Neequote:Op woensdag 9 september 2009 12:59 schreef mstr het volgende:
Ik moet weg, Nijn, wil jij de OP even fixen?
Oké.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:00 schreef RoBro het volgende:
ik heb vannacht met raam open geslapen lijkt wel of ik keelkanker heb opgelopen 4 sho
Aanstellert. Ik slaap altijd met mn raam openquote:Op woensdag 9 september 2009 13:00 schreef RoBro het volgende:
ik heb vannacht met raam open geslapen lijkt wel of ik keelkanker heb opgelopen 4 sho
maar jij ligt vast niet op raamhoogte dat is een verschil plus dat ze aan het grasmaaien waren dus ik wakker werdquote:Op woensdag 9 september 2009 13:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
Aanstellert. Ik slaap altijd met mn raam open
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:01 schreef KingGone het volgende:
'Kan je die herrie uitzetten mafkees?'
'Moet je een stoot kankerlijer?'
'Hahhahahakrijg aids!'
*zet muziek uit
D_A postquote:
Tijd om mee te gaan naar het bureau.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:02 schreef x3ro het volgende:
chickie chickie? Tis maaisje.. mooie maaisje, weet jij hoelaat het is?
Gewoon telefoon innemenquote:Op woensdag 9 september 2009 13:01 schreef KingGone het volgende:
'Hahhahahakrijg aids!'
*zet muziek uit
Stouterd!quote:Op woensdag 9 september 2009 13:01 schreef KingGone het volgende:
'Hahhahahakrijg aids!'
*zet muziek uit
nee joh ik heb zo wel eens een barvrouw aangesproken wou ze me geen drank gevenquote:Op woensdag 9 september 2009 13:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Tijd om mee te gaan naar het bureau.
1 van mijn persoonlijkheden is helaas een Marokkaanquote:Op woensdag 9 september 2009 13:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Tijd om mee te gaan naar het bureau.
Je vroeg immers hoe laat het was, en niet om drankquote:Op woensdag 9 september 2009 13:05 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee joh ik heb zo wel eens een barvrouw aangesproken wou ze me geen drank geven
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:05 schreef Myraela het volgende:
Wat is dit een boeiend wijf die college geeft.. not.
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:05 schreef x3ro het volgende:
[..]
1 van mijn persoonlijkheden is helaas een Marokkaan
Over Marokkanen gesproken. In de lokale kebabtent hangt een bordje met de volgende tekste:
marokaanse gerechten
Het is verplicht.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:08 schreef RoBro het volgende:
colleges zijn nooit boeiend begrijp dan ook niet waarom mensen er vrijwillig heengaan als het niet verplicht is
Wanneer ik er aan denk zal ik dit weekend wel ff foto schieten ervan. Voor wie t met eigen ogen wil zien kan naar frituur de Maaspoort in Maastricht gaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |