1. Zou de Bus daadwerkelijk net zoveel kijkers trekken als Big Brother. (Richting: Het nieuwtje is eraf.)
2. Zou Big Brother de volgende keer weer net zoveel kijkers of meer trekken?
3. Zou Big Brother, gezien het volk dat de Bus trekt, de volgende keer weer net zulke leuke bewoners hebben, of zou het net zulk flauw volk zijn als dat de bus trekt? (Ikea bezoekers/karters/niet leuke stamgasten.)
4. Vertel, in je eigen woorden, hoeveel scheppen koffie je dagelijks neemt. (Of voor de Thee-Drinkers: Hoevaak deponeer je het zakje in de kan.) Pas op, niet vals spelen want dat is flauw.
5. Tel de antwoorden van alle bovenstaande vragen op en schrijf hier een opstel over, het antwoord moet wel uitkomen op 2.
Grtz,
Meerhoerman & Puckzzzz.
quote:
op 02-13-2000 om 03:12 PM schreef GHaven het volgende:
1. Nee
2. Nee
3. Nee
4. Ik deponeer het zakje zelden in de kan. Doorgaans bind ik het zakje aan het plafond. De kan til ik dan 2 keer op, voor een beter aroma.
5. Er was ééns een serie herhalingen over het leven van een reus. Hij leefde lang en gelukkig komt dat exact uit op 2 hectovadem.
Zoals altijd weer het huiswerk op tijd af, erg ingenieus van dat theezakje aan het plafont, echter ik trap er niet in gezien ik ook het Feng Shui boek heb gelezen en dat stukje was totaal overgeschreven!
Daarom zul je het met een 9- moeten doen!!!!
Maar nochtans een goed stukje prozah aan het eind.
Grtz,
Meerhoer....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |