ik vindt dat een zin voor iemand die 9 is :Squote:Op dinsdag 8 september 2009 20:55 schreef BasEnAad het volgende:
Ja, ze moeten niet zo knoeien met die verf!!
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:55 schreef hamkaastosti het volgende:
wie drinkt er dan ook sinas op het toilet?
Ja joh, ga zelf even rustig toiletteren met fucking pisvlekken op de tegels en remsporen in de pleequote:
ik vindtquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:56 schreef Perenbomen het volgende:
[..]
ik vindt dat een zin voor iemand die 9 is :S
aanstellerquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja joh, ga zelf even rustig toiletteren met fucking pisvlekken op de tegels en remsporen in de plee.
Geloof je nou echt dat mijn huisbaas dat even gaat vergoeden?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:57 schreef o.us het volgende:
Stappenplan voor téh paupah:
OF
1. Maakt het schoon met een schoonmaakmiddel.
2. Boent het goed.
OF
1. Gaat naar een Praxis/Gamma/Karwei/IKEA.
2. Koopt een nieuwe (goedkope) leuke WC-bril.
3. Doet hem op je WC.
4. Gaat naar je huisbaas.
5. Laat hem de oude WC-bril zien en zeg er wat van.
Veel succes!
Alsof je op die remsporen gaat zittenquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja joh, ga zelf even rustig toiletteren met fucking pisvlekken op de tegels en remsporen in de plee.
moelijk doen om een tientjequote:Op dinsdag 8 september 2009 21:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geloof je nou echt dat mijn huisbaas dat even gaat vergoeden?
Door hier op een topic te openen dacht ik dat heel erg was. Zo ja, dan moet je er tenminste wat van zeggen aangezien de Polen onder zíjn verantwoordelijkheid vallen, weetje.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geloof je nou echt dat mijn huisbaas dat even gaat vergoeden?
Woon jij zelf wel op kamers? Anders weet je blijkbaar niet zo goed hoe de gemiddelde huisbaas met zijn huurders omgaatquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Door hier op een topic te openen dacht ik dat heel erg was. Zo ja, dan moet je er tenminste wat van zeggen aangezien de Polen onder zíjn verantwoordelijkheid vallen, weetje.
Het is al schoongemaaktquote:Op woensdag 9 september 2009 01:21 schreef Mr.Cooper het volgende:
Pics?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |