He dat is helemaal niet zo'n gek idee.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:53 schreef Mirjam het volgende:
foto's laten maken van de kaarten?
kan je ze iig een beetje bekijken
Dat dus inderdaad, an krijg je als het goed is ook een adres, kan je dat ff checken of het klopt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:59 schreef Intergalactrick het volgende:
Bluf dat je het komt ophalen. Na goedkeuring vraag je een dag later of ze toch nog opgestuurd kunnen worden.
En dan nog kan je op zeer eenvoudige wijze opgelicht wordenquote:Op woensdag 9 september 2009 00:02 schreef Weekdier het volgende:
Ik gooi ook altijd alles door google heen als ik grote bedragen overmaak:
-emailadres
-rekeningnummer (met en zonder puntjes)
-naam
-IP-adres (ik gebruik daarvoor utrace.de om te localiseren waar de mailer vandaan komt. Werkt niet altijd overigens; afhankelijk van de provider.)
En soms, als ik er echt zin in heb of het niet vertrouw, voer ik het adres wel eens in bij hyves.nl om te kijken of er een profiel aan gekoppeld met evt. dezelfde voornaam. Als soort van backup zeg maar
Dat heeft geen zin aangezien je de envelop pas van de postbode krijgt na betaling. Controleren voor de betaling zit er dus niet in.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:52 schreef o.us het volgende:
Als ophalen niet mogelijk, kan je het ook onder rembours verzenden. (Betalen bij ontvangst aan de postbode, dus.)
En bedankt...quote:Op donderdag 10 september 2009 22:45 schreef Boca_Raton het volgende:
Volgens mij is dit in sommige gevallen ook nog mogelijk: je krijgt originele tickets via een verkoper op Marktplaats maar bij het concert aangekomen worden ze geweigerd. Dan heeft de verkoper de tickets als zoekgeraakt opgegeven en krijgt hij vervangende kaarten. En alleen die laatste zijn dan geldig.
lolquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:24 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Waarsch krijg je een stel aangetekende pokémon kaarten thuis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |