Ik heb ook alleen nog maar Google-contacts, dat is het probleem niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:43 schreef Incolumis het volgende:
[..]
je moet ook niks kopieren naar je sim of foon, gewoon alles in google bewaren, is dat allemaal opgelost
dit betekend dus da tal je contacten via je google account gaan?.. internet dus..?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:24 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen nog maar Google-contacts, dat is het probleem niet.
cool, ik zie nu voor het eerst dat mijn contactpersonen daar al staan.. dope, makkelijk bewerken zo! tyquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:16 schreef Incolumis het volgende:
ga naar je Gmail, "contactpersonen", dan zie je rechtsboven "importeren"
Dat is de bedoeling maar ik heb een bug die bij sommige android-telefoons voorkomt waardoor bij mij dus geen automatische synchronisatie kan plaatsvinden tussen m'n contacten op de telefoon en die in de cloud...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:32 schreef makkie88 het volgende:
[..]
dit betekend dus da tal je contacten via je google account gaan?.. internet dus..?
Is dat een hardware-bug danquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:37 schreef Schanulleke het volgende:
Dat is de bedoeling maar ik heb een bug die bij sommige android-telefoons voorkomt waardoor bij mij dus geen automatische synchronisatie kan plaatsvinden tussen m'n contacten op de telefoon en die in de cloud...
op mijn (vodafone) magic werkt het wel! alleen wist ik het nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:37 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling maar ik heb een bug die bij sommige android-telefoons voorkomt waardoor bij mij dus geen automatische synchronisatie kan plaatsvinden tussen m'n contacten op de telefoon en die in de cloud...
Ik zat er vanmiddag aan te denken maar dat betekent weer dat ik alles opnieuw moet installeren. Daar zie ik ook weer wat tegen op. Maar goed, ik zal er wel niet aan ontkomen...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Is dat een hardware-bug dan?
Anders gewoon reset uitvoeren naar fabrieksinstellingen?
Je kan tegenwoordig ook bij Gmail naar instellingen, accounts en ?, en vervolgens alles automatisch laten importeren van Hotmail, Yahoo of wat dan ook. Zonder een .csv te maken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:13 schreef makkie88 het volgende:
hoe kan je zo'n csvtje dan in je google contacts importeren?
Bastards!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:24 schreef elfzesendertig het volgende:
http://www.androidguys.com/2009/10/08/yum-yum/
Ook op de myTouch... dat is verdomme dezelfde telefoon als de Magic
Hieruit zou je kunnen leiden dat ie inderdaad alleen de install bedoeld. Aangezien Donut paar tientallen MB's zou je ook kunnen denken dat ie misschien nu langzaam op de achtergrond aan t downloaden is, want die haal je niet in 5 minuten binnen toch? (Iemand die Netcounter in de gaten houdt?)quote:The install process takes less than 5 minutes, not a glitch in sight. Screen goes black, I’m thinking (mistakenly) that phone is shut down, but no – it’s just asleep.
Ik weet zeker dat HTC er druk mee bezig is. Ze hebben de ROM al een tijdje, maar ze moeten hem natuurlijk nog wel flink aanpassen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:37 schreef Schanulleke het volgende:
Nog niks bekend over de Hero...
Een datum hebben is zo gek nog niet.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:34 schreef elfzesendertig het volgende:
http://phandroid.com/2009(...)one-uk-october-19th/
WHAT THE FUCK
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 01:04 schreef gday het volgende:
Sja, valt allemaal nog wel mee. Of Donut überhaupt naar de Hero komt is nog niet eens bevestigd (al lijkt me het onwaarschijnlijk dat ie niet naar de Hero zou komen).
Ik zou al blij zijn als ik zou horen dat ik het 1 december binnen zou krijgen ofzo.
Dat lijkt er toch wel te komen. Als je zo'n post moet geloven dan tenminste...quote:Default Official HTC response
I send an email to the HTC customer desk asking about this, this is the response I got:
"
New Response From [ Pete (Europe Support (Tech)) ]
It will be released at some point yes, but we need to test it and possibly update the applications on
the phone to make sure they work on 1.6 before it is released for the hero. i am sure it won;t be
long.
best regards,
HTC Europe Support
"
Als er nu een mooi toestel is d an kun je die toch nemen en dan gewoon updaten?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:20 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik wacht op Eclair voordat ik een nieuw toestel koop
Alleen voor de VSquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:02 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
[..]
Ik zag net dat er nu een Skype lite for Android is. Dat is wel cool, kan ik straks gewoon tegen lokal tarief met een vriend in Australië bellen!
De HTC Support-lui geloof ik zelden eigenlijk, dus zo'n bericht heeft voor mij niet echt de waarde van een officieel statement.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:02 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
[..]
Dat lijkt er toch wel te komen. Als je zo'n post moet geloven dan tenminste...
Ik zag net dat er nu een Skype lite for Android is. Dat is wel cool, kan ik straks gewoon tegen lokal tarief met een vriend in Australië bellen!
Oeh een prijsvraag.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:57 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Alleen voor de VS
Volgende topictitel: Androidtopic - (iets over de donut) ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what you make it.
Dat vreesde ik al, maar toch bedankt voor je reply.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:27 schreef gday het volgende:
Google Maps heeft een dataverbinding nodig om kaarten binnen te halen. Verreweg de meeste apps die gebruik maken van de GPS-ontvanger hebben een dataverbinding nodig om informatie te tonen.
In het buitenland gaat je dat dus flink wat knaken kosten als je dat wilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |