Dat heb ik echt nog nooit gehoordquote:Op woensdag 9 september 2009 12:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind het rood juist het minst lekkere gedeelte van een raketje
Kloptquote:
Nee, dat las hij.quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oranje en geel zijn zeker weten het allerlekkerst
Klopt ook, maar ik wordt tegenwoordig ook gek van al die namaakzooi. Waarom moet er nou van alles een A-merk, B-merk, Huismerk, ES-merk .. Daar wordt je toch ook gek van. Hou het lekker bij het origineel en verzin iets nieuwsquote:Op woensdag 9 september 2009 13:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
Er zijn toch ook van die nepraketjes, met een chocoladepunt? Dan zie je het rode helemaal niet
lekkerquote:Op woensdag 9 september 2009 13:43 schreef Xenomaniac het volgende:
79 centjes voor een doos bij Dirk.
Net gehaald.
Bijna goedquote:Op woensdag 9 september 2009 12:44 schreef soofje het volgende:
eens met TS..
Ik denk dat ze dat puur om het geld doen. Rood is het lekkerst dus als het sneller op is moeten er sneller nieuwe gekocht worden
want?quote:Op woensdag 9 september 2009 13:57 schreef ploppperrrr het volgende:
[..]
Bijna goed![]()
Rood is het duurst op te produceren
Jep.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, dat las hij.
Sinds wanneer is lezen gelijk aan horen, luisteren? Net als wanneer je met CapsLock typt, is diegene dan aan het schreeuwen ofzo?
Nee, Caps Lock is hardop typenquote:Op woensdag 9 september 2009 13:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, dat las hij.
Sinds wanneer is lezen gelijk aan horen, luisteren? Net als wanneer je met CapsLock typt, is diegene dan aan het schreeuwen ofzo?
Aardbeiquote:Op woensdag 9 september 2009 14:08 schreef OPAQUE het volgende:
Was dat geen framboos?
Ik heb er gister nog eentje zitten opsmikkelen.
Das cool!quote:Op woensdag 9 september 2009 14:44 schreef Lastpost het volgende:
http://www.dedertijs.nl/Rocket-Lolly.43.0.html
Volledig rode.
'Het begint met een frambozen- of aardbeienlaagje, daarna sinaasappel, en onderaan, ananas of citroen.'quote:Op woensdag 9 september 2009 14:32 schreef AskMe het volgende:
Ik zit nu te twijfelen.. is dat rode ijs nou framboos of aardbei ?
Die zijn NEP.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:46 schreef De_Vink het volgende:
Vroeger had je ze nog met een chocolade puntje
Klopt. Je koopt de raket ijsjes voor het rode puntje, en daar krijg je dan de gele en oranje vlakjes er gratis voor bijquote:Op woensdag 9 september 2009 15:09 schreef c0nd0r het volgende:
Het is een complot want altijd de smaak die het lekkerst is, is het minst aanwezig.
Denk bijv. aan de paarse Skittle die was ook AL-TIJD in de minderheid!
Of bij Engelse drop die met zoeen suikerlaagje erom van piepkleine bolletjes, ook in de minderheid!
Wie is "ze". Als ik dorst heb neem ik wat te drinken, maar dat is bij iedereen anders (denk ik ..)quote:Op woensdag 9 september 2009 15:35 schreef justmattie het volgende:
Raket ijsjes
Als je in de zomer dorst hebt zeggen ze ''neem een waterijsje'' met als gevolg dat je nog meer dorst krijgt
In het algemeen, ik hoor vrij vaak (in de zomer dan) mensen zeggen ''waterijsjes zijn goed tegen de dorst hoor!''quote:Op woensdag 9 september 2009 15:42 schreef AskMe het volgende:
[..]
Wie is "ze". Als ik dorst heb neem ik wat te drinken, maar dat is bij iedereen anders (denk ik ..)
ja dat kan wel kloppen. Volgens mij moet je er dan niet één nemen, maar 10 hehequote:Op woensdag 9 september 2009 15:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
In het algemeen, ik hoor vrij vaak (in de zomer dan) mensen zeggen ''waterijsjes zijn goed tegen de dorst hoor!''
Klopt.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
Raket ijsjes zijn de redder in nood als je op een festival staat en je hebt super warm hebt. Raketjes zijn dan echt dé uitkomst en ook zo geliefd daarom
Ik zou zeggen kom ze maar brengenquote:Op woensdag 9 september 2009 22:36 schreef SexyGirl het volgende:
Raket Ijsjes zijn en blijven heerlijk
komt eraanquote:Op donderdag 10 september 2009 11:50 schreef Deniseeee het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kom ze maar brengen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |