abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72889410
Ik vind het maar niks, die kloof tussen Sam en Dean. Was vorig seizoen nog boeiend, maar nu moeten ze gewoon weer aan de slag.

Vond de titel wel grappig gevonden
pi_72892281
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 21:37 schreef Symer het volgende:
Ik vind het maar niks, die kloof tussen Sam en Dean. Was vorig seizoen nog boeiend, maar nu moeten ze gewoon weer aan de slag.

Vond de titel wel grappig gevonden
ik ook niet, vooral omdat je al weet dat ze waars. over 1 of 2 afleveringen weer gezellig bij elkaar zijn...
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zaterdag 19 september 2009 @ 09:24:48 #103
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_72898854
Het begint, met die ruzie tussen Sam en Dean, nu wel een beetje te voelen als een soap. Ga samen verder of niet, basta. Als de verhaallijn te langdradig wordt gaan mensen afhaken. Wordt nog wat als men toch besluit er nog een seizoen achteraan te plakken. Krijg je net zoiets als lost..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zaterdag 19 september 2009 @ 11:09:09 #104
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_72900326
Ik hoop eigenlijk stiekem dat ze een tijdje uit elkaar blijven. Het kan best wel eens interessant zijn om te zien wat er met beiden gebeurt als ze niet constant samen optrekken. Maar ik ben het er mee eens dat het niet een constant samen/niet samen gebeuren moet worden.

Ik vond het een toffe aflevering. Briljant gevonden om Oorlog in een rode Mustang te laten rijden (voor de autofans, het schijnt een '65 Mustang Crammer te zijn). Ben benieuwd of en hoe we Honger en Dood nog gaan zien dit seizoen

En leuk hoe ze Deans amulet ook ineens een diepere betekenis geven
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
pi_72905474
Toffe aflevering, maar die breuk tussen Sam en Dean is een beetje been there, done that inderdaad.

De serie is wel sterk gegroeid in kwaliteit trouwens. Het begon een beetje als een standaard villain-of-the-weekshowtje maar nu hebben ze een heuse apocalyptische verhaallijn, met nog accurate verwijzingen ook. Heel nice.
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 09:24 schreef neo2000 het volgende:
Als de verhaallijn te langdradig wordt gaan mensen afhaken. Wordt nog wat als men toch besluit er nog een seizoen achteraan te plakken. Krijg je net zoiets als lost..
Aparte opmerking, omdat Lost juist een van de weinige series is die een einddatum heeft vastgesteld

[ Bericht 2% gewijzigd door Jivis op 19-09-2009 18:08:40 ]
Amen.
pi_72911389
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 15:04 schreef Jivis het volgende:
Toffe aflevering, maar die breuk tussen Sam en Dean is een beetje been there, done that inderdaad.

De serie is wel sterk gegroeid in kwaliteit trouwens. Het begon een beetje als een standaard villain-of-the-weekshowtje maar nu hebben ze een heuse apocalyptische verhaallijn, met nog accurate verwijzingen ook. Heel nice.
[..]

Aparte opmerking, omdat Lost juist een van de weinige series is die een einddatum heeft vastgesteld
Ja maar pas nadat de kijkcijfers terugliepen en mensen begonnen te klagen dat het nergens naar toe leek te gaan.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_72912232
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 18:39 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

Ja maar pas nadat de kijkcijfers terugliepen en mensen begonnen te klagen dat het nergens naar toe leek te gaan.
Ach, de reden boeit me niet echt eigenlijk. Feit is dat ze het heben gedaan dus een goed voorbeeld van een langdradige serie vind ik het niet. Maar ben het wel met je eens dat seizoen 2 van Lost echt een ongelofelijk rek- en rukseizoen was (klinkt fouter dan ik het bedoel ).
Amen.
pi_72915233
Depri Bobby was ondanks zijn woede ook weer grappig "Ik you see God tell him to get me a pair of legs!"

Moest ook lachen om het amulet van Dean. Wel vind ik het allemaal een beetje te toevallig worden - Dean die als Michael's sword vessel is geboren, Sam die was uitgekozen als de generaal van YED en uiteindelijk Lucifer bevrijdt. Ik wilde best geloven dat Dean uit de hel was gehaald omdat hij de enige was die ervoor kon zorgen dat Lucifer wel/niet zou loskomen aangezien zijn daden invloed hebben op Sam. Maar nu is ie dus ook een zwaard.

Heb het ook wel een beetje gehad met Dean/Sam die uit elkaar gaan. Met Ellen en Jo erbij is het al helemaal een Buffy-soap. Hoop echt dat die 2 niet blijven. Verder een goede afl. en ben benieuwd hoe ze de rest van Revelations in beeld gaan brengen. Hopelijk niet te cliche allemaal maar daar heb ik wel vertrouwen in. Dat idee dat de wereld zo naar de klote is omdat God er niet is vind ik ook best goed.
pi_72917617
"I'm gonna find God" , !!!
Whatever I want.
  zondag 20 september 2009 @ 10:20:44 #110
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_72925740
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 20:31 schreef Oishinbo het volgende:
Moest ook lachen om het amulet van Dean. Wel vind ik het allemaal een beetje te toevallig worden - Dean die als Michael's sword vessel is geboren, Sam die was uitgekozen als de generaal van YED en uiteindelijk Lucifer bevrijdt. Ik wilde best geloven dat Dean uit de hel was gehaald omdat hij de enige was die ervoor kon zorgen dat Lucifer wel/niet zou loskomen aangezien zijn daden invloed hebben op Sam. Maar nu is ie dus ook een zwaard.
In principe komt het er op neer dat beiden Winchesters nodig waren om Lucifer te bevrijden en de Apocalyps te laten beginnen (zoals door de Engelen gepland) en het was de bedoeling dat Michaël met Dean als Vessel uiteindelijk (nadat het merendeel van de mensheid is weggevaagd) Lucifer weer terug naar de Hel stuurt.

