Ik heb een tijdje geleden schoonmaak gehouden omdat velen echt 10x achter elkaar een bericht neerzetten waardoor ik de rest niet meer kan bijhoudenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:18 schreef TheFrankey het volgende:
volgen jullie elkaar allemaal?
 Maar nu is het soms weer zo rustig en serieus.. Misschien maar weer wat toevoegen
 Maar nu is het soms weer zo rustig en serieus.. Misschien maar weer wat toevoegen 

quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 01:45 schreef Maisnon het volgende:
het schijnt dat een groep 10% van de twitteraars, voor 90% van de tweets zorgen
 .
.

Ik moet er regelmatig om lachen, al probeert hij soms iets te grappig te zijn.quote:

Omgquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:09 schreef Adolecens het volgende:
wtf.. ik ben geblocked door Maxime Verhagen
 Hoe krijg je dat voor elkaar??
 Hoe krijg je dat voor elkaar??  

Z'n medewerkers beoordelen nieuwe volgers. En hij wil volgens mij alleen gevolgd worden door niet-anonieme accounts. Dus mensen met een fotootje, een naam, een ingevulde bio etc. Dus voldoe je daar niet aan, dan heb je al snel een block te pakken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:09 schreef Adolecens het volgende:
wtf.. ik ben geblocked door Maxime Verhagen
'k Snap de gedachte, maar het is niet 'des twitters'. Zeker nieuwe twitteraars zoeken in 't begin toch effe wat Bekende Mensen om te volgen. Om die dan meteen te blocken... tja.quote:http://www.denieuwereport(...)-burger-via-twitter/
Soms heeft hij geen tijd om iedereen te beantwoorden, hetgeen hij dan ook verontschuldigend aangeeft: “@Slijterijmeisje ja hoor ik. Lees je wel maar ik heb niet altijd tijd.” Dat is trouwens ook de grote zorg van Verhagen, want hoe meer volgers, des te meer moeite het zal kosten om iedereen te beantwoorden. Daarom houden zijn voorlichters goed in de gaten wie hem volgt. Anonieme mensen die zelf nauwelijks twitteren, worden geblokkeerd. Verhagen hoopt dat het een beetje behapbaar blijft: “Ik doe mijn best antwoord te geven op vragen of opmerkingen, maar ik ben wel een beetje bang dat dat niet meer lukt als het er veel meer worden, en dat zou ontzettend jammer zijn.”

Dat vroeg ik me ook af jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
OmgHoe krijg je dat voor elkaar??

en dan nog een tweede vraag; waarom wil je hem volgen? xD

Ah, daar kom ik wel voor in aanmerking jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Z'n medewerkers beoordelen nieuwe volgers. En hij wil volgens mij alleen gevolgd worden door niet-anonieme accounts. Dus mensen met een fotootje, een naam, een ingevulde bio etc. Dus voldoe je daar niet aan, dan heb je al snel een block te pakken.
[..]

Nu niet meer.. Maar ik mis wel het laatste half uurquote:

twitter.com nu wel weerquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:04 schreef DennisMoore het volgende:
Zowel twitter.com als brizzly.com laten geen nieuwe tweets zien, maar twitdroid op m'n foon wel.

Hier niet hoor.quote:

Zo random is het dus nietquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:11 schreef Maisnon het volgende:
Is twitter echt random offline of als er ook gewoon iets groots gebeurd? MJ dood, ik noem maar iets.
 En ik heb geen idee of er iets groots is gebeurt vandaag? Behalve een dode langs het spoor tussen Dordrecht en Rotterdam, maar dat zal twitter niet plat krijgen denk ik..
 En ik heb geen idee of er iets groots is gebeurt vandaag? Behalve een dode langs het spoor tussen Dordrecht en Rotterdam, maar dat zal twitter niet plat krijgen denk ik..

toen MJ was overleden heb ik geen grote probs gehad met twitter.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:11 schreef Maisnon het volgende:
Is twitter echt random offline of als er ook gewoon iets groots gebeurd? MJ dood, ik noem maar iets.

terwijl ik juist alle info via twitter vernam en op de fp pleurdequote:Op zondag 18 oktober 2009 22:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
toen MJ was overleden heb ik geen grote probs gehad met twitter.
En op dat moment leek er zoals Qu ook zegt geen groot iets in de wereld te spelen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |