abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73509439
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 01:46 schreef Almelovakr het volgende:
Ik zit hier echt met een glimlach op m'n gezicht! Hoe triest is het dat mensen zich serieus druk maken om een Mcdonalds of een Burgerking?
Het zal jou een rotzorg zijn of je eten door een buitenlander gemaakt is of door een Nederlander.
Bovendien heb ik het idee dat de meeste mensen die in dit topic posten nooit verder geweest zijn dan Duitsland en het geld niet hebben om zo nu en dan eens een heelijke ossenhaas te bestellen in een restaurant.
Het is algemeen bekend dat de McDonalds en KFC in NL bagger zijn.
Ik reis veel in alle uithoeken van de wereld en ik proef toch echt het verschil en de liefde voor eten in sommige landen.
Zo heb ik de lekkerste Big Mac in Moskou gehad en de lekkerste hotwings van de KFC in Peru en Ecuador.
Je bepaald en betaald zelf voor je gefrituurde vreten, en dan nog klagen op fok dat het niet goed is
Goh ben jij eventjes stoer dat jij wel voorbij Duitsland komt en wij allemaal niet
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_73509461
quote:
Ik zit hier echt met een glimlach op m'n gezicht! Hoe triest is het dat mensen zich serieus druk maken om een Mcdonalds of een Burgerking?
Het zal jou een rotzorg zijn of je eten door een buitenlander gemaakt is of door een Nederlander.
Bovendien heb ik het idee dat de meeste mensen die in dit topic posten nooit verder geweest zijn dan Duitsland en het geld niet hebben om zo nu en dan eens een heelijke ossenhaas te bestellen in een restaurant.
Het is algemeen bekend dat de McDonalds en KFC in NL bagger zijn.
Ik reis veel in alle uithoeken van de wereld en ik proef toch echt het verschil en de liefde voor eten in sommige landen.
Zo heb ik de lekkerste Big Mac in Moskou gehad en de lekkerste hotwings van de KFC in Peru en Ecuador.
Je bepaald en betaald zelf voor je gefrituurde vreten, en dan nog klagen op fok dat het niet goed is
Mr Big Shot
Nothing to see here, carry on
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 01:56:26 #228
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_73509495
Waar is de optie: Ik bereid m'n eigen vreten?
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_73509499
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 01:56 schreef cerror het volgende:
Waar is de optie: Ik bereid m'n eigen vreten?
andere topic dude!
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 02:01:19 #230
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_73509537
quote:

Zeg reizende oom Roel. Als je zo bekend bent op de aardkloot ga je toch niet bij de Mac, KFC of BK eten?

En beweren dat dat beter is?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_73511329
Burger King
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_73512390
Iemand al de McFlurry Oreo op? Deed mij sterk denken aan die milkshake/ijsjes (Fushion) van de BK.. met die stukjes asfalt, de "Choco cookies" variant.
pi_73512425
quote:

Zo heb ik de lekkerste Big Mac in Moskou gehad
Zal dat dan iets zeggen over het algemene beeld over de Russische keuken? Ik bedoel, als je met liefde een Big Mac gaat staan maken...
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:05:26 #234
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_73512542
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 09:59 schreef BlackRhino het volgende:
Iemand al de McFlurry Oreo op? Deed mij sterk denken aan die milkshake/ijsjes (Fushion) van de BK.. met die stukjes asfalt, de "Choco cookies" variant.
Wel aardig, maar de Kitkat vind ik lekkerder
pi_73512828
Vind zelf de rolo nog het lekkerst
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 23:43:15 #236
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_73562620
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:22 schreef Bananenman het volgende:
Ik vind het allebei niet lekker maar als ik moet kiezen ga ik maar voor BK. McDonalds is echt gore chemische teringzooi
helemaal mee eens, behalve de McFlurry. dat softijs is tenminste goed
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
pi_73562973
burker king is wel een stuk duurder
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 23:59:28 #238
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_73563180
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 23:53 schreef the_legend_killer het volgende:
burker king is wel een stuk duurder
dat is wel zo maar dat spul is tenminste zu vreten.

Overigens toen die reclame v/d Mac zei dat er 10 % kangaroevlees in zat doe ik geen Mac en BK meer. een kangaroe opeten die op de reis hierheen al bedorven is, ja daag
pi_73564094
De BK uiteraard! Veel betere hamburgers dan die kleffe meuk bij de Mac waarvan alle hamburgers hetzelfde smaken (en je zo'n chemische nasmaak van krijgt) Enige nadeel bij de BK zijn de gortdroge broodjes, maar ach, die neem ik voor lief

Oh, eigenlijk zijn dit de beste hamburgers ooit:

Komt van In-N-Out Burger. Zo jammer dat de juist goede simpele fastfood ketens niet in Europa zitten
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_73565280
BK fosho.
pi_73568122
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 23:59 schreef FFSletop het volgende:

Overigens toen die reclame v/d Mac zei dat er 10 % kangaroevlees in zat doe ik geen Mac en BK meer. een kangaroe opeten die op de reis hierheen al bedorven is, ja daag
Heh?
  zondag 11 oktober 2009 @ 10:24:21 #242
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_73568145
Burger King 4 lyfe
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_73568185
Burgerking, duidelijk. Ik hou wel van de burgers daar, er zit tenminste iets op, maar wat het goddelijkst is aan de Burger King zijn de twisterfries!
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
pi_73568196
Mac, altijd.

Smerige broodjes van BK en dito burger komen er bij niet meer in. Ben een aantal jaar geleden goed ziek geworden van een burger van BK bij wegrestaurant de Lucht langs de A2.

Moest toen met een misselijk gevoel 60 km. terug naar huis rijden
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_73568240
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Geen van beide.
pi_73568463
quote:
Op woensdag 9 september 2009 10:15 schreef wise het volgende:
Wendy's maar die hebben ze hier niet
Eensch!
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
  zondag 11 oktober 2009 @ 11:18:52 #247
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_73568807
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 10:22 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Heh?
ja, dat zei die gast in die Mac reclame van "weet wat je eet" ofzo.... in ieder geval, ik vond dat spul toch al om te echt waardeloze kwalieit . toen ik daar voor het laatst was dachtik echt dat ik een ton chemisch afval naar binnen zat te werken. zelden zulke waardeloze kwaliteit van de Mac gezien, dan is de Bk nog beter.
  zondag 11 oktober 2009 @ 12:07:33 #248
122701 SamStar
Voorheen Da-Ali-G
pi_73569936
chilli chicken wrap
Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
het heeft dan ook niets te maken met de zin in sex.....
  zondag 11 oktober 2009 @ 12:08:54 #249
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_73569983
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 11:18 schreef FFSletop het volgende:

[..]

ja, dat zei die gast in die Mac reclame van "weet wat je eet" ofzo.... in ieder geval, ik vond dat spul toch al om te echt waardeloze kwalieit . toen ik daar voor het laatst was dachtik echt dat ik een ton chemisch afval naar binnen zat te werken. zelden zulke waardeloze kwaliteit van de Mac gezien, dan is de Bk nog beter.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_73570039
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 10:20 schreef BlackRhino het volgende:
Vind zelf de rolo nog het lekkerst
die is weg
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')