Ik zie alleen haarquote:Op woensdag 9 september 2009 01:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets dus..
Valt mee hoor. En als ik op het balkon lig maakt dat toch niet uit..
Beetje vergezocht.quote:Op woensdag 9 september 2009 01:22 schreef Ang3l het volgende:
Wat vinden we hier trouwens van de nieuwe campagne?
[ afbeelding ]
Er is er ook eentje met Stalin en met Saddam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo dan..please shave for godsake!quote:Op woensdag 9 september 2009 01:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets dus..
Valt mee hoor. En als ik op het balkon lig maakt dat toch niet uit..
quote:Op woensdag 9 september 2009 01:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
zo dan..please shave for godsake!
quote:
blog looks potential btwquote:
Buenas nochesquote:
Ach, Wouter Bos is hartstikke blij met jequote:Op woensdag 9 september 2009 09:42 schreef HuubTuub het volgende:
Ik bemoei me nooit met de loten, als ik dat doe dan zijn ze direct vervloekt en winnen we niks. Niet dat we echt al bedragen gewonnen hebben die er echt ook toe doen... Het zou wel eens leuk zijn ondertussen. Maar goed, dat zullen wel meer mensen hebben.
ben al op schoolquote:Op woensdag 9 september 2009 10:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat ben jij vroeg je bed uit komen rollen ?
quote:Op woensdag 9 september 2009 10:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en hoe was het vannacht dan met optie A van de poll van Mismo ?
Ik vind hem lelijk en vraag me af of ie gaat werken en niet vooral alleen maar controversieel is.quote:Op woensdag 9 september 2009 01:22 schreef Ang3l het volgende:
Wat vinden we hier trouwens van de nieuwe campagne?
[ afbeelding ]
Er is er ook eentje met Stalin en met Saddam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vast en zeker weer zo'n reclame bureau dat denkt dat controlversieel gelijk staat aan effectiefquote:Op woensdag 9 september 2009 10:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind hem lelijk en vraag me af of ie gaat werken en niet vooral alleen maar controversieel is.
Nou dat is dan toch echt voor het eerst dat Quote het niet bij het juiste eind heeftquote:Op woensdag 9 september 2009 10:32 schreef SCH het volgende:
Stroekie, volgende Winq komt gewoon in november uit hoor.
Nope kwam het afgelopen zaterdag dus tegen in een recente qoute bij de kapperquote:Op woensdag 9 september 2009 10:36 schreef Baltar het volgende:
Volgens mij is Stroek in de war met de Squeez, dien is ten grafe gedragen, vorig jaar al.
quote:Op woensdag 9 september 2009 09:22 schreef TheaterMaMa het volgende:het is gelukt hoor
![]()
sterker nog de winkelbediende zorgde er zelfs voor dat het lot percies om 09:09 uur en 09 seconden uitrolde, en wat helemaal bizar is mag ik een tromroffel.
Het lot heeft bepaapd dat mijn lotnummer ook nog eens 009009 is, terwijl ik alleen eindcijfer 09 kon aangeven.
Als ik nu geen grote vis vang, vang ik heb nooit nie
het enige lot wat meer perfectie had kunnen bieden was 090909maar dan was ik waarschijnlijk echt doorgedraaid
![]()
Controversieel, puur om te shockeren, beledigend et.quote:Op woensdag 9 september 2009 10:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind hem lelijk en vraag me af of ie gaat werken en niet vooral alleen maar controversieel is.
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:50 schreef Ang3l het volgende:
Jongens, haal die bloedhond eens van me af!
quote:Op woensdag 9 september 2009 01:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
zo dan..please shave for godsake!
Ik word me hier toch ondervraagd op MSN, dat wil je niet weeeeeeeeeeeeeten!quote:
Wat heb ik gemistquote:Op woensdag 9 september 2009 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik word me hier toch ondervraagd op MSN, dat wil je niet weeeeeeeeeeeeeten!
Stroek de bloedhond.quote:
Door wie? Gewoon afkappen als je er niets van mot hebbequote:Op woensdag 9 september 2009 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik word me hier toch ondervraagd op MSN, dat wil je niet weeeeeeeeeeeeeten!
Je bent me nu al beu?quote:Op woensdag 9 september 2009 12:50 schreef Ang3l het volgende:
Jongens, haal die bloedhond eens van me af!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |