Gisteren ook maar PureMessenger gekocht. Wel handig om al je berichten in 1 widget te kunnen bekijken.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:55 schreef Schanulleke het volgende:
Pure calendar gebruik ik naar volle tevredenheid. De rest ook maar eens bekijken.
@Peren: ah, so. Dat is al beter. Toch eens checken dan.
Er is daar een kleine discussie gaande over wie er nu verantwoordelijk is voor de update. Deze moderator zegt dus dat Google verantwoordelijk is, maar iemand anders beweert dat een Android engineer wist te melden dat Vodafone zelf verantwoordelijk is.quote:Hi Guys,
I can see there's still some confusion over who is ultimately responsible for releasing the software update. I'm sure I can clear this up
Vodafone don't have any control over when the firmware is released, as the only "branding" as such that is on the device is the splash screen and the Vodafone Live shortcut this means that any new firmware update for the Magic does not need to be approved by us. Unfortunately for the same reason this means that I am unable to provide a date for when 1.6 will be available as it is out of our hands.
I hope that clarifies Vodafone's position for everyone.
George
eForum Team
Foutjequote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:04 schreef elfzesendertig het volgende:
Van het Vodafone UK forum:
[..]
Er is daar een kleine discussie gaande over wie er nu verantwoordelijk is voor de update. Deze moderator zegt dus dat Vodafone verantwoordelijk is, maar iemand anders beweert dat een Android engineer wist te melden dat Vodafone zelf verantwoordelijk is.
http://forum.vodafone.co.uk/index.php?showtopic=36162&st=80&start=80
Ik heb het foutje maar even verbeterdquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:20 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Foutje![]()
Ja, iedereen wijst inderdaad naar elkaar en wij weten t niet. Ik geloof eerlijk gezegd ook dat t aan Google ligt en niet aan Vodafone. De Magic is bijvoorbeeld alleen voor Vodafone, maar als je 'm uit Italië hebt gehaald en je hebt een Hi-kaart erin zou dat dus betekenen dat je nooit de update zou krijgen. Dat zal vast niet de bedoeling zijn.
De update is toch een paar tientallen MB's ?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:25 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik heb het foutje maar even verbeterd
Ik denk zelf ook dat het aan Google ligt dat er nog niet aan de update begonnen is. Het enige waar Vodafone wat mee te maken heeft is de last op het netwerk tijdens de update. Deze last moet natuurlijk wel goed verdeeld worden.
Ja en als iedereen die tegelijk gaat downloaden lijkt me dat een behoorlijke last voor het netwerkquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:29 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
De update is toch een paar tientallen MB's ?
Ook opgemerkt. Niet dat AW erg achter uitgegaan is maar Androidplanet doet meer z'n best nu (meer bronnen, reviews van apps, telefoons enzo). En het is algemener. Je krijgt alles over Android terwijl AW zich richt op telefoons.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:59 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik kijk sinds kort trouwens weer vaker op www.androidplanet.nl
Ze hadden er eerst een handje van om oud nieuws te kopiëren, maar de laatste tijd zijn ze snel en hebben ze eigen artikelen
www.androidworld.nl is nu juist achteruit gegaan...
?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:03 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb nog steeds geen goede manier gevonden om mijn (Google)contacts te syncen met m'n GMail contacts. Ik hoop dat dit ook in Donut wordt opgelost.
Als ik synchronisatie van Google contactpersonen aanzet krijg ik een foutmelding:quote:
quote:I fixed this problem by going into Settings ---> Applications ---> Manage Applications ---> Contacts Storage ---> Clear Data
I then synced everything again...
doe eens exportcontacts downloadenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:01 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als ik synchronisatie van Google contactpersonen aanzet krijg ik een foutmelding:
'Het proces android.process.acore is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw.'
Dit is een Android bug die bij sommige telefoons voorkomt. Ik heb online wel iets gevonden maar ben er nog niet uit hoe ik van tevoren mijn contacten veilig kan stellen.
Ik ga er namelijk van uit dat deze oplossing tot verlies van m'n contacts zal leiden...
[..]
En ik maar zoeken en zoeken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:06 schreef Incolumis het volgende:
[..]
doe eens exportcontacts downloaden
je moet ook niks kopieren naar je sim of foon, gewoon alles in google bewaren, is dat allemaal opgelostquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:07 schreef Schanulleke het volgende:
En opeens weer de helft van m'n contacts dubbel. Soms vervloek ik die telefoon echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |