Kan wel hoor.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
mongolen zijn in hun hoofd niet ouder dan 5 hoor
ik heb anders een broertje van 3 die al aangenomen is op de universiteitquote:Op woensdag 9 september 2009 17:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
mongolen zijn in hun hoofd niet ouder dan 5 hoor
dat zijn in mijn ogen ook mongolen of stelletje debielen ook goedquote:Op woensdag 9 september 2009 17:44 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zijn het dan niet gewoon verstandelijk gehandicapten?
je bent niet gewend om complimenten te krijgen en nu sein je het direct door naar nijnja toffe baas ben jij zegquote:Op woensdag 9 september 2009 17:46 schreef Juicyhil het volgende:
Hè robro ik heb tegen nijn gezegd dat je me een mongool had genoemd. Hij wordt straks boos op je.
Omdat je niet capabel genoeg bent om te rijden.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:50 schreef Hyman het volgende:
Waarom krijg ik altijd zenuwen vlak voor het autorijden, en als ik dan zit, dan is er niks aan de hand_!
nòg niet nee.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Omdat je niet capabel genoeg bent om te rijden.
als jij het niet weet hoe zouden wij het dan wel kunnen weten zien we eruit als een stel psychologen nee tochquote:Op woensdag 9 september 2009 17:50 schreef Hyman het volgende:
Waarom krijg ik altijd zenuwen vlak voor het autorijden, en als ik dan zit, dan is er niks aan de hand_!
pipi machen.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:52 schreef Hyman het volgende:
even een plasje plegen, en dan de buurt onveilig maken
He nijn wordt je nu boos op Robro? Hij pest me.quote:
het is word zonder tquote:Op woensdag 9 september 2009 17:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
He nijn wordt je nu boos op Robro? Hij pest me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |