Dat was dat meisje vandaag achter de kassa van de Burgerking op parkeerplaats "De Lucht" langs de A2 in de buurt van Den Bosch.
Situatie:
ts heeft trek in een snack omdat ze lang had gereden in d'r vrachtwagen en besluit even aan te leggen op de eerder genoemde parkeerplaats voor een klein whoppermenu met twister fries en een cola.
ts loopt naar binnen om haar bestelling te plaatsen en treft een wicht achter de kassa met een laag plamuur op d'r hoofd zo dik dat het zelf de meest dikke puisten zou kunnen bedekken.
Goed, ts plaatst uiteindelijk haar bestelling na een minuut of wat omdat wicht bezig was het rolletje papier van het pinautomaatje te vervangen. Lukte niet maar na tussenkomst van de manager die wel het goede rolletje had was het zo gepiept.
De bestelling van ts bestond uit (letterlijk):
1 klein whoppermenu met twister fries en cola. Geen bacon, kaas en tomaten op de whopper asjeblieft.
Nu komt het:
wicht begint me opeens allemaal vragen te stellen.
1: groot medium of klein menu?
2: twister of regular friet? (ja, dat moet ik toegeven, ze zei friet en niet patat. Getuigt toch van enige intilligentie)
3: whopper met kaas en/of bacon?
4: wat wilt u erbij drinken?
5: saus voor bij de friet?
Ik dacht dat ik flauw viel. Lette ze nou echt niet op? Ben ik nu zo onduidelijk geweest in het plaatsen van mijn bestelling of is ze gewoon te dom om brand te roepen?
Op dat moment ging ts er nog vanuit dat ze niet goed had geluisterd omdat d'r geplamuurde hoofdje misschien nog vol zat met de zojuist uitgevoerde en mislukte taak. Het vervangen van een rollete papier in het pinautomaatje.
De bestelling komt uiteindelijk toch nog redelijk snel en ik vraag terloops of er tomaat op de whopper zit. Dit omdat ik die besteld had zonder.
Zegt dat wicht opeens natuurlijk zit er tomaat op. Dat zit op iedere whopper.
Aaaaaaarrrrggghhhhhhhhhhhh....,,,,,,,,.,,,,.,..,.
ts had ZONDER besteld!
"nou mevrouw, zo had u die niet besteld hoor."
Conclusie: wicht is te dom om brand te roepen.
Lief dagboek.