geweldigquote:
jij bent laat , gisteravond al te kuiken.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:01 schreef Timo20 het volgende:
Nieuwe Muse album is net klaar gekuikt![]()
![]()
Wat hij zegtquote:Op woensdag 9 september 2009 22:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
nas = netwerkschijf
sqeeze box = handig apparaatje om bv nas draadloos aan stereo te koppelen
Ik wist niet dat ie al te kuiken wasquote:Op woensdag 9 september 2009 22:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jij bent laat , gisteravond al te kuiken.
dank uquote:Op woensdag 9 september 2009 22:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
nas = netwerkschijf
sqeeze box = handig apparaatje om bv nas draadloos aan stereo te koppelen
byebyequote:
John Bakkerquote:
wat die man doet is ook wel weer een uiterste. Maar was het wel met hem eens dat een hoop mensen tegenwoordig al moeite hebben met het sommetje 2 + 3.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:17 schreef Jannekje7 het volgende:
OMG... ik kan zooo niet hoofdrekenen!
Deze man blijkbaar wel! Rekenwonder idd!
Ikea is geen troepquote:Op donderdag 10 september 2009 09:52 schreef Jannekje7 het volgende:
Overigens, ik ben best goed in het in elkaar zetten van ikea-troep.
Mijn vriend moet ik erbij weghouden, die wordt gillend gek!
Ik heb ook veel Ikea-troepquote:Op donderdag 10 september 2009 09:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ikea is geen troep. Natuurlijk, 't is van goedkoper materiaal gemaakt dan als je een bed/kast van 200+ euro koopt, maar dat weet je
bijna net zo goed als de mijnequote:
Nah.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:31 schreef themauster het volgende:
* Die RUST* hier in het topic iedereen hard aan het werk?
Tikje laat, maar alsnog kudos voor het draaien van The space between.quote:
These thickle words confuse me, like is it gonna rain today.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tikje laat, maar alsnog kudos voor het draaien van The space between.
He hallo daar !quote:Op donderdag 10 september 2009 12:04 schreef 3FMaster het volgende:Goedemorrrrrrgen.
[..]
Alleen mis in de hoofdletter, een ', en de .
Dat is een super goed ideequote:Op donderdag 10 september 2009 12:08 schreef Againzender het volgende:
Lunch!
ja ga ik ook maar eens doen alleen gewoon hier op kantoor de hoge heren vergaderen in onze lunch/koffie ruimtequote:
bij nader inzien wacht ik ook nog even tot de jongste klaar is met de chocopasta kliederzooi. Als hij zo op bed ligt maar eens wat gaan bakken voor mijzelfquote:Op donderdag 10 september 2009 12:14 schreef themauster het volgende:
[..]
ja ga ik ook maar eens doen alleen gewoon hier op kantoor de hoge heren vergaderen in onze lunch/koffie ruimte
Leighton Meesterquote:Op donderdag 10 september 2009 12:56 schreef -Hans- het volgende:Cobra Starship Ft. Leighton Meester - Good Girls Go Bad.
3FM meeeeeeeee-ga-hit !
Al zet ik mijn geld op de nieuwe van Robbie Williams
OeH! dat ziet er niet verkeerd uitquote:Op donderdag 10 september 2009 13:03 schreef themauster het volgende:
[..]
Leighton Meesteral is de blonde in Gossip Girl nog leuker Blake Lively
Denk LGL oid. Maar zat ook niet op te letten.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:23 schreef JDude het volgende:
Wat moest je nou SMSen naar Rabbering? Ik begin net te laat op te letten.
LGL.quote:Op donderdag 10 september 2009 14:23 schreef JDude het volgende:
Wat moest je nou SMSen naar Rabbering? Ik begin net te laat op te letten.
Ik ook hoor, kheb geen school en geen werk momenteelquote:Op donderdag 10 september 2009 14:21 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik heb al weekend
Massive attack
Zou dat niet KX kunnen zijn? Daar draait-ie toch ook?quote:Op donderdag 10 september 2009 14:31 schreef broer het volgende:
Hoorde ik Stenders nou zeggen dat hij weer ergens ontslagen was? Waar dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |