volgende:
Krezip stopt. Jeremy's stopt. Johan stopt. Valerius brengt een tweede single uit. Hoeveel meer bewijs wil je hebben dat God niet bestaat.
+MJ is doodquote:Op donderdag 10 september 2009 21:32 schreef Sersjee het volgende:
Krezip stopt. Jeremy's stopt. Johan stopt. Valerius brengt een tweede single uit. Hoeveel meer bewijs wil je hebben dat God niet bestaat.
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:32 schreef Sersjee het volgende:
Dat weet ik, dus ben jij God niet. Want God bestaat niet. En als ie al zou bestaan, zou ie nooit in IJmuiden gaan wonenquote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat weet ik, dus ben jij God niet. Want God bestaat niet. En als ie al zou bestaan, zou ie nooit in IJmuiden gaan wonen
Geen idee, maar jij bent evil!quote:
kGa naar Ommen, maar met de auto deze keer...quote:Op donderdag 10 september 2009 19:38 schreef Brennel het volgende:
[..]
Kan ik u morgen op m'n werk verwachten? Of is de bestemming elders.
Daar heb je een punt!quote:Op donderdag 10 september 2009 21:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat weet ik, dus ben jij God niet. Want God bestaat niet. En als ie al zou bestaan, zou ie nooit in IJmuiden gaan wonen![]()
Recessie hequote:Op donderdag 10 september 2009 21:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat weet ik, dus ben jij God niet. Want God bestaat niet. En als ie al zou bestaan, zou ie nooit in IJmuiden gaan wonen
Voor het eerste wil ik God juist bedankenquote:Op donderdag 10 september 2009 21:32 schreef Sersjee het volgende:
Graag gedaanquote:Op donderdag 10 september 2009 21:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Voor het eerste wil ik God juist bedanken
Ohh, leuk, veel plezier!quote:Op donderdag 10 september 2009 21:36 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Geen idee, maar jij bent evil!
[..]
kGa naar Ommen, maar met de auto deze keer...
Ik ga m'n best doen. Moet wel lukken denk ik... hoop ik.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:05 schreef Jannekje7 het volgende:
Brennel, ga jij wel vrij kunnen krijgen voor 3 okt?
Kloppen de verhalen over de Ijslandse dames?quote:Op donderdag 10 september 2009 22:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Groeten vanuit een regenachtig Reykjavík!. Eigenlijk de eerste keer in m'n twee weken hier dat 't wat langer regent. Bijna 3.100 kilometer met huurauto afgelegd in 12 dagen tijd. Veel gezien, erg genoten en heeeel veel foto's gemaakt
. Morgen nog een dagje Reykjavík en zaterdagochtend weer naar huis...
Heb hier vandaag wat mooie exemplaren gezien. Lang en blondquote:Op donderdag 10 september 2009 22:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Kloppen de verhalen over de Ijslandse dames?
Ik bedoelde eigenlijk of ze zo geil als boter zijnquote:Op donderdag 10 september 2009 22:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb hier vandaag wat mooie exemplaren gezien. Lang en blond. Afgelopen twee weken eigenlijk niet. Maar goed, buiten Reykjavík woont er geen hond in dit land
.
Dat heb ik nog niet proefondervindelijk vastgesteld neequote:Op donderdag 10 september 2009 23:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk of ze zo geil als boter zijnIk heb verhalen gehoord van vrienden van mij
Dat doe je niet goedquote:Op donderdag 10 september 2009 23:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet proefondervindelijk vastgesteld nee.
Zijn de IJslanders preuts ofzoiets?quote:Op donderdag 10 september 2009 22:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
En in Not Fair van mevrouw Allen wordt 'head' weggebeept in 'I spent ages giving head'.
Euj! Doei.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd.
Ik ga weer er vandoor.
Ehj hallo Jannekequote:Op donderdag 10 september 2009 18:10 schreef Jannekje7 het volgende:
Oh my, het valt me nu pas op... Hans is terug!
Nog heel even dan. Na dit bericht ga ik slapen.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:55 schreef -Hans- het volgende:
nog mensen hiero>!?!
EHj Sirolf, gezellig man! Was al bang dat ik hier de enige zou zijnquote:Op donderdag 10 september 2009 23:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nog heel even dan. Na dit bericht ga ik slapen.
De Staat heeft trouwens zojuist de 3VOOR12 Award van dit jaar gewonnen. Goede keus!
Heeeeel graag !quote:Op vrijdag 11 september 2009 07:53 schreef Sirolf het volgende:
Zal ik je postdiarree maar even onderbreken, Hans?
Eej Janneke! alles goed??quote:Op vrijdag 11 september 2009 07:57 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeiemorgen!
Wat een vaaaag stukkie verhaal net joh!
[..]
Ehj!
Da's Lau.quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:13 schreef JDude het volgende:
WTF. Ik versta geen moer van deze gast.
Yup, alles goed! Na een té gave vakantie (oost-afrika!!) weer terug in Nederland, maar nog niet in het ritme!quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eej Janneke! alles goed??
Moi GerbenP !.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:20 schreef gerbenp het volgende:
[..]
is 't nu al koud om 'm af te spelen dan?
Misschien hadden de mensen die er gisteren zes uur voor in de file stonden het koud.quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:20 schreef gerbenp het volgende:
[..]
is 't nu al koud om 'm af te spelen dan?
helemaal in Oost Afrika?! wow, gaaf zegquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:20 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Yup, alles goed! Na een té gave vakantie (oost-afrika!!) weer terug in Nederland, maar nog niet in het ritme!
Me nu aan het klaarmaken voor een gezellig weekendje weg met vroegere vriendinnen, dus kom ik nog niet in het ritme
echt belachelijk hoe het logistiek geregeld was auto / trein allemaal problemen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Misschien hadden de mensen die er gisteren zes uur voor in de file stonden het koud.
Dat uit de hand gelopen grasveld is ook niet echt geschikt voor zo'n groot evenement.quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
echt belachelijk hoe het logistiek geregeld was auto / trein allemaal problemen.
Goede morgen God, heeft u goed geslapen en de wereld verbeterdquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:29 schreef borisz het volgende:
Goedemorgen mensen van het goede leven
Nee, want Björk is lekker on-aanstootgevend.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ow, en qua muziek hier in IJsland: de boot met singles van Polarkreis 18 is hier ook eindelijk aangekomen... Allein Allein is hier nu pas een hit. En in Not Fair van mevrouw Allen wordt 'head' weggebeept in 'I spent ages giving head'
. Verder weinig geweldige nieuwe dingen gehoord. Paar nummers thuis es opzoeken en herbeluisteren.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:35 schreef on_air het volgende:
[..]
Nee, want Björk is lekker on-aanstootgevend.
Nee, want die Ijslanders verstaan Lily Allen lekker makkelijk.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ja. Nouja, geen idee wat ze nog jn het IJslands zingt. Mss is dat nog wel erger. Maar dat verstaat toch geen hond
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |