abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 september 2009 @ 13:00:29 #76
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_72695964
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 17:56 schreef athlonkmf het volgende:
Ook leuk dat ze alleen qua naam noemen, vergeet je toch gewoon wie ze zijn e.d.... en dan nog een leuke coole reminder-intro maken, maar een personage die ze terug laten komen vergeten ze even.
De intro bevatte (met uitzondering van het verbranden van Johns lijk) alleen maar S04 clips met weinig tot geen tekst. Voor de meer fanatieke fans was het onmiddellijke herkenning, voor de "normale" fans kwam de herkenning wat later

Ik vind het altijd geweldig als ze op zo'n onverwachte manier ineens een karakter terug laten komen (net als Tessa de Reaper in 4x15).
SPOILER: Over terugkerende karakters
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond Becky wel grappig met d'r website, slash!fic en toen ze tegen Dean zei "You're...not what I pictured".
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
pi_72697486
In de intro werd Sam uit z'n schoenen geblazen, weet iemand nog welke aflevering dat was? Ik kom er niet meer op en om nou alles te gaan kijken..
pi_72697709
Dat was die ene met die wensput/fontein (Wishful Thinking, S04E08)
  zondag 13 september 2009 @ 14:51:57 #79
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_72700105
Kreeg net een link door naar een slideshow van een S04 'Jensen en Jared in between sets' photoshoot. Toffe foto's:

Link met de rest HIER (credit voor de foto's Joan Teasdale)
A journey to the end
pi_72710537
zooo we zijn er weer I loved it!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_72717435
quote:
Op zondag 13 september 2009 20:50 schreef sbientje het volgende:
Yess sbientje
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_72728093
quote:
Op zondag 13 september 2009 14:51 schreef dutch-treat het volgende:
Kreeg net een link door naar een slideshow van een S04 'Jensen en Jared in between sets' photoshoot. Toffe foto's:

Link met de rest HIER (credit voor de foto's Joan Teasdale)

Idd... heel erg tof
Sam
pi_72767562
quote:
Op zondag 13 september 2009 20:50 schreef sbientje het volgende:
Same here zag nu pas dat het weer begonnen was dus snel snel snel gekeken.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  woensdag 16 september 2009 @ 00:43:15 #84
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_72791938
Bobby geweldige acteerprestatie, ik geloofde m helemaal met dat 'I want you to delete my phone number'. En dan Sams zielige, bleke gezicht. Nog net geen traantjes. Was een verrassing voor me dat ie possessed was (ook al had ik beter moeten weten... het is Bobby...jeez)

Heb het wel een beetje gehad met Meg. Wordt dat strax Lucifer's bitch ofzo? En wanneer krijgen we te horen wat Lilith kreeg in ruil voor de zelfopoffering? Of zijn demons toch niet zo egoistisch als t voor hun meester is. Castiel+Sam&Dean:

Vond het interessanti dat Lucifer zei dat de mensen hem afschilderen als 'satan' en heel slecht enz. En dat misschien hij toch niet verantwoordelijk is voor shit als dood v geliefden. Misschien leugens maar ben benieuwd of dat waar blijkt te zijn. Zou t leuk vinden als het niet een typisch goed vs. slecht verhaal wordt en dat je als kijker ook sympathie zou krijgen voor Lucifer....

Ben ontzettend benieuwd hoe dat simpele manneke gaat transformeren in
pi_72795093
Hij blijft natuurlijk een gevallen aartsengel
  woensdag 16 september 2009 @ 13:21:06 #87
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_72800368
quote:
Op woensdag 16 september 2009 00:43 schreef egeltje1985 het volgende:
[ afbeelding ]

ghehe
Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
pi_72801030
quote:
Op woensdag 16 september 2009 06:55 schreef Oishinbo het volgende:
Bobby geweldige acteerprestatie, ik geloofde m helemaal met dat 'I want you to delete my phone number'. En dan Sams zielige, bleke gezicht. Nog net geen traantjes. Was een verrassing voor me dat ie possessed was (ook al had ik beter moeten weten... het is Bobby...jeez)

Heb het wel een beetje gehad met Meg. Wordt dat strax Lucifer's bitch ofzo? En wanneer krijgen we te horen wat Lilith kreeg in ruil voor de zelfopoffering? Of zijn demons toch niet zo egoistisch als t voor hun meester is. Castiel+Sam&Dean:

Vond het interessanti dat Lucifer zei dat de mensen hem afschilderen als 'satan' en heel slecht enz. En dat misschien hij toch niet verantwoordelijk is voor shit als dood v geliefden. Misschien leugens maar ben benieuwd of dat waar blijkt te zijn. Zou t leuk vinden als het niet een typisch goed vs. slecht verhaal wordt en dat je als kijker ook sympathie zou krijgen voor Lucifer....

Ben ontzettend benieuwd hoe dat simpele manneke gaat transformeren in
Meg was een dochter van Azazel (Yellow Eyes) en is dus een redelijk hoge demon. Kwam in seizoen 2 ook al een keer terug
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 16 september 2009 @ 14:49:53 #89
118721 Trafasi
Nobody loves nothing...
pi_72803224
maar vind deze meg wel lelijk haha, vorige was veel koeler
Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
pi_72804188
True. Qua demons kan er niets tippen aan de eerste Ruby

En ik mis Bela..

Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_72807673
ruby ja, die vond ik ook de beste in de cassidy-vorm
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_72808570
Bela met dat geile accent van dr.
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_72819611
quote:
Op woensdag 16 september 2009 13:40 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Meg was een dochter van Azazel (Yellow Eyes) en is dus een redelijk hoge demon. Kwam in seizoen 2 ook al een keer terug
Weet ik. Maar dat ze nu weer moet komen opdagen.. Wat wil ze nu doen dan? Revenge? Boeiend.. Had liever Alastair terug gehad. Die was pas creepy. Die had gewoon een duidelijk doel in zn 'leven': martelen. Ook vreemd dat nieuwe Meg lispelt een beetje als Alastairs 2e vessel. Hoe was Meg eigenlijk dood gegaan in S2?
  woensdag 16 september 2009 @ 21:41:19 #94
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_72820744
2.14 Born under a bad sign: Meg neemt bezit van Sam en als Bobby en Dean proberen haar te exorcisen laat ze een brandmerk zien dat op de arm van Sam staat en dat door Bobby herkent wordt als een soort van slotje die de demon in Sam houd. Door dit brandmerk te breken word de demon uit Sam gegooid en terug naar de hel gestuurd (door de eerdere exorcism)

Gewoon uitgedreven dus, maar dan met vertraging ;}
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
pi_72822487
quote:
Op woensdag 16 september 2009 21:16 schreef Oishinbo het volgende:
Weet ik. Maar dat ze nu weer moet komen opdagen.. Wat wil ze nu doen dan? Revenge? Boeiend..
Waarschijnlijk wel; dit is d'r kans om wraak te nemen voor wat de Winchester haar en Azazel hebben geflikt. Vraag me af wat er verder gaat gebeuren.
quote:
Op woensdag 16 september 2009 21:41 schreef DoomCow het volgende:
2.14 Born under a bad sign
Toffe aflevering. Evil!Sam en Dean: "Dude, you like full-on had a girl inside you for like a whole week."
SPOILER: 5x02
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A journey to the end
pi_72849845
Ze gaat de geel-ogige demon die verscholen is in Sam natuurlijk opwekken
Oh ja, ik was die uitdrijving al vergeten. dacht dat ze was neergeknald met de colt maar dat waren dus dr broer en dr vader.
pi_72870025
Geweldige aflevering weer! Niet 1 die volledig op het einde v/d wereld gericht is.
Nu wel zekerheid dat Sam&Dean op het vliegtuig zijn gezet door God himself.

Waarom ze nu uit elkaar zijn vind ik maar stom,maar zal op één of andere manier vast het verhaal wel goed doen.
Al met al een vermakelijke aflevering!
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  vrijdag 18 september 2009 @ 12:40:06 #98
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_72871422
Inderdaad een leuke aflevering. Leuk ook dat Ellen en Jo weer om de hoek komen kijken. En War in een rode mustang.
pi_72872606
Castiel: "I have to find God"
Dean: "I hear he's on a tortilla in New Mexico..."
Castiel: "...God is on no flat bread"

Toffe ep verder!

[ Bericht 8% gewijzigd door Richardfun op 18-09-2009 13:50:04 ]
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_72886784
Dramatisch einde weer

Wel een ijzersterk seizoen gaat dit worden denk ik
lekker faxen heel de dag echt genot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')