abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72568959
Iedereen in KLB, zeker de ouderen generatie, kent ze wel. Van die mensen die je nooit ziet, behalve als er eens iets te kankeren valt op KLB. Of op het taalgebruik. Voorbeelden zijn bijvoorbeeld topics over "het geven van" of de verpaupering van KLB. Ook in feedback liep een mooie reeks waarin iedereen die hier net iets heeft bijgedragen en nu relevant denkt te zijn!

Vaak zijn dit ook users die, zodra je ze een klein beetje tegengas geeft, beroepen op het "ik ben hier net" principe. Dan krijg je te horen dat ze "nog maar net meelopen" of dat ze "jniet weten wat met een bushokje te doen". Nu is er bij mijn weten nog nooit een Fok-newbie door een bushokje getieft, maar goed, het grapje leeft dus dat laat ik maar even zo.

blabla en nog meer geouwerzeik!!

Klacht: zeikende newbees
antiklacht: deze lemming waar ik te lui voor ben om uit te werken
semiklacht: KLB is dood
simultaanklacht: FOK is bijna dood
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:23:35 #2
104871 remlof
Europees federalist
  PR/Manusje van alles dinsdag 8 september 2009 @ 23:23:58 #3
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_72568994
ik ben te lui om de OP te lezen. Daarom las ik alleen de antiklacht en daar zie ik het woord lemming. Lemming = slotje.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')