't Is inderdaad wat toevallig, maar het past wel mooi in het totale verhaal.
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
pi_72937874
"A cellphone Cas? Really?"

Die foto van de ribben van Bobby ook
pi_72940140
quote:
Op zondag 20 september 2009 16:48 schreef Purky het volgende:
"A cellphone Cas? Really?"

Die foto van de ribben van Bobby ook
die ribben waren toh van dean? ik begreep tenminste dat hij zoiets zei dat ie ff wat fancy foto's had laten schieten
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zondag 20 september 2009 @ 18:04:47 #113
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_72940519
quote:
Op zondag 20 september 2009 17:53 schreef sbientje het volgende:

[..]

die ribben waren toh van dean? ik begreep tenminste dat hij zoiets zei dat ie ff wat fancy foto's had laten schieten
En Sam heeft het ook.. Beide hebben ze een "mark" waardoor de Engelen hen niet kunnen vinden.. Door Castiël in hun ribben gebrand. Vandaar ook de gsm van Castiël.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_72942476
Maar hoe komt Dean er bij om een rontgenfoto van zichzelf te laten maken? Vermoedde hij iets of zou het voelbaar zijn geweest?
pi_72943483
Nou toen Cas het in hun ribben heeft gekerfd deed het nogal pijn en vertelde hij zelfs wat hij gedaan had. Dus Dean wist ervan
RAH RAH
  zondag 20 september 2009 @ 19:39:25 #116
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_72943539
quote:
Op zondag 20 september 2009 19:06 schreef Empathologica het volgende:
Maar hoe komt Dean er bij om een rontgenfoto van zichzelf te laten maken? Vermoedde hij iets of zou het voelbaar zijn geweest?
ook niet heel oplettend he
Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
pi_72944466
Heb het midden in de nacht gekeken zonder ondertiteling. Niet dat ik geen engels kan maar als je slechthorend bent mis je nogal wel eens wat.
quote:
Op zondag 20 september 2009 19:37 schreef D3ft0n3 het volgende:
Nou toen Cas het in hun ribben heeft gekerfd deed het nogal pijn en vertelde hij zelfs wat hij gedaan had. Dus Dean wist ervan
Volgens mij... ben ik ergens in slaap gevallen want ik kan het me echt niet herinneren
pi_72946005
quote:
Op zondag 20 september 2009 17:53 schreef sbientje het volgende:

[..]

Oh ja, had het verkeerd begrepen.

Toch wel grappig verzonnen, heel die ribben vol tekens
pi_72948828
quote:
Op zondag 20 september 2009 20:05 schreef Empathologica het volgende:
Heb het midden in de nacht gekeken zonder ondertiteling. Niet dat ik geen engels kan maar als je slechthorend bent mis je nogal wel eens wat.
[..]

Volgens mij... ben ik ergens in slaap gevallen want ik kan het me echt niet herinneren
vorige aflevering, vlak nadat cas zachariah vermoord heeft
  maandag 21 september 2009 @ 12:53:38 #120
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_72963988
quote:
Op zondag 20 september 2009 21:36 schreef sbientje het volgende:

[..]

vorige aflevering, vlak nadat cas zachariah vermoord heeft
Niet vermoord... weggestuurd
pi_72965957
quote:
Op zondag 20 september 2009 20:05 schreef Empathologica het volgende:
[..]

Cas plaatste, nadat hij Zachariah weg stuurde, zijn handen op de borst van de boys. Hij brandde zogenaamde "Gnochian Sygils" (zo klonk het, gnochian. spelling kan anders zijn. Fonetisch: Nokian), waardoor ze dus door geen enkele engel te vinden zijn, inclusief Cas en Lucifer.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_72971364
En daarom moest Castiel hun vinden via een Mobieltje
Geweldig hehe
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_72974126
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:53 schreef Trafasi het volgende:

[..]

Niet vermoord... weggestuurd
oh okee... weggestuurd dan doe je dat ook al met een dolk tegenwoordig
  maandag 21 september 2009 @ 18:30:35 #124
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_72974576
quote:
Op maandag 21 september 2009 18:15 schreef sbientje het volgende:

[..]

oh okee... weggestuurd dan doe je dat ook al met een dolk tegenwoordig
Een dolk? Daar kwam geen dolk aan te pas toch?
  maandag 21 september 2009 @ 19:12:17 #125
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_72975963
quote:
Op maandag 21 september 2009 18:30 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Een dolk? Daar kwam geen dolk aan te pas toch?
Nope, alleen woorden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')