Doorkijken dan! En hier nog niet lezen, want dat verpest het! Nja, mag je zelf weten natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:21 schreef Desii het volgende:
[..]
dit zou ik kut vinden... zie ze liever samen 't Kwaad bestrijden.
(moet nog 3 afleveringen van seizoen 4 en dan is 5 aan de beurt ... yeahhh)
Waarom lees je dan hier al mee joh? Is zonde...quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:21 schreef Desii het volgende:
[..]
dit zou ik kut vinden... zie ze liever samen 't Kwaad bestrijden.
(moet nog 3 afleveringen van seizoen 4 en dan is 5 aan de beurt ... yeahhh)
Dat zou maar zo kunnen, maar Lucifer had nu toch al een ander vessel? Die kerel waarvan zn vrouw en baby waren vermoord.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:44 schreef egeltje1985 het volgende:
OMG. Dean als Michaels vessel, Sam als Lucifers vessel, Kaïn en Abel all over again. Broedermoord aan het einde van dit seizoen?
Mensen, eerst kijken, dan reageren! In deze afl zie je dat dat vessel van Lucifer maar tijdelijk is. Het vessel kan Lucifer maar amper in zich dragen, het ontbrandt bijna. Sam is het echte geschikte vessel voor Lucifer.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:15 schreef Luiheid het volgende:
[..]
Dat zou maar zo kunnen, maar Lucifer had nu toch al een ander vessel? Die kerel waarvan zn vrouw en baby waren vermoord.
Maar als Sam weer demonbloed gaat liggen slurpen kan hij ook de evil kant op gaan toch?
Ik heb de laatste ep nog niet gezien. Vanavond ff kijken!
Die raffael praat inderdaad erg onduidelijk, ik had in het begin ook een stukje dat de audio niet gelijk liep met de video.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:13 schreef Trafasi het volgende:
jaja, hij was weer mooi, alleen slecht te verstaan (stukje met raffael, dean en cas...)
Heb alles wel meegekregen, maar met moeite
Had ik ook, dat het niet gelijk liep. Ik zat de hele tijd met de instellingen te klooien...quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:19 schreef Frankii het volgende:
[..]
Die raffael praat inderdaad erg onduidelijk, ik had in het begin ook een stukje dat de audio niet gelijk liep met de video.
Michaël en Lucifer waren/zijn ook broers.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:44 schreef egeltje1985 het volgende:
OMG. Dean als Michaels vessel, Sam als Lucifers vessel, Kaïn en Abel all over again. Broedermoord aan het einde van dit seizoen?
Ik ga er niet vanuit dat ze zo ver gaan dat God echt dood is. Hoogstwaarschijnlijk is het zoeken naar en het vinden van God (ik heb een vermoedenquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:43 schreef Richardfun het volgende:
Zeker een toffe ep, maar ik ben bang dat ze zichzelf een hoek in gaan schrijven. Als we echt naar God op zoek gaan de rest van het seizoen. Ik geloof niet in God, maar als we er even vanuit gaan dat hij bestaat lijkt het me vrij onwaarschijnlijk dat hij dood is.
Misselijkmakend, zeg maarquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:01 schreef egeltje1985 het volgende:
Haha, ik heb het ook even gegoogled. Dirty.
Zal 't even tussen spoilertags zetten, puur mijn speculatie (en het is wat voor de hand liggend), maar ik wil niemand ongevraagd ideeën aanpratenquote:En wat is je vermoeden trouwens? Wie is God? Hihi, dat is een gekke vraag.
SPOILER: Speculatie over de identiteit van GodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
Me tooquote:Op zaterdag 26 september 2009 03:36 schreef sweetysven het volgende:
haha hoorde ik nou echt "nokia" in de "spreuk" van Castiell bij het oproepen van de aartsengel
Daarna ook "what he just said"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |