Kap nou maar met je slechte hoax.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:22 schreef maickeltje het volgende:
Ik heb het politie bureau opgebeld en gevraagd wat de procedure is als ik dit wil aanvechten.
En er is me verteld dat ik eerst de boete zal moeten betalen, en dan pas later het kan aanvechten en daar kan een behoorlijke tijd tussen zitten
quote:Op woensdag 9 september 2009 19:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik probeerde eens door rood te fietsen maar ik was zo dronken dat ik de naastgelegen sloot van dichtbij ging bekijken. Faal
ja er staat zelfs achterop dat je gewoon bezwaar aan kan tekenen tegen die boete toch? en die hoef je idd niet ff zelf voor te schieten...quote:Op donderdag 10 september 2009 17:32 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Kap nou maar met je slechte hoax.
Enige manier om een Mulder boete voor te laten komen, is niet betalen.
Dom zijn geeft niet hoor!quote:Op donderdag 10 september 2009 17:32 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Kap nou maar met je slechte hoax.
Enige manier om een Mulder boete voor te laten komen, is niet betalen.
KUUUL.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:22 schreef maickeltje het volgende:
Ik heb het politie bureau opgebeld en gevraagd wat de procedure is als ik dit wil aanvechten.
En er is me verteld dat ik eerst de boete zal moeten betalen, en dan pas later het kan aanvechten en daar kan een behoorlijke tijd tussen zitten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |