Voor de laatste keer: Max is GEEN hondennaam!quote:Op woensdag 9 september 2009 13:42 schreef Trannellius het volgende:
Ik praat altijd over mijn Golden Retriever genaamd Max
Van oude huizen komen er anders steeds meer op de markt.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:44 schreef zatoichi het volgende:
Tssk wat is dat nou weer voor een nieuwbouwwijk dat je post? Als je dan ergens een huis koopt, dan heb ik het liever in de buurt van de binnestad. Huizen op die plek zullen waardevaster zijn omdat ze vaak erg gewild zijn en er weinig van zijn.
Het nadeel is natuurlijk dat het vaak oude huizen zijn, dus dat je bereid moet zijn om wat meer geld voor onderhoud te betalen.
Ik vind het anders prima passen bij een Golden Retrieverquote:Op woensdag 9 september 2009 13:44 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Voor de laatste keer: Max is GEEN hondennaam!
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:42 schreef Trannellius het volgende:
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe noem je een hond die van plasseks houdt?
GOLDEN RECEIVER@@!`11 1l1`!!11!!MOEHAHA1!HA~`1~1!!1ONE!~!!GNIGGAH!!1`1EINSZWEI!~11HERTMITGEWEI1`!1
Als ik naar het bestandsnaam van dat foto kijk zie ik 'Den Haag Wateringse Veld'.quote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 9 september 2009 13:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe noem je een hond die van plasseks houdt?
GOLDEN RECEIVER@@!`11 1l1`!!11!!MOEHAHA1!HA~`1~1!!1ONE!~!!GNIGGAH!!1`1EINSZWEI!~11HERTMITGEWEI1`!1
Whehe, erg is datquote:Op woensdag 9 september 2009 13:48 schreef Fastmatti het volgende:
Heel herkenbaar. De meeste van mijn vrienden hebben inmiddels een huis gekocht. Uitgezonderd ik en een vriend van mij die tot pas geleden nog flink aan het 'studeren' waren. De enige vraag die ik nu krijg nu ik afgestudeerd ben is 'ga je kopen of huren'. Gevolgd door een heel verhaal wat beter of slechter is. Ik schijn nu ook te ver achter te lopen op de mensen die aan huis nummer twee toe zijn![]()
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:45 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Van oude huizen komen er anders steeds meer op de markt.
Jij opende van de week toch nog een topic over je loopje? Had niets met je hond te maken.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:42 schreef Trannellius het volgende:
De meeste nieuwbouwwoningen zijn al een stuk meer waard op de dag dat ze klaar zijn. Daarom vaak ook een anti-speculatiebeding. Beetje onzin wat je zegt dus.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:44 schreef zatoichi het volgende:
Tssk wat is dat nou weer voor een nieuwbouwwijk dat je post? Als je dan ergens een huis koopt, dan heb ik het liever in de buurt van de binnestad. Huizen op die plek zullen waardevaster zijn omdat ze vaak erg gewild zijn en er weinig van zijn.
Het nadeel is natuurlijk dat het vaak oude huizen zijn, dus dat je bereid moet zijn om wat meer geld voor onderhoud te betalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |