SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Geweldige eerste aflevering inderdaad.
Ik ook, zat eerst te denken om even te wachten, en dan alles in 1 keer te kijken, maar kon mezelf niet bedwingen...quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:26 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Joh
Heerlijke premiere.. ben blij dat het weer terug is op de buis.
Het kan nog wel lucifer geweest zijn, cas zegt alleen "how'd those 2 get on the airplane, as the angels didn't do it? "quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:47 schreef Richardfun het volgende:
Ok, het was niet Lucifer die ze in dat vliegtuig neerzette, en ook niet de Angels. Cas was 'dood'. Ik denk dat, in tegenstelling tot wat die andere angels vorig seizoen zeiden, dat God er toch nog wel is. En dat hij Cas heeft teruggestuurd.
Wat denken jullie?
Oh, en enorm vette season premiere, maar dat spreekt voor zich!
Als hij nog niet in een vessel zat, lijkt mij dat ze sowieso hem weinig kunnen maken. Dan is ie een soort van energie/rook, zoals demons ook zijn? I know, hij is een engel maar aangezien engelen en demons in de show beiden vessels nodig hebben, lijkt het me logisch dat hun 'andere vorm' ook op elkaar lijken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:47 schreef egeltje1985 het volgende:
Het kan inderdaad ook lucifer zijn die ze naar het vliegtuig heeft gezapt, omdat hij ze uit de weg wilde hebben op het moment dat hij het kwetsbaarst was (want nog niet in een vessel).
quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:49 schreef Purky het volgende:
Vind alleen die acteur eng die ze hebben gekozen voor Lucifer.
Krijg echt de creeps van die gast, but then again, misschien wel gepast ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:52 schreef Jivis het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gast die Lucifer's vessel is speelde in Dexter de drugsdealende ex van Rita, daar was hij ook al creepy.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:49 schreef Purky het volgende:
Dat stukje in die storage![]()
"Oh thank god the angels are here" en dan Deans gezicht![]()
Dean een vessel.. wtf.
"Oh yeah.. life as an angel condom, that's.. real fun.
I think I'll pass, thanks."
Normaal valt een seizoen opener inderdaad tegen maar ze gingen verder waar ze gestopt zijn en vond 'm heel tof!
Dean met zijn droge opmerkingen![]()
Castiel kicking ass![]()
Vind alleen die acteur eng die ze hebben gekozen voor Lucifer.
Krijg echt de creeps van die gast, but then again, misschien wel gepast ook.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:34 schreef Purky het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
't Was naar mijn idee óf God óf een van dezelfde "friends in high places" (hogere rangorde van Engelen) die vorig seizoen ook Anna haar lichaam terug hebben gegeven.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:47 schreef Richardfun het volgende:
Ok, het was niet Lucifer die ze in dat vliegtuig neerzette, en ook niet de Angels. Cas was 'dood'. Ik denk dat, in tegenstelling tot wat die andere angels vorig seizoen zeiden, dat God er toch nog wel is. En dat hij Cas heeft teruggestuurd.
Wat denken jullie?
Heb ergens van Kripke gehoord (of gelezen), nadat er vragen waren gesteld over de afname van rocknummers in de laatste seizoenen, dat ze vanwege bezuinigingen e.d. hier op hadden moeten korten. Waarschijnlijk kostte het te veel om SftD te mogen gebruiken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:43 schreef Tim86 het volgende:
echt jammer dat het Stones nr er niet in zat verwerkt
Da's een theorie die ik al heel lang aanhang en al heel veel discussies over heb gevoerd (I love to be rightquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |