abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72976108
quote:
Op maandag 21 september 2009 18:30 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Een dolk? Daar kwam geen dolk aan te pas toch?
Die andere twee angels waar Zach mee was heeft hij met Lucifer's Sword (de dolk) vermoord. Zachariah heeft hij 'gewaarschuwd'. Zach ging weg omdat hij begreep dat God aan Cas z'n zijde staat.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  maandag 21 september 2009 @ 19:50:44 #127
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_72977537
Promo voor 5x03 onder de spoiler cut.
SPOILER: 5x03
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 100% gewijzigd door dutch-treat op 21-09-2009 19:57:41 ]
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
  maandag 21 september 2009 @ 19:54:08 #128
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_72977669
quote:
Op maandag 21 september 2009 14:03 schreef Richardfun het volgende:
Cas plaatste, nadat hij Zachariah weg stuurde, zijn handen op de borst van de boys. Hij brandde zogenaamde "Gnochian Sygils" (zo klonk het, gnochian. spelling kan anders zijn. Fonetisch: Nokian), waardoor ze dus door geen enkele engel te vinden zijn, inclusief Cas en Lucifer.
Het zijn Enochian Sigils en HIER (op de Super-Wiki) staat een duidelijke print screen en een link naar een (gedeeltelijke vertaling).
A journey to the end
  maandag 21 september 2009 @ 20:35:54 #129
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_72979493
Ik heb het idee dat de vrouwen in dit topic alleen naar de bewegende plaatjes kijken van de 2 mannen dan dat ze moeite doen het verhaal te begrijpen of uberhaubt te volgen.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  maandag 21 september 2009 @ 21:00:50 #130
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_72980609
quote:
Op maandag 21 september 2009 20:35 schreef neo2000 het volgende:
Ik heb het idee dat de vrouwen in dit topic alleen naar de bewegende plaatjes kijken van de 2 mannen dan dat ze moeite doen het verhaal te begrijpen of uberhaubt te volgen.

Ik vind dat persoonlijk nogal een seksistische en generaliserende opmerking. Ik vind de heren er zonder twijfel zeer smakelijk uitzien, maar dat is echt niet genoeg om mij geïnteresseerd in een serie te houden. Ik ben gek op mythologie, urban legends, angel lore, etc. en heb dagenlange discussies over allerlei hints, namen en ideeën die in de serie worden gebruikt, dus ga mij nu alsjeblieft niet verwijten dat ik geen moeite doe om het verhaal te begrijpen (ik had de hele link tussen Dean en Michaël al een half jaar geleden aan zien komen ).
A journey to the end
pi_72981372
Waarschijnlijk kom ik wel zo over, maar he like I give a damn. Heb zo m'n redenen waarom ik het af en toe niet kan volgen
pi_72981942
quote:
Op maandag 21 september 2009 19:15 schreef Richardfun het volgende:

[..]

Die andere twee angels waar Zach mee was heeft hij met Lucifer's Sword (de dolk) vermoord. Zachariah heeft hij 'gewaarschuwd'. Zach ging weg omdat hij begreep dat God aan Cas z'n zijde staat.
oh hmmm.. ik dacht dat ie ze alle 3 om zeep had geholpen, maar niet dus. Niet goed onthouden..
quote:
ik vind het eerder eng hoe sommige mensen allll die afleveringen en verwijzingen en gebeurtenissen kunnen onthouden
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_72982228
quote:
Lees er anders lekker over heen als het je niet interesseert .
Whatever I want.
  maandag 21 september 2009 @ 22:21:48 #134
48067 neo2000
pi_72984287
Nou nou.. Zulks een feministische haat welke mij ten deel valt.

