abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 oktober 2009 @ 14:59:47 #51
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_73915065
Werd net gebeld door een special nummer van Vodafone.

Krijg dus een nieuw toestel + 2 maanden hoef ik geen abbonementskosten te betalen
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  woensdag 18 november 2009 @ 00:54:51 #52
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74803795
En Dynafix is weer lekker op dreef hoor!

Weer enorm veel gezeik:

Dynafix + Geldklopperij, wat nu?

Iig als je op Dynafix googeld staat dit topic bovenaan!
Gaat goed

Screw them!
Vieze geldklopperij
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  woensdag 18 november 2009 @ 00:55:09 #53
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74803800
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 17:04 schreef Dionysiou het volgende:
Hoi.

Na vroeger al 6 reparaties met Dynafix van mijn Xperia X1 kreeg ik een geheel nieuw toestel via Dynafix. Zo gezegd zo gedaan.

Toen ik het toestel ontving was ie niet goed. De connectors waren kapot of beschadigd dus ik mail dit keer met SE (Sony Ericsson) en na 15-tal mails kon ik het toestel voor de laatste keer opsturen naar Dynafix aangetekend naar het adres.

(10 november kreeg ik het adres, 11 november was ie binnen geboekt bij Dynafix. Aankoop bewijs heb ik nog en verzendbewijs. Maar die gozer van SE had het in z'n mails staan. Gaf hem toen ook de 3S code.)

Dat heb ik uiteraard gedaan, mocht het toestel dan niet gemaakt zijn kijken we voor een ander toestel. Nu bel ik rond 15.00 Dynafix om te vragen naar de reparatie status. Zeggen ze:
''Het toestel is niet gerepareerd, er is met beunhazerij aan gewerkt. Er worden ¤50,- onderzoekskosten verrekend, dit moet je betalen om het toestel te krijgen anders lever je hem vrijwillig in en word het toestel milieuvriendelijk afgebouwd.''

En moet voor 8 december reageren anders ben ik hem kwijt.

Hiermee ging ik uiteraard niet mee akkoord! Ik heb niet eens met het toestel gebeld. Ik heb er zelfs nog 1,4 jaar garantie op, waarom zou ik hem door iemand laten repareren?
En daarbij komt dat ik het toestel meteen weer retour stuurde. Binnen 3 dagen na ontvangst van het nieuwe toestel.

Heb dus meteen contact opgenomen met SE. Dus net de man van de Xperia helpdesk opgebeld en alles uitgelegd en die vond het heeeeeeeel raar en die start een onderzoek naar Dynafix bij z'n meerdere. Ik krijg aan het eind van de week bericht.

In hoe ver kan ik mijn recht behalen?
Ik ben al sinds april bezig met dit soort gelul.
  woensdag 2 december 2009 @ 19:51:38 #54
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75223475
quote:
Geachte heer ***,

Hartelijk dank voor uw E-mail aan Sony Ericsson XPERIA support.

Met betrekking tot uw vraag delen wij het volgende mede:

U zult vanuit Dynafix een nieuw toestel ontvangen.

Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Na zeker 2 weken wachten is de zaak hopelijk nu afgedaan. Ik mocht een ander toestel. Dus ik wil de X2 ipv de X1.
  woensdag 2 december 2009 @ 19:53:09 #55
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_75223524
Jemie, wat een gedoe!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  woensdag 2 december 2009 @ 19:55:26 #56
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75223610
O kut mijn achternaam stond er nog
Moe enzo.

Je inderdaad heel wat gedoe!
Maar ik ben er wel blij mee als het nu eindelijk is opgelost haha!
pi_75331386
Je schrijft bijna 2 maand geleden dat je een nieuwe telefoon krijgt, die heb je natuurlijk al in je bezit?
  zondag 6 december 2009 @ 13:09:44 #58
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75334785
quote:
Op zondag 6 december 2009 05:31 schreef indahnesia.com het volgende:
Je schrijft bijna 2 maand geleden dat je een nieuwe telefoon krijgt, die heb je natuurlijk al in je bezit?
Link? Quote?
Ik heb helemaal niks in mijn bezit.
  zondag 6 december 2009 @ 13:10:09 #59
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75334793
Oja, behalve rekeningen die ik gewoon blijf krijgen.
  maandag 7 december 2009 @ 09:38:35 #60
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75361256
Ze werken inderdaad met refurbished toestellen.
quote:
Een refurbished toestel is ook een nieuw toestel aangezien deze door Sony Ericsson helemaal uit elkaar wordt gehaald en opnieuw gemonteerd. Daarbij worden alle defecten onderdelen vervangen voor nieuwe.
Letterlijke QUOTE van een medewerker.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 19:50:54 #61
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_77930669
De zaak is nu (eindelijk afgedaan) ik bleef problemen krijgen met de Xperia. Een stevige brief naar 'Special Services' van Vodafone gestuurd. Werd 2 dagen later gebeld door een onbekend nummer, special services. Ik mocht de Nokia N97 of HTC HD2 voor ¤150,- en kon de Xperia behouden.

Ik krijg nu binnenkort de HTC HD2.
pi_94514897
God, wat een rukbedrijf. :{
Ik heb op 21 januari m'n LG KF750 opgestuurd.
Het duurde nogal lang, dus heb ik een mail gestuurd naar Dynafix. Hierop kreeg ik een email terug. Zij hadden me mobiel niet ontvangen. Dus ik naar TNT gebeld, zeggen zij (met bewijs) dat ie wel degelijk is aangekomen... :z Dus nu hopelijk binnekort me mobiel terug, maar ik raad jullie aan om ergens anders je mobiel te laten maken :*
  woensdag 23 maart 2011 @ 17:00:42 #63
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_94516780
Waarom koop je gewoon geen andere?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_94517113
OP niet gelezen maar Dynafix is één en al aids :r :r
Terechte klacht.
pi_96199752
Ik lees een hoop rottigheid over Dynafix. Het personeel is onkundig en het het bedrijf heeft mij geprobeerd op te lichten. Mijn HTC HD2 deed het plots niet meer, dus via Typhone werd mijn toestel naar Dynafix gestuurd. Na een paar weken kreeg ik een brief waarinstond dat het moederbord moest worden vervangen a ¤256,- en ik moest dit zelf betalen. Hierop ben ik natuurlijk niet ingegaan, ik had toch garantie? Ik wilde mijn toestel terug maar moest daarvoor wel eerst ¤60,- betalen. Toen ik het toestel terug had ben ik flink gaan zoeken op internet en vond daar de eenvoudige oplossing. Accu eruit gehaald, daarna er weer ingedaan en met een knoppen combinatie opnieuw op gestart en walah... het toestel doet het al weer maanden goed. Het moederbord was dus helemaal niet kapot. Dynafix is een kutbedrijf dat je probeerd op te lichten en het personeel zijn een stel domme apen die er niks van snappen!!!! Van mij kan dit bedrijf niet snel genoeg failliet gaan.......
OPLICHTERS!!!!
  zondag 1 mei 2011 @ 11:02:47 #66
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_96199945
Mijn HTC hebben ze wel vlot en goed gefixt.
Moest wel naar Duitsland want het was "ingewikkeld" :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_96201809
Als aids een bedrijf was inderdaad..
Ik heb anderhalve maand geleden mijn iPhone 4 ter reparatie aangeboden i.v.m. de melding "Geen simkaart geinstalleerd". Volgens de Vodafone medewerker zou ik waarschijnlijk gewoon een nieuwe krijgen, dus dat was mooi dacht ik.
Nu kun je dus via track&trace van Dynafix zien wat er met je telefoon gebeurt. Bij mij stonden er al meteen 2 foto's van de binnenkant met een rood dingetje erop, wat betekent dat er waterschade is geconstateerd. Ik heb hem nooit in het water laten vallen of mee laten wassen ofzo, dus dit is gewoon pure onzin. Vervolgens een update in track&trace met "Prijsopgave gemaakt", kortom niks gratis telefoon.
Echter, deze prijsopgave heb ik nooit gekregen, noch via de mail, noch via de post. Gisteren kreeg ik een smsje met: Uw toestel ligt klaar bij uw Vodafone dealer. Blijkt hij ongerepareerd terug te zijn gestuurd en mocht even cashen om mijn telefoon weer terug te krijgen :r
  zondag 1 mei 2011 @ 12:45:05 #68
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_96202607
Dynafix is inderdaad erg onprofessioneel kutbedrijf. Ze proberen altijd te cashen en de schuld in de schoenen van de klant schuiven.

Het zou mij niks verbazen als zij die bolletjes zelf rood maken.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_103873062
AAAAAAAAAAAAAAARGH WAT HAAT IK DIT BEDRIJF!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH STERRFFF!!!!!! :(
pi_107729272
Zo'n bedrijf moet keihard aangepakt worden. Schakel journalisten en politici in. Zulke wantoestanden moeten stoppen. Omdat de consument geen directe klant is van Dynafix heeft Dunafix maling aan de klanten. Een poederbrief of (brand) bom doet soms ook wonderen.

Laat het maar op de TV komen een groep boze klanten, die samen met een journalist verhaal komt halen daar.
pi_107729329
Wel fijn dat je dit topic kickt met deze belachelijk overdreven reactie.

En welkom op FOK!.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')