Truequote:Op woensdag 9 september 2009 12:06 schreef onearmedman het volgende:
Komt net zo'n postbode aan de deur pakketje brengen voor iemand die hier woont. Moet ik zo tekenen op zo'n raar digitaal schermpje, ik zo schrijven, gebeurt niks, hij zo; ja je moet hard drukken.
Ik druk hard en een paar streepjes verschijnen, en de lelijkste krabbel ooit die helemaal niet op mijn handtekening lijkt verschijnt. Postbode maakt dit natuurlijk verder niks uit en gaat vrolijk verder.
Klacht: Handtekening is een belachelijk verificatiesysteem, ga toch over op vingerafdruk.
Joh, de volgende keer als ik zo moet tekenen, teken ik een lul. Dat heb ik mij al voorgenomen sinds de laatste krabbel op zo'n apparaatquote:Op woensdag 9 september 2009 12:07 schreef RacerDKB het volgende:
Inderdaad, bij wijze van spreken kan je net zo goed een swastika tekenen i.p.v. je handtekening, ze kijken er geeneens naar.
F U teken ik altijdquote:Op woensdag 9 september 2009 12:07 schreef RacerDKB het volgende:
Inderdaad, bij wijze van spreken kan je net zo goed een swastika tekenen i.p.v. je handtekening, ze kijken er geeneens naar.
Schavuit!quote:
Bij UPS 2x gedaan en inderdaad ze kijken er niet naarquote:Op woensdag 9 september 2009 12:07 schreef RacerDKB het volgende:
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:11 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Joh, de volgende keer als ik zo moet tekenen, teken ik een lul. Dat heb ik mij al voorgenomen sinds de laatste krabbel op zo'n apparaat
Meen je dit serieus? Een vingerafdruk zorgt er juist voor dat je niet met het blote oog hoeft te controleren, gebeurt namelijk automatisch.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:14 schreef Tja..1986 het volgende:
Een handtekening is inderdaad erg fraudegevoelig. Het voordeel is wel dat je met het blote oog even snel kan controleren of het klopt (okee, met grote foutmarge). Een vingerafdruk is niet te controleren met het blote oog.
Lever dan meteen ook een kwakje in voor DNA controlequote:Op woensdag 9 september 2009 12:47 schreef Placenta het volgende:
[..]
Meen je dit serieus? Een vingerafdruk zorgt er juist voor dat je niet met het blote oog hoeft te controleren, gebeurt namelijk automatisch.
Dan moet je dus overal waar je nu een handteking zet een heel geavenceerd en duur apparaat neerzetten. Plus dat je ieder contract, brief met vingerafdruk moet gaan inscannen ofzo. Dus ja, ik meen het serieus.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:47 schreef Placenta het volgende:
[..]
Meen je dit serieus? Een vingerafdruk zorgt er juist voor dat je niet met het blote oog hoeft te controleren, gebeurt namelijk automatisch.
en wat als je 2 kunst handen hebt??quote:Op woensdag 9 september 2009 12:06 schreef onearmedman het volgende:
Komt net zo'n postbode aan de deur pakketje brengen voor iemand die hier woont. Moet ik zo tekenen op zo'n raar digitaal schermpje, ik zo schrijven, gebeurt niks, hij zo; ja je moet hard drukken.
Ik druk hard en een paar streepjes verschijnen, en de lelijkste krabbel ooit die helemaal niet op mijn handtekening lijkt verschijnt. Postbode maakt dit natuurlijk verder niks uit en gaat vrolijk verder.
Klacht: Handtekening is een belachelijk verificatiesysteem, ga toch over op vingerafdruk.
I lol'dquote:Op woensdag 9 september 2009 13:05 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
en wat als je 2 kunst handen hebt??een teen afdruk?
Hoe wou je met 2 kunsthanden een handtekening op zo'n digitaal ding zetten van de TNT dan?quote:Op woensdag 9 september 2009 13:05 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
en wat als je 2 kunst handen hebt??een teen afdruk?
ik zet altijd gewoon een S er neer, nog nooit moeilijk om gedaan.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:06 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb sowieso al elke keer een andere handtekening, ik denk dat ik er maar gewoon een kruisje van maak, dan is hij in ieder geval altijd hetzelfde.
Mijn naam is dan ook Frits Ubachsquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |