Ja? Ik vond het echt een hele grappige aflevering. Niet zo tof als vorige week, heel anders dan dat, maar toch heel vermakelijk.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:27 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Nou, paris hilton was zo slecht nog niet.
Wel matige aflevering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:54 schreef Tim86 het volgende:
Pff die promo die erachteraan kwam..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Re + clip voor 5x06Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door dutch-treat op 10-10-2009 00:48:39 ]Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
SPOILER: 5x10Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mark SheppardVind 'm geweldig als Sterling in 'Leverage' en ik denk dat 'ie het goed gaat doen als demoon
![]()
Dat is toch altijd zo man. Doe niet net alsof je dit niet kon verwachten. Er zitten ALTIJD pauzes in. Aflevering 22 wordt pas in mei uitgezonden hè. Dus ze zullen toch echt pauzes moeten nemen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:25 schreef dutch-treat het volgende:
Las net dat 5x10 de laatste aflevering voor 2009 gaat zijn, we moeten dan meer als een maand wachten totdat de afleveringen verder gaan in 2010![]()
Ik doe niet net alsof ik dit niet verwachtte; ik weet ook wel dat alle series in de winter een stop hebben, ik had alleen nog nergens gelezen na welke aflevering die voor SPN zou zijn. En ook al is het bekend, ik baal er toch elk jaar weer goed vanquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo man. Doe niet net alsof je dit niet kon verwachten. Er zitten ALTIJD pauzes in. Aflevering 22 wordt pas in mei uitgezonden hè. Dus ze zullen toch echt pauzes moeten nemen.
Dat Dean zegt: "I've never seen that movie" en dan Sam in beeld word gebrachtquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:17 schreef Rainesz het volgende:
Haha,leuke aflevering.
Paris hilton werdt inderdaad in verband gebracht met House of Wax!
Ja, vond het eerste en tweede seizoen nogal standaard, maar sinds ze zichzelf niet al te serieus meer nemen (een beetje op een Whedon-manier) is bijna elke aflevering tof geworden. Prima seriequote:Op zondag 11 oktober 2009 22:54 schreef Chuphinh het volgende:
toffe aflevering!
Wel grappig hoe ze even een preview op het laatst er door jassen. Supernatural blijft mij bekoren
EGT W3L!!!!!!!!!11!1!1!!!!1quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:16 schreef dutch-treat het volgende:
Ik doe niet net alsof ik dit niet verwachtte
Ik vind het echt mooi om weer eens afleveringen van S1 te kijken en dan te zien hoe de serie is gegroeid van een relatief low-budget showtje met een gigantisch minimaal verhaal tussen de afleveringen naar een high-budget-mooie-special-effects-show met een episch verhaal erin.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:11 schreef D3ft0n3 het volgende:
Seizoen 1 en 2 zijn zeker goed. Maar vanaf seizoen 3 begint het imo pas echt geniaal te worden
Have fun ;p
Ik moet zeggen dat ik het eerste seizoen ook wel erg tof vond hoor. Gewoon simpel één vijand/mysterie per aflevering! Beetje zoals de oude kinderserie Are You Affraid...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:41 schreef bigbass het volgende:
[..]
Ik vind het echt mooi om weer eens afleveringen van S1 te kijken en dan te zien hoe de serie is gegroeid van een relatief low-budget showtje met een gigantisch minimaal verhaal tussen de afleveringen naar een high-budget-mooie-special-effects-show met een episch verhaal erin.
Ik zeker ook hoor, anders was ik daar nooit aan begonnen of er doorheen te komen. Het eerste seizoen heeft ook zo veel wezens waar je wel eens van hebt gehoord en er wordt ook stukken lore uitgelegd wat ik echt interessant vond.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het eerste seizoen ook wel erg tof vond hoor. Gewoon simpel één vijand/mysterie per aflevering! Beetje zoals de oude kinderserie Are You Affraid...
Nu vind ik het soms net ff te klef eigenlijk, al blijft het gewoon een toffe serie.
Ik moet zeggen dat ik me hierbij aansluit. Ik vond de eerste seizoenen van supernatural net erg vet met steeds mini-plots en een kleine verhaallijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het eerste seizoen ook wel erg tof vond hoor. Gewoon simpel één vijand/mysterie per aflevering! Beetje zoals de oude kinderserie Are You Affraid...
Nu vind ik het soms net ff te klef eigenlijk, al blijft het gewoon een toffe serie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |