Misschien een andere frequentie..quote:Op woensdag 30 september 2009 12:28 schreef makkie88 het volgende:
wel raar dat dit niet voor blackberries geld... wat voor verbinding gebruiken zei dan?
quote:The BlackBerry Internet Service, or BIS, allows BlackBerry users to access the Internet and POP3/IMAP/Outlook Web Access email accounts without connecting through a BlackBerry Enterprise Server (BES). The service is usually provisioned through your mobile phone service provider, though Research In Motion (RIM) (BlackBerry's developer) actually runs the service. This service uses RIM's proprietary push technology which allows real-time access of email.
Kloptquote:Op woensdag 30 september 2009 13:13 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Aha, Vodafone heeft er dus eigenlijk helemaa niks mee te maken
Ik nog steeds niet.quote:
Dat zorgt voor duidelijkquote:Op woensdag 30 september 2009 09:59 schreef gday het volgende:
Landelijke storing Vodafone GPRS data netwerk
Bij mij is t nu allemaal wel goed.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:28 schreef makkie88 het volgende:
Zijn er nog steeds problemen met vodafone? K kan nu niet meer smsen...
Al die slechte foto's, geruchten, gelekte informatie en andere onzinquote:Op woensdag 30 september 2009 21:22 schreef elfzesendertig het volgende:
Betere foto Motorola Sholes (Tao)
Ik vind het eigenlijk vooral interessant of hij draait op Eclair. Dat zou betekenen dat Eclair niet meer ver weg isquote:Op woensdag 30 september 2009 23:33 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Al die slechte foto's, geruchten, gelekte informatie en andere onzin
Onnodig moeilijk doen over een telefoon. Het is geen Space Race van de Koude Oorlog!
Waarom niet? Dat (te weinig geheugen) bleek toch achteraf onzin te zijn?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:59 schreef Devolution het volgende:
Ik heb de Dream-versie van 1.5, dus ik zal wel geen 1.6 gepusht krijgen.
Je krijgt 1.6 gewoon. De Developer versie van 1.6 schijnt maar 60mb te zijn in tegensteling tot de 69mb van 1.5.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:59 schreef Devolution het volgende:
Ik heb de Dream-versie van 1.5, dus ik zal wel geen 1.6 gepusht krijgen. Voor die paar onbelangrijke verbeteringen ga ik ook niet moeilijk lopen doen met nieuwe roms hoor. Ik wacht wel mooi op 2.0, daar heb ik veel meer aan. Enige reden dat ik 1.6 zou installeren is vanwege de Universal Search..
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:15 schreef Schanulleke het volgende:
Ik snap echt geen hout van de bovenstaande discussie. Gaat dit over cupcake vs donut maar dan in versienummers?
Ik had hetzelfde probleemquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:15 schreef Schanulleke het volgende:
Ik snap echt geen hout van de bovenstaande discussie. Gaat dit over cupcake vs donut maar dan in versienummers?
Dat zeg ik net. Ik had hetzelfde probleem en wacht nog steeds op een evt. antwoordquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:26 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Over wat voor een discussie hebben jullie het?
Je had hetzelfde probleem als ik? Ik raakte in de war omdat je Schanulleke quote in plaats van mijquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:27 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat zeg ik net. Ik had hetzelfde probleem en wacht nog steeds op een evt. antwoord
Schanulleke geeft aan dat ze het verhaal erboven niet begrijpt en ik geef aan dat ik het ook niet begrijp.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:28 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je had hetzelfde probleem als ik? Ik raakte in de war omdat je Schanulleke quote in plaats van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |