Die andere twee angels waar Zach mee was heeft hij met Lucifer's Sword (de dolk) vermoord. Zachariah heeft hij 'gewaarschuwd'. Zach ging weg omdat hij begreep dat God aan Cas z'n zijde staat.quote:Op maandag 21 september 2009 18:30 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Een dolk? Daar kwam geen dolk aan te pas toch?
SPOILER: 5x03Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 100% gewijzigd door dutch-treat op 21-09-2009 19:57:41 ]Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
Het zijn Enochian Sigils en HIER (op de Super-Wiki) staat een duidelijke print screen en een link naar een (gedeeltelijke vertaling).quote:Op maandag 21 september 2009 14:03 schreef Richardfun het volgende:
Cas plaatste, nadat hij Zachariah weg stuurde, zijn handen op de borst van de boys. Hij brandde zogenaamde "Gnochian Sygils" (zo klonk het, gnochian. spelling kan anders zijn. Fonetisch: Nokian), waardoor ze dus door geen enkele engel te vinden zijn, inclusief Cas en Lucifer.
quote:Op maandag 21 september 2009 20:35 schreef neo2000 het volgende:
Ik heb het idee dat de vrouwen in dit topic alleen naar de bewegende plaatjes kijken van de 2 mannen dan dat ze moeite doen het verhaal te begrijpen of uberhaubt te volgen.
oh hmmm.. ik dacht dat ie ze alle 3 om zeep had geholpen, maar niet dus. Niet goed onthouden..quote:Op maandag 21 september 2009 19:15 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Die andere twee angels waar Zach mee was heeft hij met Lucifer's Sword (de dolk) vermoord. Zachariah heeft hij 'gewaarschuwd'. Zach ging weg omdat hij begreep dat God aan Cas z'n zijde staat.
ik vind het eerder eng hoe sommige mensen allll die afleveringen en verwijzingen en gebeurtenissen kunnen onthoudenquote:Op maandag 21 september 2009 20:35 schreef neo2000 het volgende:
Ik heb het idee dat de vrouwen in dit topic alleen naar de bewegende plaatjes kijken van de 2 mannen dan dat ze moeite doen het verhaal te begrijpen of uberhaubt te volgen.
Lees er anders lekker over heen als het je niet interesseertquote:Op maandag 21 september 2009 20:35 schreef neo2000 het volgende:
ik kijk een serie, het is toch geen halszaak? Ik kijk in eerste instantie omdat ik het leuk vind, en ja, dan mis ik weleens wat, en ik ga ook niet het hele verhaal onthouden. De hoofdlijnen weet ik wel, en dat is prima. Ik kan het best volgen maar ik ga niet als een idioot proberen alle details te onthouden... Het blijft vermaak hoor, geen studiequote:Op maandag 21 september 2009 22:21 schreef neo2000 het volgende:
Nou nou.. Zulks een feministische haat welke mij ten deel valt.![]()
![]()
Ik trek gewoon een conclusie. Ik zie van de dames af en toe posts, met name in het vorige deel, waarvan ik bij het lezen het idee heb alsof ze haast uit de bank drijven bij het bekijken van de serie. (veelal worden deze posts geplaatst na het plaatsen van plaatjes van een van de heerschappen..)
Nou heb ik altijd begrepen dat dames beter zijn op taaltechnisch vlak dan heren dat zijn. Veel nieuwe afleveringen die gepost worden (want daar gaat het in het topic immers veelal over) zijn niet NL ondertiteld, dus mag je aannemen dat de dames dan juist een streepje voor hebben. Maar dan lees ik deze pagina waar de ene na de andere vrouw-persoon aangeeft niet te weten wat er eigenlijk in de serie gebeurt. Is het dan vreemd dat ik dan een (allicht onterechte) conclusie trek?
Dus dames, take your pick. Is desbetreffende serie voor jullie gewoon een ordinaire vleeschkeuring wat jullie niet toe willen geven, of kunnen jullie je aandacht niet een uurtje lang vast houden om een verhaal te volgen?Of is er iets anders aan de hand? Enlighten this poor soul.
ach, iedereen die vermoord en/of weggestuurd is, komt alsnog steeds terug, dus zoveel maakt het niet uit. Die ribben was ik niet he!quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:08 schreef D3ft0n3 het volgende:
Iemand (nota bene momenteel een van de 'hoofdschurken') die niet vermoord is is opzich een redelijk essentieel iets om te onthouden
Ook lijkt het me lastig dat je hele delen/grappen niet begrijpt omdat je andere essentiele dingen niet door hebt (zoals wiens ribben nou eigenlijk zijn bewerkt).