Ik trek gewoon een conclusie. Ik zie van de dames af en toe posts, met name in het vorige deel, waarvan ik bij het lezen het idee heb alsof ze haast uit de bank drijven bij het bekijken van de serie. (veelal worden deze posts geplaatst na het plaatsen van plaatjes van een van de heerschappen..)
Nou heb ik altijd begrepen dat dames beter zijn op taaltechnisch vlak dan heren dat zijn. Veel nieuwe afleveringen die gepost worden (want daar gaat het in het topic immers veelal over) zijn niet NL ondertiteld, dus mag je aannemen dat de dames dan juist een streepje voor hebben. Maar dan lees ik deze pagina waar de ene na de andere vrouw-persoon aangeeft niet te weten wat er eigenlijk in de serie gebeurt. Is het dan vreemd dat ik dan een (allicht onterechte) conclusie trek?

Dus dames, take your pick. Is desbetreffende serie voor jullie gewoon een ordinaire vleeschkeuring wat jullie niet toe willen geven, of kunnen jullie je aandacht niet een uurtje lang vast houden om een verhaal te volgen? Of is er iets anders aan de hand? Enlighten this poor soul.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_72984613
Een serie over dag kijken met ondertiteling scheelt bij mij al veel
En natuurlijk zijn die kerels heerlijk, maar da's ook een goede reden om een aflevering 10 keer te kijken. En dan is het verhaal ook wel duidelijk mag ik hopen
pi_72988296
quote:
Op maandag 21 september 2009 22:21 schreef neo2000 het volgende:
Nou nou.. Zulks een feministische haat welke mij ten deel valt.

Ik trek gewoon een conclusie. Ik zie van de dames af en toe posts, met name in het vorige deel, waarvan ik bij het lezen het idee heb alsof ze haast uit de bank drijven bij het bekijken van de serie. (veelal worden deze posts geplaatst na het plaatsen van plaatjes van een van de heerschappen..)
Nou heb ik altijd begrepen dat dames beter zijn op taaltechnisch vlak dan heren dat zijn. Veel nieuwe afleveringen die gepost worden (want daar gaat het in het topic immers veelal over) zijn niet NL ondertiteld, dus mag je aannemen dat de dames dan juist een streepje voor hebben. Maar dan lees ik deze pagina waar de ene na de andere vrouw-persoon aangeeft niet te weten wat er eigenlijk in de serie gebeurt. Is het dan vreemd dat ik dan een (allicht onterechte) conclusie trek?

Dus dames, take your pick. Is desbetreffende serie voor jullie gewoon een ordinaire vleeschkeuring wat jullie niet toe willen geven, of kunnen jullie je aandacht niet een uurtje lang vast houden om een verhaal te volgen? Of is er iets anders aan de hand? Enlighten this poor soul.
ik kijk een serie, het is toch geen halszaak? Ik kijk in eerste instantie omdat ik het leuk vind, en ja, dan mis ik weleens wat, en ik ga ook niet het hele verhaal onthouden. De hoofdlijnen weet ik wel, en dat is prima. Ik kan het best volgen maar ik ga niet als een idioot proberen alle details te onthouden... Het blijft vermaak hoor, geen studie Misschien is het gewoon een andere instelling van kijken!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_72989276
Iemand (nota bene momenteel een van de 'hoofdschurken') die niet vermoord is is opzich een redelijk essentieel iets om te onthouden
Ook lijkt het me lastig dat je hele delen/grappen niet begrijpt omdat je andere essentiele dingen niet door hebt (zoals wiens ribben nou eigenlijk zijn bewerkt).

Maar kan me voorstellen dat je niet altijd even goed je aandacht erbij kan houden. Dat zijn voor mij dan ook meestal de momenten dat ik de aflevering uitzet om dit soort dingen te vermijden
RAH RAH
pi_72990628
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 01:08 schreef D3ft0n3 het volgende:
Iemand (nota bene momenteel een van de 'hoofdschurken') die niet vermoord is is opzich een redelijk essentieel iets om te onthouden
Ook lijkt het me lastig dat je hele delen/grappen niet begrijpt omdat je andere essentiele dingen niet door hebt (zoals wiens ribben nou eigenlijk zijn bewerkt).

Maar kan me voorstellen dat je niet altijd even goed je aandacht erbij kan houden. Dat zijn voor mij dan ook meestal de momenten dat ik de aflevering uitzet om dit soort dingen te vermijden
ach, iedereen die vermoord en/of weggestuurd is, komt alsnog steeds terug, dus zoveel maakt het niet uit. Die ribben was ik niet he!
pi_72995804
Ik dacht trouwens dat Ellen en Jo dood waren door een brand in hun cafe een tijd terug Of ben ik iets vergeten
pi_72995983
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:48 schreef DSGamer het volgende:
Ik dacht trouwens dat Ellen en Jo dood waren door een brand in hun cafe een tijd terug Of ben ik iets vergeten
volgens mij is alleen Ash in die brand omgekomen.
  dinsdag 22 september 2009 @ 12:36:18 #141
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_72997295
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:54 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

jup, ash en nog wat andere hunters
Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
pi_72999627
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 01:08 schreef D3ft0n3 het volgende:

Dit. Snap wel dat je kleine dingen vergeet, maar het bovenstaande is vrij essentieel voor het verhaal...
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_73004283
quote:
Doe es niet zo generaliserend Ik heb echt geen moeite om het verhaal bij te houden hoor.
  dinsdag 22 september 2009 @ 16:53:40 #144
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_73007963
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 15:47 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Doe es niet zo generaliserend Ik heb echt geen moeite om het verhaal bij te houden hoor.
Pff, ik vind het wel lastig om te volgen hoor. Dean van Gilmore Girls heet hier ineens Sam en dan heet die ander weer Dean, nou, daar ga ik al de mist in. En dan zijn er van die demonen, die er steeds anders uit zien. Pff. En er zijn engelen, maar die hebben helemaal geen vleugels maar een trenchcoat.
pi_73008081
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 16:53 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Pff, ik vind het wel lastig om te volgen hoor. Dean van Gilmore Girls heet hier ineens Sam en dan heet die ander weer Dean, nou, daar ga ik al de mist in. En dan zijn er van die demonen, die er steeds anders uit zien. Pff. En er zijn engelen, maar die hebben helemaal geen vleugels maar een trenchcoat.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_73009006
quote:

[..]

dinsdag 22 september 2009 @ 18:48:24 #147
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_73012488
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:48 schreef DSGamer het volgende:
*checkt geslacht*
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:54 schreef BroesWillems het volgende:
En dat is slecht gebaseerd op het feit dat er een verkoolde hand lag met net zo'n horloge om de pols als Ash om had...Ash kan best nog springlevend zijn!
quote:
Pff, ik vind het wel lastig om te volgen hoor. Dean van Gilmore Girls heet hier ineens Sam en dan heet die ander weer Dean, nou, daar ga ik al de mist in.
LOL, dat vind ik nog steeds verwarrend
A journey to the end
pi_73013337
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 18:48 schreef dutch-treat het volgende:

En dat is slecht gebaseerd op het feit dat er een verkoolde hand lag met net zo'n horloge om de pols als Ash om had...Ash kan best nog springlevend zijn!
Ellen bevestigde het. Jammer want ik vond Ash tof
pi_73013710
quote:

[..]

OMG NEE DIT TYPTE JIJ DAAR NIET

Mijn dag is zo enorm goed nu. Ik zit te hikken van het lachen hbeb moeite met het typen van deze post
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 22 september 2009 @ 20:00:58 #150
48067 neo2000
pi_73015900
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 15:47 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Lees ook eens verder in het topic hoe ik afgefakkeld werd..
En mijn werkelijk fantastische repliek waarna sommige users opeens wel reageren vanuit hun verstand in plaats van.. Euhm.. Aangestuurd door oerdriften en emotie..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')