Het begon als een filler, maar dat jochie gaat natuurlijk nog belangrijk wordenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 11:32 schreef Richardfun het volgende:
Het was dan wel enigszins een filler, maar wel een hele toffe. Dat jongetje had ook een beetje de 'Damien' look.
Ja, ik had ook het idee dat we 'm misschien nog terug gaan zien.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het begon als een filler, maar dat jochie gaat natuurlijk nog belangrijk worden
Zou goed kunnen. Hij heeft het over de 'November Sweeps' aflevering; hoogstwaarschijnlijk eindigt die aflevering met een clifhanger.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:41 schreef Rainesz het volgende:
Op de Twitter van Jim beaver.
Zou het een hint zijn?
http://twitter.com/jumblejim/statuses/4993546678
Hij slaat een week over maar van verschoven naar woensdag weet ik niets?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:13 schreef Frankii het volgende:
De serie is naar de woensdag verschoven en slaat een week over???Waarom wist ik dat niet!
Haha, ik zat hardop te lachen toen hij dat dansje deedquote:
hahahah, oh jij ook al?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:02 schreef Empathologica het volgende:
Ik heb de hele tijd naar die kerel zitten staren en kei hard zitten kwijlen. Zelfs Jensen kon me ff niet meer boeien
Damn.
En arme Bobby!
Idd zeg, wat een lekkertjequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:02 schreef Empathologica het volgende:
Ik heb de hele tijd naar die kerel zitten staren en kei hard zitten kwijlen. Zelfs Jensen kon me ff niet meer boeien
Damn.
En arme Bobby!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |