De intro bevatte (met uitzondering van het verbranden van Johns lijk) alleen maar S04 clips met weinig tot geen tekst. Voor de meer fanatieke fansquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:56 schreef athlonkmf het volgende:
Ook leuk dat ze alleen qua naam noemen, vergeet je toch gewoon wie ze zijn e.d.... en dan nog een leuke coole reminder-intro maken, maar een personage die ze terug laten komen vergeten ze even.
SPOILER: Over terugkerende karaktersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond Becky wel grappig met d'r website, slash!ficen toen ze tegen Dean zei "You're...not what I pictured".
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
quote:Op zondag 13 september 2009 14:51 schreef dutch-treat het volgende:
Kreeg net een link door naar een slideshow van een S04 'Jensen en Jared in between sets' photoshoot. Toffe foto's:
Link met de rest HIER (credit voor de foto's Joan Teasdale)
Same herequote:
ghehequote:
Meg was een dochter van Azazel (Yellow Eyes) en is dus een redelijk hoge demon. Kwam in seizoen 2 ook al een keer terugquote:Op woensdag 16 september 2009 06:55 schreef Oishinbo het volgende:Bobby
geweldige acteerprestatie, ik geloofde m helemaal met dat 'I want you to delete my phone number'.
En dan Sams zielige, bleke gezicht. Nog net geen traantjes. Was een verrassing voor me dat ie possessed was (ook al had ik beter moeten weten... het is Bobby...jeez)
Heb het wel een beetje gehad met Meg. Wordt dat strax Lucifer's bitch ofzo? En wanneer krijgen we te horen wat Lilith kreeg in ruil voor de zelfopoffering? Of zijn demons toch niet zo egoistisch als t voor hun meester is. Castiel+Sam&Dean:![]()
Vond het interessanti dat Lucifer zei dat de mensen hem afschilderen als 'satan' en heel slecht enz. En dat misschien hij toch niet verantwoordelijk is voor shit als dood v geliefden. Misschien leugens maar ben benieuwd of dat waar blijkt te zijn. Zou t leuk vinden als het niet een typisch goed vs. slecht verhaal wordt en dat je als kijker ook sympathie zou krijgen voor Lucifer....
Ben ontzettend benieuwd hoe dat simpele manneke gaat transformeren in![]()
![]()
![]()
Weet ik. Maar dat ze nu weer moet komen opdagen.. Wat wil ze nu doen dan? Revenge? Boeiend..quote:Op woensdag 16 september 2009 13:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Meg was een dochter van Azazel (Yellow Eyes) en is dus een redelijk hoge demon. Kwam in seizoen 2 ook al een keer terug
Waarschijnlijk wel; dit is d'r kans om wraak te nemen voor wat de Winchester haar en Azazel hebben geflikt. Vraag me af wat er verder gaat gebeuren.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:16 schreef Oishinbo het volgende:
Weet ik. Maar dat ze nu weer moet komen opdagen.. Wat wil ze nu doen dan? Revenge? Boeiend..![]()
Toffe aflevering. Evil!Samquote:Op woensdag 16 september 2009 21:41 schreef DoomCow het volgende:
2.14 Born under a bad sign
SPOILER: 5x02Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |