Dan begrijpen wij elkaar nietquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:54 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Schanulleke geeft aan dat ze het verhaal erboven niet begrijpt en ik geef aan dat ik het ook niet begrijp.
Lijkt me dan logisch om haar te quoten
Dream-versie van 1.5 tov 1.6? Wat dat dan ook moge zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:15 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dan begrijpen wij elkaar niet
Ik vroeg me af over welke discussie jullie het hadden, want ik zie geen discussie over versienummers staan hierboven
Als beginnend Android-gebruiker moet ik me daar ook nog in verdiepen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:20 schreef Devolution het volgende:
1.5 = Cupcake
1.6 = Donut
2.0 = Eclair
Nice. En is de release date al bekend?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:28 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je krijgt 1.6 gewoon. De Developer versie van 1.6 schijnt maar 60mb te zijn in tegensteling tot de 69mb van 1.5.
Motorola Tao heeft blijkbaar definitief Android 2.0, interessant
http://www.androidguys.co(...)ecs-coming-together/
Oh dat... Het gerucht ging dat de G1 geen updates meer zou krijgen omdat daar te weinig ruimte voor was. Android 1.5 (Cupcake) vulde namelijk al 69mb van de 70mb beschikbare ruimte. De Android 1.6 (Donut) update schijnt echter kleiner te zijn dan de Android 1.5 update en daarom zal de G1 gewoon zijn update krijgen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:17 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dream-versie van 1.5 tov 1.6? Wat dat dan ook moge zijn.
Klopt... Ik denk dat Mikey het een beetje opgegeven heeft. Maar ik meende ergens posts te hebben gelezen die vertelden dat Hyves met een volledig vernieuwde versie bezig is.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:50 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Nice. En is de release date al bekend?
En ik eis Flash voor mijn Magic en een goede Hyves app
http://android-dev.hyves.(...)os/667052886/0/Z9qZ/
Dat is ook al maanden niet meer veranderd.
Even voor de duidelijkheid: ik ben een grote kerel...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:54 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Schanulleke geeft aan dat ze het verhaal erboven niet begrijpt en ik geef aan dat ik het ook niet begrijp.
Ik zal vast niet de eerst zijn die een andere associatie heeft.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:16 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: ik ben een grote kerel...
Ik doe me stiekem voor als lieftallig meiskequote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:20 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik zal vast niet de eerst zijn die een andere associatie heeft.
Maar vervolgens wil elfzesendertig weten wat je precies niet begrijpt, zonder dat jij het daarna uitlegt ...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:54 schreef -J-D- het volgende:
[..]
www.kieskeurig.nlquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:44 schreef Flaccid het volgende:
Hoevel euro ben je kwijt voor een android phone tegenwoordig?
Volgens mij gebruik ik daar IcViewer o.i.d. voorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:57 schreef Devolution het volgende:
Kunnen jullie bepaalde bijlages (word, pdf, excel) openen op je telefoon, vanuit het GMail programma? Al sinds ik mijn telefoon (G1) heb, krijg ik dat niet voor elkaar. Als ik op de preview-knop klik, zegt ie "Fetching attachment" en zie je een 'ik-ben-bezig-cirkel". Na een tijdje krijg ik dan de error dat GMail is vastgelopen en moet ik een force-close doen
linkquote:Op donderdag 10 september 2009 09:41 schreef dronkeykong het volgende:
Eens met TT![]()
NDrive is trouwens een goed werkend navigatiepakket.
Op deze site komt heel veel te staan. Moet je je wel aanmelden.quote:
Iedereen zeurt over traagheid maar ik heb nog echt helemaal niks gemerkt en heb behoorlijk wat apps geďnstalleerd. Jullie doen iets fouts!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:26 schreef TC_Artemis het volgende:
Mijn magic werd traag en toen heb ik hem maar teruggegooid naar fabrieksinstellingen, nu lekker weer speuren naar apps om hem weer traag te maken. Gelukkig wel een backup gemaakt van al mijn SMS'jes en zulks, maar ik had het gevoel dat hij nogal snel traag werd
Ja ik weet niet, hij gebruikte standaard ook iets van 10mb dataverkeer per dag, dus ik weet niet of ik een foute app er op had ofzo maar goed, we'll see.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:38 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Op deze site komt heel veel te staan. Moet je je wel aanmelden.
Maar ik vind Ndrive niet zo geweldig. Hij is wel lekker simpel en hij start snel op, gaat weer snel uit en verbruikt minder energie dan Co-Pilot, maar hij loopt een beetje achter. Als ik de bocht om ben is dat 3 seconden later op mijn beeldscherm. Ik gebruik nooit navigatie dus ik weet niet of dat normaal (op een TomTom) is? Sygic en Co-Pilot staan er ook op. Co-Pilot werkt ook goed en heeft heel Europa. Sygic moet ik nog proberen.
[..]
Iedereen zeurt over traagheid maar ik heb nog echt helemaal niks gemerkt en heb behoorlijk wat apps geďnstalleerd. Jullie doen iets fouts!
En we hebben een (voorlopige) winnaarquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:47 schreef BluesRebel het volgende:
Iemand speelde vandaag even met z'n iPhone en ik zag dat hun Google Maps gebruik maakt van de kompas door altijd het noorden boven te houden. Daar dacht ik laatst ook aan. Waarom heeft Android dat niet
Hij's fijnquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:40 schreef BluesRebel het volgende:
En we hebben een (voorlopige) winnaar
http://www.cyrket.com/package/com.robert.maps
Hij begon even traag maar daarna werkte hij een stuk beter. Je kan ook Google Maps als map instellen. Of andere. Alleen kun je geen (nog) routes doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |