abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 oktober 2009 @ 20:55:53 #251
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_73468998
Pure calendar gebruik ik naar volle tevredenheid. De rest ook maar eens bekijken.

@Peren: ah, so. Dat is al beter. Toch eens checken dan.
Life is what you make it.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 09:18:31 #252
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_73478158
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 20:55 schreef Schanulleke het volgende:
Pure calendar gebruik ik naar volle tevredenheid. De rest ook maar eens bekijken.

@Peren: ah, so. Dat is al beter. Toch eens checken dan.
Gisteren ook maar PureMessenger gekocht. Wel handig om al je berichten in 1 widget te kunnen bekijken.
Ik kwam echter wel een bug tegen. Die meldde ik en binnen 2 uur al antwoord per mail dat hij hem zal fixen. Klasse!!!
pi_73482436
Nog steeds geen 1.6 hier. Duurt lang!
pi_73483426
Ik mag een nieuwe telefoon uitzoeken
Maar die HTC Dragon is nog ver weg!

Maar wil dan wel weer Android
pi_73491684
Ik kijk sinds kort trouwens weer vaker op www.androidplanet.nl
Ze hadden er eerst een handje van om oud nieuws te kopiëren, maar de laatste tijd zijn ze snel en hebben ze eigen artikelen
www.androidworld.nl is nu juist achteruit gegaan...
pi_73491820
Van het Vodafone UK forum:
quote:
Hi Guys,

I can see there's still some confusion over who is ultimately responsible for releasing the software update. I'm sure I can clear this up

Vodafone don't have any control over when the firmware is released, as the only "branding" as such that is on the device is the splash screen and the Vodafone Live shortcut this means that any new firmware update for the Magic does not need to be approved by us. Unfortunately for the same reason this means that I am unable to provide a date for when 1.6 will be available as it is out of our hands.

I hope that clarifies Vodafone's position for everyone.

George
eForum Team
Er is daar een kleine discussie gaande over wie er nu verantwoordelijk is voor de update. Deze moderator zegt dus dat Google verantwoordelijk is, maar iemand anders beweert dat een Android engineer wist te melden dat Vodafone zelf verantwoordelijk is.
http://forum.vodafone.co.uk/index.php?showtopic=36162&st=80&start=80

[ Bericht 0% gewijzigd door elfzesendertig op 08-10-2009 20:22:35 ]
pi_73491859
http://www.marketingtribu(...)eert-taxichauffeurs/

Met ingang van vandaag krijgen eigenaren van een Google Android-telefoon in heel Nederland voorrang bij het bestellen van taxi’s. Via GPS moet de taxi voorrijden waar je ook bent.
pi_73498745
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 17:04 schreef elfzesendertig het volgende:
Van het Vodafone UK forum:
[..]

Er is daar een kleine discussie gaande over wie er nu verantwoordelijk is voor de update. Deze moderator zegt dus dat Vodafone verantwoordelijk is, maar iemand anders beweert dat een Android engineer wist te melden dat Vodafone zelf verantwoordelijk is.
http://forum.vodafone.co.uk/index.php?showtopic=36162&st=80&start=80
Foutje

Ja, iedereen wijst inderdaad naar elkaar en wij weten t niet. Ik geloof eerlijk gezegd ook dat t aan Google ligt en niet aan Vodafone. De Magic is bijvoorbeeld alleen voor Vodafone, maar als je 'm uit Italië hebt gehaald en je hebt een Hi-kaart erin zou dat dus betekenen dat je nooit de update zou krijgen. Dat zal vast niet de bedoeling zijn.
pi_73498947
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 20:20 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Foutje

Ja, iedereen wijst inderdaad naar elkaar en wij weten t niet. Ik geloof eerlijk gezegd ook dat t aan Google ligt en niet aan Vodafone. De Magic is bijvoorbeeld alleen voor Vodafone, maar als je 'm uit Italië hebt gehaald en je hebt een Hi-kaart erin zou dat dus betekenen dat je nooit de update zou krijgen. Dat zal vast niet de bedoeling zijn.
Ik heb het foutje maar even verbeterd

Ik denk zelf ook dat het aan Google ligt dat er nog niet aan de update begonnen is. Het enige waar Vodafone wat mee te maken heeft is de last op het netwerk tijdens de update. Deze last moet natuurlijk wel goed verdeeld worden.
pi_73499083
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 20:25 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Ik heb het foutje maar even verbeterd

Ik denk zelf ook dat het aan Google ligt dat er nog niet aan de update begonnen is. Het enige waar Vodafone wat mee te maken heeft is de last op het netwerk tijdens de update. Deze last moet natuurlijk wel goed verdeeld worden.
De update is toch een paar tientallen MB's ?
pi_73499345
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 20:29 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

De update is toch een paar tientallen MB's ?
Ja en als iedereen die tegelijk gaat downloaden lijkt me dat een behoorlijke last voor het netwerk
pi_73502212
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:59 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik kijk sinds kort trouwens weer vaker op www.androidplanet.nl
Ze hadden er eerst een handje van om oud nieuws te kopiëren, maar de laatste tijd zijn ze snel en hebben ze eigen artikelen
www.androidworld.nl is nu juist achteruit gegaan...
Ook opgemerkt. Niet dat AW erg achter uitgegaan is maar Androidplanet doet meer z'n best nu (meer bronnen, reviews van apps, telefoons enzo). En het is algemener. Je krijgt alles over Android terwijl AW zich richt op telefoons.
pi_73503841
en Phandroid dan?
pi_73504528
Phandroid doet gewoon z'n ding en produceert zijn eigen artikelen
Ik kijk zelf op:
www.phandroid.com
www.androidandme.com
www.androidguys.com
www.androidworld.nl
www.androidplanet.nl
pi_73505615
Ik was vandaag in een andere stad en probeerde zowel met Layar als met ING Wegwijzer(?) een geldautomaat te vinden. Beide apps lieten me in de steek Mijn positie was fout, veranderde constant en ze stuurden me naar verkeerde plekken. Iemand die wel goede ervaringen hiermee heeft?

Edit: En Phandroid is misschien wel de beste Androidsite. Ze zijn alleen erg VS-gericht.

Edit 2: Cyrket heeft nu ook screenshots
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 00:03:52 #266
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_73507478
Ik heb nog steeds geen goede manier gevonden om mijn (Google)contacts te syncen met m'n GMail contacts. Ik hoop dat dit ook in Donut wordt opgelost. Benieuwd wanneer Donut voor de Hero wordt uitgerold.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 00:06:36 #267
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_73507543
Locale Airplane Mode Plug-in

D'r was hier toch iemand die dat wou?

vrijdag 9 oktober 2009 @ 00:20:55 #268
270782 Tazar_Yoot
Je moet wat.
pi_73507926
Ik wacht op Eclair voordat ik een nieuw toestel koop
pi_73508763
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 00:03 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb nog steeds geen goede manier gevonden om mijn (Google)contacts te syncen met m'n GMail contacts. Ik hoop dat dit ook in Donut wordt opgelost.
?
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 08:01:49 #270
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_73510617
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 00:56 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

?
Als ik synchronisatie van Google contactpersonen aanzet krijg ik een foutmelding:
'Het proces android.process.acore is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw.'

Dit is een Android bug die bij sommige telefoons voorkomt. Ik heb online wel iets gevonden maar ben er nog niet uit hoe ik van tevoren mijn contacten veilig kan stellen.

Ik ga er namelijk van uit dat deze oplossing tot verlies van m'n contacts zal leiden...
quote:
I fixed this problem by going into Settings ---> Applications ---> Manage Applications ---> Contacts Storage ---> Clear Data

I then synced everything again...
pi_73510639
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 08:01 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Als ik synchronisatie van Google contactpersonen aanzet krijg ik een foutmelding:
'Het proces android.process.acore is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw.'

Dit is een Android bug die bij sommige telefoons voorkomt. Ik heb online wel iets gevonden maar ben er nog niet uit hoe ik van tevoren mijn contacten veilig kan stellen.

Ik ga er namelijk van uit dat deze oplossing tot verlies van m'n contacts zal leiden...
[..]
doe eens exportcontacts downloaden
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 08:55:49 #272
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_73511180
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 08:06 schreef Incolumis het volgende:

[..]

doe eens exportcontacts downloaden
En ik maar zoeken en zoeken.
Dit doet wel wat het moet.

Alleen is m'n probleem nog steeds niet opgelost. Grrrr.

[ Bericht 4% gewijzigd door Schanulleke op 09-10-2009 09:01:00 ]
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 09:07:03 #273
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_73511356
En opeens weer de helft van m'n contacts dubbel. Soms vervloek ik die telefoon echt.
pi_73511689
http://www.androidguys.com/2009/10/08/yum-yum/

Ook op de myTouch... dat is verdomme dezelfde telefoon als de Magic
pi_73513379
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 09:07 schreef Schanulleke het volgende:
En opeens weer de helft van m'n contacts dubbel. Soms vervloek ik die telefoon echt.
je moet ook niks kopieren naar je sim of foon, gewoon alles in google bewaren, is dat allemaal opgelost
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')