now THAT'S pure evil!!quote:Op zondag 27 september 2009 14:17 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
...Paris Hilton een gastrol zou krijgen..
quote:Op zondag 27 september 2009 14:14 schreef Richardfun het volgende:
En in die stripclub, echt geweldig hoe Cas daar zat en reageerde!
Ik denk dat God niet dood is. Hoewel Raphael zei tegen Cas dat lucifer hem misschien weer tot leven heeft gewekt, verklaard dat niet hoe Sam en Dean in 1 keer in het vliegtuig zaten, helemaal om dat lucifer Sam daar wou hebben.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:43 schreef Richardfun het volgende:
Zeker een toffe ep, maar ik ben bang dat ze zichzelf een hoek in gaan schrijven. Als we echt naar God op zoek gaan de rest van het seizoen. Ik geloof niet in God, maar als we er even vanuit gaan dat hij bestaat lijkt het me vrij onwaarschijnlijk dat hij dood is.
Als hij niet dood is, vraag ik me af hoe ze de 'onthulling' of hoe je het ook noemt willen aanpakken. Ik heb best vertrouwen in de schrijvers, vorig seizoen en dit seizoen so far zijn top. Misschien moet ik even een schietgebedje zeggen...just in case
Euh, zeg je nu dat het historisch correct is dat God leeft? Ieder zijn geloof natuurlijk, maar ik zou het toch geen feit durven noemen dat God bestaat...quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:18 schreef Trafasi het volgende:
god kan helemaal niet dood.... zal toch wel raar zijn, aangezien ze opzich wel historisch correct blijven
Uhm, dit inderdaad.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:24 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Euh, zeg je nu dat het historisch correct is dat God leeft? Ieder zijn geloof natuurlijk, maar ik zou het toch geen feit durven noemen dat God bestaat...
Ja zoiets denk ik ook welquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:53 schreef egeltje1985 het volgende:
Maar om even buiten onze eigen bedenkingen en overtuigingen te treden, ik denk dat in de Supernatural-wereld God wel bestaat en niet dood is. Misschien wel gevangen op een of andere manier. Of een soort van depressief.Alle demons dachten ook dat Lucifer dood was, maar die bleek uiteindelijk ook gevangen te zijn.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:18 schreef sbientje het volgende:
het idee van een depressieve god is ook wel grappig. Ik hoop niet dat ze straks zo'n manisch depressieve God uit de hoge hoed toverenAl lijkt me dat aan de andere kant ook wel weer grappig . Nou ja, we wachten af
Croatoan was ook een episode in een van de vorige seizoenen (en een behoorlijk goeie ook). Daarom zullen de meeste fans het wel herkennen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:52 schreef yavanna het volgende:
Erg goede aflevering en weer eens blij met Google bij de hand ( croatoan ).
Precies, die hoefde ik echt niet op te zoeken. Die afl heb ik minstens 4 keer gezien.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:48 schreef Frankii het volgende:
[..]
Croatoan was ook een episode in een van de vorige seizoenen (en een behoorlijk goeie ook). Daarom zullen de meeste fans het wel herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |