Ik gebruik m.slandr.net Geen app.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:14 schreef TheFrankey het volgende:
wat gebruiken we voor app op een Symbian telefoon? Ik heb een n82 zegmaar

ik gebruik denk ik liever een app. Om ook fotos te kunnen plaatsen. Dat kan ik nu nietquote:Op donderdag 24 september 2009 20:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik gebruik m.slandr.net Geen app.

Om foto's direct te uploaden en te plaatsen gebruik ik mobypicture. Werkt prima, en je kunt ook zelf de tekst toevoegen.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:44 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
ik gebruik denk ik liever een app. Om ook fotos te kunnen plaatsen. Dat kan ik nu niet

Omdat twitterfox tegenwoordig Echofon heet misschien?quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:05 schreef knars het volgende:
Twitterfox ook. Weet iemand trouwens waarom die volgens Twitter tegenwoordig Echofon heet?

Ik gebruik Gravity op mijn N95 en als ik mn N97 heb daar ookquote:Op donderdag 24 september 2009 20:14 schreef TheFrankey het volgende:
wat gebruiken we voor app op een Symbian telefoon? Ik heb een n82 zegmaar

via m.slandr.net kan je ook foto's uploaden, of je doet het via m.mobypicture.comquote:Op donderdag 24 september 2009 20:44 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
ik gebruik denk ik liever een app. Om ook fotos te kunnen plaatsen. Dat kan ik nu niet

Klinkt plausibelquote:Op vrijdag 25 september 2009 00:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
Omdat twitterfox tegenwoordig Echofon heet misschien?

Gewoon een beetje rondzoeken, kijk eens met wie jouw followers converseren en zoek daar de interessante mensen tussenuit, verder is er ook het followfriday fenomeen. En als jij mensen followed word je vaak ook wel terruggefollowed hoor.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:22 schreef NoNickOne het volgende:
Ben recent een beetje begonnen met dat Twitteren had al een tijdje een account maar nog niet zoveel aan gedaan. Mijn vraag aan jullie is hoe komen jullie aan je volgers? Aangezien ik in mijn vrienden/kennissen het nog geen 1 keer voorbij heb horen komen..

Hij heeft wel gelijkquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/column-zaterdag/2089800/twittert.html
Ik vind twitter niks, maar dat is mijn schuld
 .
.

jaquote:Op zondag 27 september 2009 18:32 schreef Renesite het volgende:
Mijn tweets zijn nu privé. Maar als ik @ iemand reageer die niet in mijn friends list staat, kunnen ze die dan nog wel zien?

Nice. Thanxquote:Op zondag 27 september 2009 18:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja
en ook als iemand de zoekterm pukkel invoert zijn jouw tweets te zien als jij aan het spreken bent over je pukkel op je neus

gefeliciteerd trouwens met het maken van je fietslamp. Helemaal zelf gedaan. Knap hoor!!!quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |