quote:Op woensdag 9 september 2009 07:22 schreef etidoc het volgende:
Ochtend is juist het mooiste moment van de dag...
Ik lig elke dag om 5 uurquote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 07:22 schreef etidoc het volgende:
Ochtend is juist het mooiste moment van de dag... Dan slapen al die jankerds nog !
Dat moet je niet zeggen!quote:Op woensdag 9 september 2009 07:34 schreef Penisbaard het volgende:
Waarom gaan we überhaupt ons hele leven naar school en werk om vervolgens voor niks te sterven?
Herkenbaar.quote:Op woensdag 9 september 2009 07:12 schreef JuiceJuice het volgende:
Ik moet naar stage. Which is not nice. Zo vroeg opstaan
School = betere baan dan vakkenvullerquote:Op woensdag 9 september 2009 07:34 schreef Penisbaard het volgende:
Waarom gaan we überhaupt ons hele leven naar school en werk om vervolgens voor niks te sterven?
Inderdaad. Ik zat om 6:50 uur al op mijn kantoor. Stelletje jankers omdat ze liever op bed liggenquote:
Waarom willen we de planeet eigenlijk nog redden als 'ie toch opgeslokt gaat worden door de zon? En waarom zoeken we nog naar andere planeten terwijl het universum toch zal imploderen. Het is allemaal voor niks, VOOR NIKS ZEG IK JE.quote:Op woensdag 9 september 2009 07:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat moet je niet zeggen!
Daar zijn de meeste mensen nog niet achter gekomen.
Het is 'boks' knuppel.quote:Op woensdag 9 september 2009 07:53 schreef kikoooooo het volgende:
Mijn wekker ging ook om 5.30. Vroeg opstaan went gewoon echt niet. Voor mij niet in ieder geval. Op het moment dat ik eenmaal heb gedouched en onderweg ben, ben ik wel wakker, alleen dat moment van uit bed moeten is drama. Ik sta nu meer dan een jaar om 5.30 op en nog went het niet. Als ik om 7 uur oid opsta is er niets aan de hand.
Ik voel je TS. BOX.
JIJ OPENT TENMINSTE JE OGEN! KIJK EENS MENSEN, DEZE MENEER OPENT ZIJN OGEN!! DEZE MENEER PIKT NIET ALLES WAT BALKENENDE EN CONSORTEN ONS VOOR PROBEREN TE HOUDEN! 2012 mensen, 2012!!quote:Op woensdag 9 september 2009 07:56 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waarom willen we de planeet eigenlijk nog redden als 'ie toch opgeslokt gaat worden door de zon? En waarom zoeken we nog naar andere planeten terwijl het universum toch zal imploderen. Het is allemaal voor niks, VOOR NIKS ZEG IK JE.
Mensen die er niet mee om kunnen gaan dat alles voor niks isquote:Op woensdag 9 september 2009 07:58 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
JIJ OPENT TENMINSTE JE OGEN! KIJK EENS MENSEN, DEZE MENEER OPENT ZIJN OGEN!! DEZE MENEER PIKT NIET ALLES WAT BALKENENDE EN CONSORTEN ONS VOOR PROBEREN TE HOUDEN! 2012 mensen, 2012!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |