Staat niets over, maar ik zal het nog even navragen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:56 schreef Desunoto het volgende:
En die 15 euro voor het kluisje, is dat geen borg? Bij mij was het altijd borg.
Gewoon niet betalen?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Staat niets over, maar ik zal het nog even navragen.
Vorige jaren was het dat je ¤20 betaalde en aan het einde ¤10 terugkreeg, dus je betaalde ¤10 voor een jaar kluisje. Maar dat was vrijwillig.
Alsof de school dat betaalt, ik moest ze zelf bestellen bij een leverancier (Iddink), en daar ook ¤75 borg betalen. Plus wat kosten voor koopboeken en verzendkosten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:10 schreef bioloogje het volgende:
ze moeten toch ergens die gratis schoolboeken van betalen
Nee, je nam het boek mee naar huis om huiswerk te kunnen maken. En dat had niet gekund als je de boeken in een kluisje op school laat liggen.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:38 schreef Neuralnet het volgende:
Je moet niks, maar ze dekken zich prima in tegen latere smoesjes. Boek vergeten? Strafwerk. Je had ze in je kluis kunnen leggen.
Laat ze dan kosten in rekening brengen voor de dingen die hen daadwerkelijk geld kosten, en niet voor zoiets achterlijks als een verplicht printtegoed dat je niet gebruikt...quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 09:11 schreef Rooligan het volgende:
Ik heb ooit (zo'n 10 jaar geleden) een incassobureau aan de lijn gehad toen ik studeerde... Ik had nog niet de vrijwillige bijdrage van mijn school van 90 euro voldaan. Deze bijdrage was bedoeld voor gebruikmaking van de kantine (je betaalde al blauw aan de prijzen van de ingehuurde cateraar) en de printfaciliteiten (en per printje apart nog betalen....).
Ik heb die man van het incassobureau gevraagd wat 'vrijwillig' inhield en toen was hij even stil. Hij zou het afhandelen met Fontys -> nooit meer iets van gehoord; en uiteraard nooit betaald.
bij ons was printen nog gewoon gratis vorig jaar.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:50 schreef bijdehand het volgende:
Printtegoed![]()
Bij ons gingen er gewoon stuivers in
Kopieren kostte een stuiver, printen via pc was gratisquote:Op woensdag 9 september 2009 15:10 schreef crazy987 het volgende:
[..]
bij ons was printen nog gewoon gratis vorig jaar.
dit jaar weet ik niet, ben eindelijk van dat pokken ROC af
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |