Had ik geen zin inquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:00 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Lees ook eens verder in het topic hoe ik afgefakkeld werd..
En mijn werkelijk fantastische repliek waarna sommige users opeens wel reageren vanuit hun verstand in plaats van.. Euhm.. Aangestuurd door oerdriften en emotie..
Ik hoop dat je mn sarcasme doorhad. Of ik heb bij deze jouw sarcasme niet door.quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
OMG NEE DIT TYPTE JIJ DAAR NIET![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn dag is zo enorm goed nu. Ik zit te hikken van het lachen hbeb moeite met het typen van deze post![]()
![]()
![]()
Jawel ik had het door. Ik vind het eerder een dik goede grap dan sarcasme.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:11 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je mn sarcasme doorhad. Of ik heb bij deze jouw sarcasme niet door.
Pfhieuw. Dan kunnen we het nu weer over de serie hebben. En of je de serie nu kijkt voor het verhaal, het acteerwerk, de spanning, de humor, het doet er niet toe, we vinden het allemaal leuk.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jawel ik had het door. Ik vind het eerder een dik goede grap dan sarcasme.
Petje af, ik kwam niet meer bij![]()
![]()
SPOILER: link naar SF UniverseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:50 schreef dutch-treat het volgende:
![]()
Qua feitjes en dergelijkekan 5x04 wel eens héél interessant gaan worden.
ziet er goed uit!SPOILER: link naar SF UniverseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2009 09:47:07 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was je erbij?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:50 schreef dutch-treat het volgende:![]()
Qua feitjes en dergelijkekan 5x04 wel eens héél interessant gaan worden.
SPOILER: link naar SF UniverseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aah je wil een tentamen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:48 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Pfhieuw. Dan kunnen we het nu weer over de serie hebben. En of je de serie nu kijkt voor het verhaal, het acteerwerk, de spanning, de humor, het doet er niet toe, we vinden het allemaal leuk.Ik vind het zelf leuk om na te denken over de serie, wat dingen betekenen en hoe het verder gaat en daarom post ik hier, om gedachten uit te kunnen wisselen. Maar het is geen college ofzo en een tentamen hoeven we er ook niet over af te leggen, dus als sommigen niet alle details weten (omdat ze de aflevering maar 1 keer kijken in plaats van 3...) dan is daar ook helemaal niks mis mee. Allemaal vriendjes!
In de zoektocht naar 'hoe heet die aflevering met die weerwolf-chick ook alweer' (heart dus) vond ik deze leuke Duitse versie...quote:Op woensdag 23 september 2009 15:15 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Aah je wil een tentamen?
pop quiz:
Dit nummer, welk moment/aflevering?
Wijfquote:Op donderdag 24 september 2009 23:21 schreef Frankii het volgende:
Ik ben eigenlijk alweer helemaal vergeten wie die Meg ook al weer isIemand een korte beschrijving?
dit zou ik kut vinden... zie ze liever samen 't Kwaad bestrijden.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:44 schreef egeltje1985 het volgende:
OMG. Dean als Michaels vessel, Sam als Lucifers vessel, Kaïn en Abel all over again. Broedermoord aan het einde van dit seizoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |