Idem!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:38 schreef BluesRebel het volgende:
Wat zou ik graag radio willen luisteren vanaf mijn telefoon
Naaaaais!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:40 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
En we hebben een (voorlopige) winnaar
http://www.cyrket.com/package/com.robert.maps
Hij begon even traag maar daarna werkte hij een stuk beter. Je kan ook Google Maps als map instellen. Of andere. Alleen kun je geen (nog) routes doen.
Ik heb even Google Listen geprobeerd maar ik heb niks met die podcasts. Wil gewoon live radio met muziek en Evers staat op 's ochtends of iets dergelijksquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:09 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Naaaaais!!!!!!!!!!!!!
Radio zou ik ook wel willen. Ik zag wel een paar podcastprogjes. Dat heb ik nog niet geprobeerd...
Dankjewel!!! Zal het even testen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:10 schreef DennisMoore het volgende:
Ik luisterde zojuist naar Radio 1 via http://www.haveandroid.nl(...)teren-op-je-android/. Een stream ingevoerd van http://www.macmc.nl/media(...)landse-radio-streams
Jawel maar ik raak dan vaak gefrustreerd omdat ie na mijn search met kutnummers komtquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:35 schreef elfzesendertig het volgende:
Muziek streamen met imeem Mobile is ook wel relaxed
Helaas wel ja. En de verbinding zal ook niet altijd geweldig zijn. Maar het is beter dan niks en ik wil t gewoon achter de hand hebben voor hele saaie momenten of NOS Langs de Lijnquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:43 schreef DennisMoore het volgende:
Zal wel meer stroom vreten dan een echt radiootje aan boord...
Wat voor een telefoon heb je?quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Deed hem vanmorgen aan en kreeg een update, iemand enig idee wat er veranderd is?
Kan ik me voorstellen dat updaten inderdaad zo pijnloos zal zijn?quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:25 schreef BluesRebel het volgende:
Kijk even of er een nieuwe uitgebreide optie over je batterij staat bij instellingen. Of kijk bij widgets, of daar een nieuwe balk is met knoppen naar WiFi, GPS, Bluetooth enzo. Als dit het geval is heb je Donut.
Hoe bedoel je? Dat er geen problemen zullen ontstaan? Nou, vast wel. Er zullen wel wat apps zijn die dan niet meer (goed) werken. Maar ik zie al bij sommige apps staan 'compatible with donut', dus ze updaten al. Het is gewoon een kwestie van tijd dan, was ook zo met Cupcake. Maar meer verwacht ik eigenlijk niet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:16 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen dat updaten inderdaad zo pijnloos zal zijn?
1.6 is de firmware, en dat batterij gedeelte is idd nieuwquote:Op zondag 4 oktober 2009 15:35 schreef elfzesendertig het volgende:
En kijk naar je firmware versie
Instellingen > Over de telefoon > Firmwareversie
Nice. Welke telefoon heb je dan?quote:Op maandag 5 oktober 2009 05:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
1.6 is de firmware, en dat batterij gedeelte is idd nieuw
zie alleen die nieuwe knoppen niet voor bluetooth enz...
En de marketplace heeft een nieuwe duidelijker, en meer grafische layout
Ik had eigenlijk verwacht dat updaten van Android vergelijkbaar zou zijn met het installeren van de nieuwe ROM. Dat je alles weer moest back-uppen etc.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:31 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat er geen problemen zullen ontstaan? Nou, vast wel. Er zullen wel wat apps zijn die dan niet meer (goed) werken. Maar ik zie al bij sommige apps staan 'compatible with donut', dus ze updaten al. Het is gewoon een kwestie van tijd dan, was ook zo met Cupcake. Maar meer verwacht ik eigenlijk niet.
Wil hij blijkbaar niet vertellen ...quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:57 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nice. Welke telefoon heb je dan?
Of ie binnen een maand uitkomt, is nog maar de vraag. Hij zou eigenlijk eind mei al uitkomen, en is er nog altijd niet. Verder klinkt het als Chinese namaakrommel dus ik sla deze over als je het niet erg vindquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:00 schreef mickeyD het volgende:
nou ja goed, ik neem aan dat jullie bekend zijn met de nieuwe sciphone N12 die binnen een maand uitkomt?
met android er op :p
Nee je verliest gelukkig niksquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:17 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat updaten van Android vergelijkbaar zou zijn met het installeren van de nieuwe ROM. Dat je alles weer moest back-uppen etc.
Als het zo is dat Donut min of meer op de achtergrond installeert en na een herstart opeens er op staat dan vind ik dat behoorlijk pijnloos.
Da's neem ik aan niet voor de HTC Hero?quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:14 schreef elfzesendertig het volgende:
http://www.androidplanet.(...)-1-6-donut-begonnen/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |