Goh ben jij eventjes stoer dat jij wel voorbij Duitsland komt en wij allemaal nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:46 schreef Almelovakr het volgende:
Ik zit hier echt met een glimlach op m'n gezicht! Hoe triest is het dat mensen zich serieus druk maken om een Mcdonalds of een Burgerking?
Het zal jou een rotzorg zijn of je eten door een buitenlander gemaakt is of door een Nederlander.
Bovendien heb ik het idee dat de meeste mensen die in dit topic posten nooit verder geweest zijn dan Duitsland en het geld niet hebben om zo nu en dan eens een heelijke ossenhaas te bestellen in een restaurant.
Het is algemeen bekend dat de McDonalds en KFC in NL bagger zijn.
Ik reis veel in alle uithoeken van de wereld en ik proef toch echt het verschil en de liefde voor eten in sommige landen.
Zo heb ik de lekkerste Big Mac in Moskou gehad en de lekkerste hotwings van de KFC in Peru en Ecuador.
Je bepaald en betaald zelf voor je gefrituurde vreten, en dan nog klagen op fok dat het niet goed is
Mr Big Shotquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:46 schreef Almelovakr het volgende:
Ik zit hier echt met een glimlach op m'n gezicht! Hoe triest is het dat mensen zich serieus druk maken om een Mcdonalds of een Burgerking?
Het zal jou een rotzorg zijn of je eten door een buitenlander gemaakt is of door een Nederlander.
Bovendien heb ik het idee dat de meeste mensen die in dit topic posten nooit verder geweest zijn dan Duitsland en het geld niet hebben om zo nu en dan eens een heelijke ossenhaas te bestellen in een restaurant.
Het is algemeen bekend dat de McDonalds en KFC in NL bagger zijn.
Ik reis veel in alle uithoeken van de wereld en ik proef toch echt het verschil en de liefde voor eten in sommige landen.
Zo heb ik de lekkerste Big Mac in Moskou gehad en de lekkerste hotwings van de KFC in Peru en Ecuador.
Je bepaald en betaald zelf voor je gefrituurde vreten, en dan nog klagen op fok dat het niet goed is
andere topic dude!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:56 schreef cerror het volgende:
Waar is de optie: Ik bereid m'n eigen vreten?
Zeg reizende oom Roel. Als je zo bekend bent op de aardkloot ga je toch niet bij de Mac, KFC of BK eten?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:46 schreef Almelovakr het volgende:
Zal dat dan iets zeggen over het algemene beeld over de Russische keuken? Ik bedoel, als je met liefde een Big Mac gaat staan maken...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 01:46 schreef Almelovakr het volgende:
Zo heb ik de lekkerste Big Mac in Moskou gehad
Wel aardig, maar de Kitkat vind ik lekkerderquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:59 schreef BlackRhino het volgende:
Iemand al de McFlurry Oreo op? Deed mij sterk denken aan die milkshake/ijsjes (Fushion) van de BK.. met die stukjes asfalt, de "Choco cookies" variant.
helemaal mee eens, behalve de McFlurry. dat softijs is tenminste goedquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:22 schreef Bananenman het volgende:
Ik vind het allebei niet lekker maar als ik moet kiezen ga ik maar voor BK. McDonalds is echt gore chemische teringzooi
dat is wel zo maar dat spul is tenminste zu vreten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:53 schreef the_legend_killer het volgende:
burker king is wel een stuk duurder
Heh?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:59 schreef FFSletop het volgende:
Overigens toen die reclame v/d Mac zei dat er 10 % kangaroevlees in zat doe ik geen Mac en BK meer. een kangaroe opeten die op de reis hierheen al bedorven is, ja daag
Eensch!quote:
ja, dat zei die gast in die Mac reclame van "weet wat je eet" ofzo.... in ieder geval, ik vond dat spul toch al om tequote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:18 schreef FFSletop het volgende:
[..]
ja, dat zei die gast in die Mac reclame van "weet wat je eet" ofzo.... in ieder geval, ik vond dat spul toch al om te![]()
echt waardeloze kwalieit
. toen ik daar voor het laatst was dachtik echt dat ik een ton chemisch afval naar binnen zat te werken.
zelden zulke waardeloze kwaliteit van de Mac gezien, dan is de Bk nog beter.
die is wegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |