Niet weer een Lamon topic.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:45 schreef Hetiszover het volgende:
Klacht: mensen die zich veel te druk maken over een internetforum
Heeft ie ook.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:47 schreef stevenmac26 het volgende:
Ja en dan komt die Lamon/Sanne92 erbij met zie je wel zie je wel zie je wel ik had toch gelijk.
Reageer eens inhoudelijkquote:
Ik mag er graag lezen, zo'n beetje de Privé van Fok!quote:Op woensdag 9 september 2009 01:02 schreef griekjeee het volgende:
Inderdaad een hele trieste bedoening daar. Allemaal van die levenloze mensen die alleen maar leven op het verleden.
Als je een paar jaartjes meeloopt, wordt het een gewoonte. Je krijgt er binding mee en neemt het ietwat serieuzer dan beginners.quote:Op woensdag 9 september 2009 01:02 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Reageer eens inhoudelijk, ben wel benieuwd.
Ik lees de privé nu al niet, laat staan dat ik die van tien jaar terug ineens interessant zou vinden.quote:Op woensdag 9 september 2009 01:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik mag er graag lezen, zo'n beetje de Privé van Fok!
Dat zal best, maar ik heb het idee dat sommige dingen nogal worden opgeklopt, precies zoals ik in de OP verwoordde. Er mag wel wat meer gerelativeerd worden, denk ik. Ik zit nu een jaartje of wat op FOK!, met verschillende accountsquote:Op woensdag 9 september 2009 01:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je een paar jaartjes meeloopt, wordt het een gewoonte. Je krijgt er binding mee en neemt het ietwat serieuzer dan beginners.
Dat dus. Ik kan me niet voorstellen dat ik mijn tijd verdoe aan zoveel topics in KLB als jij. Terwijl ik een paar jaar geleden ook een posthistorie had die voor 100% uit ONZ bestond. Als je langer meeloopt ga je meer relativeren en zaken serieuzer nemen. Het is toch dagelijks tijdverdrijf voor heel wat duizend man.quote:Op woensdag 9 september 2009 01:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je een paar jaartjes meeloopt, wordt het een gewoonte. Je krijgt er binding mee en neemt het ietwat serieuzer dan beginners.
Toevallig bestaat dit forum 10 jaar en sommige daar hebben fotografisch geheugen.quote:Op woensdag 9 september 2009 01:11 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik lees de privé nu al niet, laat staan dat ik die van tien jaar terug ineens interessant zou vinden.
Met wat photoshop aanpassingen in hun voordeel hoor.quote:Op woensdag 9 september 2009 01:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Toevallig bestaat dit forum 10 jaar en sommige daar hebben fotografisch geheugen.
Bullshit. Ik zit 5 jaar op fok, maar het kan me verder geen reet schelen wat users doen, wat hun naam is, hoeveel ze verdienen, wat ze 3 jaar geleden deden toen ze mod waren, of ze zich van voor of van achteren laten neuken of dat ze gewoon toch een kutkloon blijken te zijn.quote:Op woensdag 9 september 2009 01:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee dan leef je teveel in het verleden, trieste bedoening. Ieder voor zich maar als je je tijd gaat verdoen aan die nonsens van zo lang terug boven halen ben je triest bezig imo.quote:Op woensdag 9 september 2009 01:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Toevallig bestaat dit forum 10 jaar en sommige daar hebben fotografisch geheugen.
Duidelijk en bedankt. Hoewel ik nog met het geval zit waarom die users die het niet meer serieus nemen als ze de browser afsluiten, die knop niet voordien om kunnen zetten. Scheelt volgens mij een hoop gedoe, ook tegenover die 10%. Maar goed, ik ben nog geen veteraan, dus de tijd zal het dan wel leren. Als ik over een paar jaar nog op FOK! zit tenminstequote:Op woensdag 9 september 2009 01:18 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat dus. Ik kan me niet voorstellen dat ik mijn tijd verdoe aan zoveel topics in KLB als jij. Terwijl ik een paar jaar geleden ook een posthistorie had die voor 100% uit ONZ bestond. Als je langer meeloopt ga je meer relativeren en zaken serieuzer nemen. Het is toch dagelijks tijdverdrijf voor heel wat duizend man.
Maar ook die discussies in ZUU en in FB vallen mee. Het is gewoon hoe je tegen internet aan kijkt. Jij ziet het waarschijnlijk als een bron van lol en gein, ik zie het meer als een afspiegeling van de samenleving. Ik zal irl niet veel anders zijn dan hier op FOK!. Ik hoop voor jou dat het toch wél zo is ().
En voor 90% van alle mensen die het zo serieus nemen gaat de knop gewoon om zodra de browser afgesloten is. Ik denk in ieder geval niet tot nauwelijks aan FOK!, in wat voor verhitte discussie ik ook zat, op het moment dat ik ging sporten.
Uiteraard, waar blijft Smots?quote:Op woensdag 9 september 2009 01:21 schreef NJ het volgende:
[..]
Met wat photoshop aanpassingen in hun voordeel hoor..
Het is een houding, stiekum zijn ze nog steeds betrokken bij het gebeuren.quote:Op woensdag 9 september 2009 01:35 schreef isogram het volgende:
Zelf zou ik me liever afvragen waarom zo veel ex-crew zo verzuurd is, in plaats van met plezier terugkijken.
Ik had het niet over de mods, maar over degenen die zo'n forum instellen.quote:Op woensdag 9 september 2009 01:46 schreef sig000 het volgende:
Het is een houding, stiekum zijn ze nog steeds betrokken bij het gebeuren.![]()
Danny..........Breuls. Bedoel je die?quote:Op woensdag 9 september 2009 01:55 schreef isogram het volgende:
[..]
Ik had het niet over de mods, maar over degenen die zo'n forum instellen.
Dik mee eens. Behalve druk maken, ook nog serieus nemenquote:Op woensdag 9 september 2009 00:45 schreef Hetiszover het volgende:
Klacht: mensen die zich veel te druk maken over een internetforum
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |