Daar betaal ik iedere maand 105,67 voor om mn huisarts voor niets te storen. Die klojo zal toch weer op vakantie zijn of cursus hebben zoals altijd als je iets hebt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:14 schreef ondeugend het volgende:
Joh dat kost je 23 euro plus zalfje.
Water koken en je strontje deppen er mee.
Mensen die huisartsen storen voor niks.
SPOILERquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:18 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Daar betaal ik iedere maand 105,67 voor om mn huisarts voor niets te storen. Die klojo zal toch weer op vakantie zijn of cursus hebben zoals altijd als je iets hebt.
Trouwens zat net even op plaatjes te googlen en mn kleine gezwelletje valt nog best mee. Mega ieuw factor.
En hier had ik toch echt zelf wel een naald ingezet:
[ afbeelding ]
Kook water en dep meerdere malen per dagquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:18 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Daar betaal ik iedere maand 105,67 voor om mn huisarts voor niets te storen. Die klojo zal toch weer op vakantie zijn of cursus hebben zoals altijd als je iets hebt.
Trouwens zat net even op plaatjes te googlen en mn kleine gezwelletje valt nog best mee. Mega ieuw factor.
En hier had ik toch echt zelf wel een naald ingezet:
[ afbeelding ]
Nee dat is slaap.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:21 schreef Mendeljev het volgende:
Strontjes zijn toch witte puntjes in je ooghoeken die je soms hebt bij het opstaan?
quote:
Strontjes hebben niet de neiging om 12.00 uur te vertrekkenquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:21 schreef Mendeljev het volgende:
Strontjes zijn toch witte puntjes in je ooghoeken die je soms hebt bij het opstaan?
Soepquote:
Jij zit met de stront, ik niet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |