Ja, maar eigenlijk alleen omdat ik elke dag te vroeg op sta en te laat naar bed ga om geen moment mijn leven te hoeven missen want met mij is het allemaal 1 groot feest.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:42 schreef Biels het volgende:
Heb jij niet eens zoiets van "nou, ik ben een beetje moe van mezelf" ?
quote:wordt ik
Wij zijn met z'n 4-en.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:47 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe kun je nou een belangrijke vergadering hebben als je 10 topics per dag opent en bij moet houden?
HOAX dus.
Tenzij het een vergadering van je buurthuis is.
Dat vind ik ook wel een goed ideequote:Op woensdag 9 september 2009 13:49 schreef Androoit het volgende:
Kan die nieuw topic knop niet gelocked worden bij jou, of gelimiteerd worden op max 2 per dag ofzo? De tering
Nee-nee.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:05 schreef DSGamer het volgende:
Ik snap het niet.. om 12 had je vergadering, om 11.50 was je je daar bewust van, ben je naar het toilet gegaan, en 3 maitjes gestuurd, en opeens heb je het gemist?
was deze dan eerder dan de tijd dat je dacht of zit er een tijdgat in je verhaal?
Ik zat blijkbaar naar een stilstaande klok te kijken, omdat niemand actief genoeg was om de klok te verzetten.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:05 schreef DSGamer het volgende:
Ik snap het niet.. om 12 had je vergadering, om 11.50 was je je daar bewust van, ben je naar het toilet gegaan, en 3 maitjes gestuurd, en opeens heb je het gemist?
was deze dan eerder dan de tijd dat je dacht of zit er een tijdgat in je verhaal?
aah op die manier. Dat is idd niet erg praktischquote:Op woensdag 9 september 2009 14:07 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik zat blijkbaar naar een stilstaande klok te kijken, omdat niemand actief genoeg was om de klok te verzetten.
inclusief jezelf dusquote:Op woensdag 9 september 2009 14:07 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik zat blijkbaar naar een stilstaande klok te kijken, omdat niemand actief genoeg was om de klok te verzetten.
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:59 schreef stevenmac26 het volgende:
Is er weer een nieuwe actie bij de Mcdonalds of ging je werkbespreking daar niet over?
Ja maar het staat zo interessantquote:Op donderdag 10 september 2009 01:25 schreef Henno het volgende:
Ach... vergaderingen zijn overrated met die vergadercultuur in ons landje, volgens mij kan je zo 4 van de 5 schrappen in een gemiddeld bedrijf zonder belangrijke intormatie te hoeven missen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |