ik ook niet, vooral omdat je al weet dat ze waars. over 1 of 2 afleveringen weer gezellig bij elkaar zijn...quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:37 schreef Symer het volgende:
Ik vind het maar niks, die kloof tussen Sam en Dean. Was vorig seizoen nog boeiend, maar nu moeten ze gewoon weer aan de slag.
Vond de titel wel grappig gevonden![]()
Aparte opmerking, omdat Lost juist een van de weinige series is die een einddatum heeft vastgesteldquote:Op zaterdag 19 september 2009 09:24 schreef neo2000 het volgende:
Als de verhaallijn te langdradig wordt gaan mensen afhaken. Wordt nog wat als men toch besluit er nog een seizoen achteraan te plakken. Krijg je net zoiets als lost..
Ja maar pas nadat de kijkcijfers terugliepen en mensen begonnen te klagen dat het nergens naar toe leek te gaan.quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:04 schreef Jivis het volgende:
Toffe aflevering, maar die breuk tussen Sam en Dean is een beetje been there, done that inderdaad.
De serie is wel sterk gegroeid in kwaliteit trouwens. Het begon een beetje als een standaard villain-of-the-weekshowtje maar nu hebben ze een heuse apocalyptische verhaallijn, met nog accurate verwijzingen ook. Heel nice.
[..]
Aparte opmerking, omdat Lost juist een van de weinige series is die een einddatum heeft vastgesteld
Ach, de reden boeit me niet echt eigenlijk. Feit is dat ze het heben gedaan dus een goed voorbeeld van een langdradige serie vind ik het niet. Maar ben het wel met je eens dat seizoen 2 van Lost echt een ongelofelijk rek- en rukseizoen wasquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:39 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ja maar pas nadat de kijkcijfers terugliepen en mensen begonnen te klagen dat het nergens naar toe leek te gaan.
In principe komt het er op neer dat beiden Winchesters nodig waren om Lucifer te bevrijden en de Apocalyps te laten beginnen (zoals door de Engelen gepland) en het was de bedoeling dat Michaël met Dean als Vessel uiteindelijk (nadat het merendeel van de mensheid is weggevaagd) Lucifer weer terug naar de Hel stuurt.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:31 schreef Oishinbo het volgende:
Moest ook lachen om het amulet van Dean. Wel vind ik het allemaal een beetje te toevallig worden - Dean die als Michael's sword vessel is geboren, Sam die was uitgekozen als de generaal van YED en uiteindelijk Lucifer bevrijdt. Ik wilde best geloven dat Dean uit de hel was gehaald omdat hij de enige was die ervoor kon zorgen dat Lucifer wel/niet zou loskomen aangezien zijn daden invloed hebben op Sam. Maar nu is ie dus ook een zwaard.![]()
die ribben waren toh van dean? ik begreep tenminste dat hij zoiets zei dat ie ff wat fancy foto's had laten schietenquote:Op zondag 20 september 2009 16:48 schreef Purky het volgende:
"A cellphone Cas? Really?"
Die foto van de ribben van Bobby ook
En Sam heeft het ook.. Beide hebben ze een "mark" waardoor de Engelen hen niet kunnen vinden.. Door Castiël in hun ribben gebrand. Vandaar ook de gsm van Castiël.quote:Op zondag 20 september 2009 17:53 schreef sbientje het volgende:
[..]
die ribben waren toh van dean? ik begreep tenminste dat hij zoiets zei dat ie ff wat fancy foto's had laten schieten
ook niet heel oplettend hequote:Op zondag 20 september 2009 19:06 schreef Empathologica het volgende:
Maar hoe komt Dean er bij om een rontgenfoto van zichzelf te laten maken? Vermoedde hij iets of zou het voelbaar zijn geweest?
Volgens mij... ben ik ergens in slaap gevallen want ik kan het me echt niet herinnerenquote:Op zondag 20 september 2009 19:37 schreef D3ft0n3 het volgende:
Nou toen Cas het in hun ribben heeft gekerfd deed het nogal pijn en vertelde hij zelfs wat hij gedaan had. Dus Dean wist ervan
Oh ja, had het verkeerd begrepen.quote:Op zondag 20 september 2009 17:53 schreef sbientje het volgende:
[..]
die ribben waren toh van dean? ik begreep tenminste dat hij zoiets zei dat ie ff wat fancy foto's had laten schieten
vorige aflevering, vlak nadat cas zachariah vermoord heeftquote:Op zondag 20 september 2009 20:05 schreef Empathologica het volgende:
Heb het midden in de nacht gekeken zonder ondertiteling. Niet dat ik geen engels kan maar als je slechthorend bent mis je nogal wel eens wat.
[..]
Volgens mij... ben ik ergens in slaap gevallen want ik kan het me echt niet herinneren
Niet vermoord... weggestuurdquote:Op zondag 20 september 2009 21:36 schreef sbientje het volgende:
[..]
vorige aflevering, vlak nadat cas zachariah vermoord heeft
Cas plaatste, nadat hij Zachariah weg stuurde, zijn handen op de borst van de boys. Hij brandde zogenaamde "Gnochian Sygils" (zo klonk het, gnochian. spelling kan anders zijn. Fonetisch: Nokian), waardoor ze dus door geen enkele engel te vinden zijn, inclusief Cas en Lucifer.quote:Op zondag 20 september 2009 20:05 schreef Empathologica het volgende:Heb het midden in de nacht gekeken zonder ondertiteling. Niet dat ik geen engels kan maar als je slechthorend bent mis je nogal wel eens wat.
[..]
Volgens mij... ben ik ergens in slaap gevallen want ik kan het me echt niet herinneren
oh okee... weggestuurd danquote:
Een dolk? Daar kwam geen dolk aan te pas toch?quote:Op maandag 21 september 2009 18:15 schreef sbientje het volgende:
[..]
oh okee... weggestuurd dandoe je dat ook al met een dolk tegenwoordig
Nope, alleen woordenquote:Op maandag 21 september 2009 18:30 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Een dolk? Daar kwam geen dolk aan te pas toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |