abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72571350
In ZUU en FB lopen momenteel een aantal topics over het reilen en zeilen van de mods, en van het FOK! Forum in het algemeen. Wat mij opvalt is dat nogal veel mods en users het allemaal nogal serieus nemen. Het is toch geen echt bedrijf hier? Topics vol over tekortkomingen van de admin's, de mods, users die samen zouden klitten, kliekjes, noem de hele teringzooi maar op. Leuk en goed als je kritiek hebt, maar sommigen maken er wel een punt van zeg Vetes van vroeger komen er bij, ja want toen die en die mod was, en meet zus en user zo. Oud zeer wordt naar boven gehaald, het lijkt wel een gemiddeld accountantskantoor.

Zit ik hier met een gezondere instelling en maakt iedereen zich veel te druk om een internetforum of denk ik te simpel?

Klacht: mensen die zich veel te druk maken over een internetforum
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_72571365
Mods

Mensen die populair denken te zijn omdat ze bij een groepje ex(mod) prutsers horen
pi_72571400
Ja en dan komt die pannelap van een Lamon/Sanne92 erbij met zie je wel zie je wel zie je wel ik had toch gelijk.

Goddamn guy's het is maar internet kom op

[ Bericht 2% gewijzigd door stevenmac26 op 09-09-2009 00:50:23 (geen aandacht geven eraan) ]
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_72571413
Het is zo ver. Het begin van het einde.
pi_72571415
quote:
Op woensdag 9 september 2009 00:45 schreef Hetiszover het volgende:

Niet weer een Lamon topic.
pi_72571443
quote:
Op woensdag 9 september 2009 00:47 schreef stevenmac26 het volgende:
Ja en dan komt die Lamon/Sanne92 erbij met zie je wel zie je wel zie je wel ik had toch gelijk.

Heeft ie ook.
  woensdag 9 september 2009 @ 00:57:31 #7
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_72571559
Dat is gewoon goed voor m'n Whatpulse.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  woensdag 9 september 2009 @ 01:02:07 #8
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_72571621
Inderdaad een hele trieste bedoening daar. Allemaal van die levenloze mensen die alleen maar leven op het verleden.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_72571627
quote:
Op woensdag 9 september 2009 00:57 schreef NJ het volgende:
Dat is gewoon goed voor m'n Whatpulse.
Reageer eens inhoudelijk , ben wel benieuwd.
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_72571657
quote:
Op woensdag 9 september 2009 01:02 schreef griekjeee het volgende:
Inderdaad een hele trieste bedoening daar. Allemaal van die levenloze mensen die alleen maar leven op het verleden.
Ik mag er graag lezen, zo'n beetje de Privé van Fok!
pi_72571660
quote:
Op woensdag 9 september 2009 01:02 schreef Hetiszover het volgende:

[..]

Reageer eens inhoudelijk , ben wel benieuwd.
Als je een paar jaartjes meeloopt, wordt het een gewoonte. Je krijgt er binding mee en neemt het ietwat serieuzer dan beginners.
  woensdag 9 september 2009 @ 01:11:56 #12
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_72571761
quote:
Op woensdag 9 september 2009 01:04 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ik mag er graag lezen, zo'n beetje de Privé van Fok!
Ik lees de privé nu al niet, laat staan dat ik die van tien jaar terug ineens interessant zou vinden.
pi_72571820
quote:
Op woensdag 9 september 2009 01:04 schreef zarGon het volgende:

[..]

Als je een paar jaartjes meeloopt, wordt het een gewoonte. Je krijgt er binding mee en neemt het ietwat serieuzer dan beginners.
Dat zal best, maar ik heb het idee dat sommige dingen nogal worden opgeklopt, precies zoals ik in de OP verwoordde. Er mag wel wat meer gerelativeerd worden, denk ik. Ik zit nu een jaartje of wat op FOK!, met verschillende accounts , maar voel me op die manier totaal niet verbonden met het forum. Misschien komt het ook omdat ik vooral in KLB komt, waar toch een wat hardere sfeer is dan in de rest van het forum.
  woensdag 9 september 2009 @ 01:18:54 #14
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_72571861
quote:

[..]

Dat dus. Ik kan me niet voorstellen dat ik mijn tijd verdoe aan zoveel topics in KLB als jij. Terwijl ik een paar jaar geleden ook een posthistorie had die voor 100% uit ONZ bestond. Als je langer meeloopt ga je meer relativeren en zaken serieuzer nemen. Het is toch dagelijks tijdverdrijf voor heel wat duizend man.
Maar ook die discussies in ZUU en in FB vallen mee. Het is gewoon hoe je tegen internet aan kijkt. Jij ziet het waarschijnlijk als een bron van lol en gein, ik zie het meer als een afspiegeling van de samenleving. Ik zal irl niet veel anders zijn dan hier op FOK!. Ik hoop voor jou dat het toch wél zo is ( ).
En voor 90% van alle mensen die het zo serieus nemen gaat de knop gewoon om zodra de browser afgesloten is. Ik denk in ieder geval niet tot nauwelijks aan FOK!, in wat voor verhitte discussie ik ook zat, op het moment dat ik ging sporten.
pi_72571864
quote:
Op woensdag 9 september 2009 01:11 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Ik lees de privé nu al niet, laat staan dat ik die van tien jaar terug ineens interessant zou vinden.
Toevallig bestaat dit forum 10 jaar en sommige daar hebben fotografisch geheugen.
  woensdag 9 september 2009 @ 01:21:08 #16
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_72571900
quote:
Op woensdag 9 september 2009 01:19 schreef sig000 het volgende:

[..]

Toevallig bestaat dit forum 10 jaar en sommige daar hebben fotografisch geheugen.
Met wat photoshop aanpassingen in hun voordeel hoor. .
  woensdag 9 september 2009 @ 01:24:12 #17
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_72571947
quote:

[..]

Bullshit. Ik zit 5 jaar op fok, maar het kan me verder geen reet schelen wat users doen, wat hun naam is, hoeveel ze verdienen, wat ze 3 jaar geleden deden toen ze mod waren, of ze zich van voor of van achteren laten neuken of dat ze gewoon toch een kutkloon blijken te zijn.

Het enige wat ik wel merk is dat de meeste hier zich iets beter voordoen dan ze werkelijk zijn, maar of je daar nu mee moet zitten.
From feudal serf to spender.
  woensdag 9 september 2009 @ 01:25:13 #18
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_72571967
quote:
Op woensdag 9 september 2009 01:19 schreef sig000 het volgende:

[..]

Nee dan leef je teveel in het verleden, trieste bedoening. Ieder voor zich maar als je je tijd gaat verdoen aan die nonsens van zo lang terug boven halen ben je triest bezig imo.
pi_72571975
quote:
Op woensdag 9 september 2009 01:18 schreef NJ het volgende:

[..]

Dat dus. Ik kan me niet voorstellen dat ik mijn tijd verdoe aan zoveel topics in KLB als jij. Terwijl ik een paar jaar geleden ook een posthistorie had die voor 100% uit ONZ bestond. Als je langer meeloopt ga je meer relativeren en zaken serieuzer nemen. Het is toch dagelijks tijdverdrijf voor heel wat duizend man.
Maar ook die discussies in ZUU en in FB vallen mee. Het is gewoon hoe je tegen internet aan kijkt. Jij ziet het waarschijnlijk als een bron van lol en gein, ik zie het meer als een afspiegeling van de samenleving. Ik zal irl niet veel anders zijn dan hier op FOK!. Ik hoop voor jou dat het toch wél zo is ( ).
En voor 90% van alle mensen die het zo serieus nemen gaat de knop gewoon om zodra de browser afgesloten is. Ik denk in ieder geval niet tot nauwelijks aan FOK!, in wat voor verhitte discussie ik ook zat, op het moment dat ik ging sporten.
Duidelijk en bedankt. Hoewel ik nog met het geval zit waarom die users die het niet meer serieus nemen als ze de browser afsluiten, die knop niet voordien om kunnen zetten. Scheelt volgens mij een hoop gedoe, ook tegenover die 10%. Maar goed, ik ben nog geen veteraan, dus de tijd zal het dan wel leren. Als ik over een paar jaar nog op FOK! zit tenminste .
pi_72572096
Fok! is inderdaad geen bedrijf. Een bedrijf zou namelijk niet lopen te pronken met een vergaarbak van verzuurde ex-medewerkers, omdat dat schadelijk voor het imago en de reputatie zou zijn. Op Fok! ligt dat kennelijk anders. Zelf zou ik me liever afvragen waarom zo veel ex-crew zo verzuurd is, in plaats van met plezier terugkijken.
pi_72572197
quote:
Op woensdag 9 september 2009 01:21 schreef NJ het volgende:

[..]

Met wat photoshop aanpassingen in hun voordeel hoor. .
Uiteraard, waar blijft Smots?
pi_72572205
quote:
Op woensdag 9 september 2009 01:35 schreef isogram het volgende:
Zelf zou ik me liever afvragen waarom zo veel ex-crew zo verzuurd is, in plaats van met plezier terugkijken.
Het is een houding, stiekum zijn ze nog steeds betrokken bij het gebeuren.
pi_72572284
quote:
Op woensdag 9 september 2009 01:46 schreef sig000 het volgende:
Het is een houding, stiekum zijn ze nog steeds betrokken bij het gebeuren.
Ik had het niet over de mods, maar over degenen die zo'n forum instellen.
pi_72572393
quote:
Op woensdag 9 september 2009 01:55 schreef isogram het volgende:

[..]

Ik had het niet over de mods, maar over degenen die zo'n forum instellen.
Danny..........Breuls. Bedoel je die?
pi_72572404
Never mind...
pi_72574611
Gelijk heb je
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_72574893
-post dan niets-

[ Bericht 79% gewijzigd door NJ op 09-09-2009 09:58:54 ]
U MAD?
  woensdag 9 september 2009 @ 09:58:44 #28
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_72574939
quote:
Op woensdag 9 september 2009 01:45 schreef sig000 het volgende:

[..]

Uiteraard, waar blijft Smots?
Hij heeft toegang.
  woensdag 9 september 2009 @ 10:03:54 #29
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_72575055
quote:
Op woensdag 9 september 2009 00:45 schreef Hetiszover het volgende:

Dik mee eens. Behalve druk maken, ook nog serieus nemen
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')