Maar kan me voorstellen dat je niet altijd even goed je aandacht erbij kan houden. Dat zijn voor mij dan ook meestal de momenten dat ik de aflevering uitzet om dit soort dingen te vermijden
volgens mij is alleen Ash in die brand omgekomen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:48 schreef DSGamer het volgende:
Ik dacht trouwens dat Ellen en Jo dood waren door een brand in hun cafe een tijd terugOf ben ik iets vergeten
jup, ash en nog wat andere huntersquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:54 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
volgens mij is alleen Ash in die brand omgekomen.
Dit. Snap wel dat je kleine dingen vergeet, maar het bovenstaande is vrij essentieel voor het verhaal...quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:08 schreef D3ft0n3 het volgende:
Iemand (nota bene momenteel een van de 'hoofdschurken') die niet vermoord is is opzich een redelijk essentieel iets om te onthouden
Ook lijkt het me lastig dat je hele delen/grappen niet begrijpt omdat je andere essentiele dingen niet door hebt (zoals wiens ribben nou eigenlijk zijn bewerkt).
Maar kan me voorstellen dat je niet altijd even goed je aandacht erbij kan houden. Dat zijn voor mij dan ook meestal de momenten dat ik de aflevering uitzet om dit soort dingen te vermijden
Doe es niet zo generaliserendquote:Op maandag 21 september 2009 20:35 schreef neo2000 het volgende:
Pff, ik vind het wel lastig om te volgen hoor. Dean van Gilmore Girls heet hier ineens Sam en dan heet die ander weer Dean, nou, daar ga ik al de mist in. En dan zijn er van die demonen, die er steeds anders uit zien. Pff. En er zijn engelen, maar die hebben helemaal geen vleugels maar een trenchcoat.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:47 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Doe es niet zo generaliserendIk heb echt geen moeite om het verhaal bij te houden hoor.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:53 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Pff, ik vind het wel lastig om te volgen hoor. Dean van Gilmore Girls heet hier ineens Sam en dan heet die ander weer Dean, nou, daar ga ik al de mist in. En dan zijn er van die demonen, die er steeds anders uit zien. Pff. En er zijn engelen, maar die hebben helemaal geen vleugels maar een trenchcoat.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:53 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Pff, ik vind het wel lastig om te volgen hoor. Dean van Gilmore Girls heet hier ineens Sam en dan heet die ander weer Dean, nou, daar ga ik al de mist in. En dan zijn er van die demonen, die er steeds anders uit zien. Pff. En er zijn engelen, maar die hebben helemaal geen vleugels maar een trenchcoat.
*checkt geslacht*quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:48 schreef DSGamer het volgende:
Ik dacht trouwens dat Ellen en Jo dood waren door een brand in hun cafe een tijd terugOf ben ik iets vergeten
En dat is slecht gebaseerd op het feit dat er een verkoolde hand lag met net zo'n horloge om de pols als Ash om had...Ash kan best nog springlevend zijn!quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:54 schreef BroesWillems het volgende:
volgens mij is alleen Ash in die brand omgekomen.
LOL, dat vind ik nog steeds verwarrendquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:53 schreef egeltje1985 het volgende:
Pff, ik vind het wel lastig om te volgen hoor. Dean van Gilmore Girls heet hier ineens Sam en dan heet die ander weer Dean, nou, daar ga ik al de mist in.
Ellen bevestigde het. Jammer want ik vond Ash tofquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:48 schreef dutch-treat het volgende:
En dat is slecht gebaseerd op het feit dat er een verkoolde hand lag met net zo'n horloge om de pols als Ash om had...Ash kan best nog springlevend zijn!![]()
OMG NEE DIT TYPTE JIJ DAAR NIETquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:53 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Lees ook eens verder in het topic hoe ik afgefakkeld werd..quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:47 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Doe es niet zo generaliserendIk heb echt geen moeite om het verhaal bij te houden hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |