Na veel wikken en wegen, (zal ik wel, zal ik niet) toch maar besloten een beetje heel stoer te pimpen met de achtertuin vorderingen
Het is niet zo stoer als alle klus topics, want het is 'maar' de achtertuin

Verhaaltje vooraf: Vriendje woont in een leuk huisje in Spijkenisse, ikzelf woon in een leuk huis in Hellevoetsluis. Na wat heen en weer gediscussieer besloten om bij vriendje te gaan wonen, ipv vriendje bij mij. (voor de liefhebbers, nog een leuk huis in pittoresk Hellevoetsluis in de aanbieding

)
Huisje in Spijkenisse heeft een achtertuin. Daar is ook echt alles mee gezegd.
![]()
![]()
Handdoeken liggen te drogen 
Ben zelf een echt tuin hang mens, en mijn eigen huisje heeft dan ook een goede zit / hang / relax bare tuin.
Na wat gesteggel besloten om de tuin te gaan pimpen.
Vader had nog wel een kennis die weer een vriend had en zijn vrouw was de huidige stenen in hun tuin zat. Dus in plaats van de stenen naar de stort te brengen dingen deze richting mij

Gratis stenen die nieuw per stuk 3 euro kosten

Hilzillah heel blij!!
De klus: Een aantal mensen bij elkaar weten te scharrelen, tuin leeg gemaakt, zand gestort en tegelen maar
![]()
![]()
Mamma die aan het tegel-maaien is

![]()
![]()
zand! + Aantal keer kruien... Uiteindelijk veel meer kruien!

![]()
Al het dode tuin spul

![]()
Tegels...
![]()
Nog meer tegels....
![]()
Heel veel tegels...
![]()
Tegel zee!
![]()
Ik ging helpen!
![]()
Voorlopig eind resultaat.... Tegels zijn op
![]()
Dit gedeelte moet er nog gedaan worden. Inmiddels wel via de marktplaats vrienden nieuwe gratis tegels weten te bemachtigen... Zondag mag ik die er uit gaan scheppen
![]()
Ook nog wat gratis tuin decoratie weten te bemachtigen... Waar de Maasvlakte al niet goed voor is

Dus... nog niet af, maar aardig op weg
[ Bericht 10% gewijzigd door Hilzillah op 09-09-2009 15:54:59 ]