Zeg ik doe geen onzedige vooerstellenquote:Op woensdag 9 september 2009 13:08 schreef Baltar het volgende:
[..]
Door wie? Gewoon afkappen als je er niets van mot hebbe
Ik heb tandafdrukken en zie vlekken van de felle lamp.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je bent me nu al beu?
heb ik het toch nog best lang vol weten te houden![]()
Stroek en onzedige voorstellenquote:Op woensdag 9 september 2009 13:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg ik doe geen onzedige vooerstellen
ik stel slechts diepgaande vragen
niet eens een stukje worstquote:Op woensdag 9 september 2009 13:10 schreef Desmonkey het volgende:
* Desmonkey gooit 4 frikandellen naar Stroekie ..
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geef me dan ook een bot zodat ik daar tevreden in een hoekje op kan gaan knagen
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoi luilak
hier je bakkie pleur![]()
en dan braaf weer even ergens gaan spelen
Zullen we samen spelenquote:Op woensdag 9 september 2009 13:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ergens gaan spelen? en ik word afgescheept met een bakkie koffie? Aan 1 kopje heb ik niet genoeg.
luilak? ik ben juist vroeg opgestaan. Alhoewel dat niet makkelijk ging, Overal spierpijn etc...![]()
Straks weer hardlopen.
Zeg wacht dan tenminste tot ik in Parijs zit ja!quote:
wat wil je dan gaan doen? twister? paintballen? elkaars haren en nagels doen? wat?quote:
Twister heeft een te hoog omval gehaltequote:Op woensdag 9 september 2009 13:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat wil je dan gaan doen? twister? paintballen? elkaars haren en nagels doen? wat?![]()
euh..o.k. .let's sell murder.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:56 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Twister heeft een te hoog omval gehalte
Paintballen doet pijn
Ik doe nooit iets met mijn nagels en niemand mag aan mijn haar komen.
Behalve liefdevol
Ander spelletje?
Kunnen we ook gewoon iemands leven vernietigenquote:Op woensdag 9 september 2009 13:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euh..o.k. .let's sell murder.
We gaan eerst creditcards cross referencen met twee eigenaren maar die niet hun vrouwen zijn. En dan bellen we de vrouwen en sell murder.
doe je mee?
met voodoo, five point palm exploding heart technique or the old fashion way?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:00 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Kunnen we ook gewoon iemands leven vernietigen?`
Ik zelf zou voodoo gebruiken, maar puur omdat ik de benodigdheden hier hebquote:Op woensdag 9 september 2009 14:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
met voodoo, five point palm exploding heart technique or the old fashion way?
of we brengen mijn GODKEI project in werkingquote:Op woensdag 9 september 2009 14:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
met voodoo, five point palm exploding heart technique or the old fashion way?
Ga jij eens naar Parijs, dan ga ik spelen met Wilmaquote:Op woensdag 9 september 2009 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zelf zou voodoo gebruiken, maar puur omdat ik de benodigdheden hier heb
en wat houdt dat project in?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:07 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
of we brengen mijn GODKEI project in werking
Geef Ook De Kanslozen Een Illusie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |