ja professionele verkoper want hij merkte direct dat het stuurhuis niet goed meer was.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:43 schreef Weekdier het volgende:
Professionele verkoper?
In dat geval heeft ie vast wel de mannetjes die het stuurhuis probleem kunnen verhelpen. Bovendien heeft ie het stuurhuis dan wel meegenomen in zn inruilprijs, lijkt me.
En dus snap ik het probleem niet. Eens te meer nu ook uit de OP niet blijkt of de verkoper er een probleem van maakt en zo ja, welk probleem.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:37 schreef dimage het volgende:
De verkoper was / is dus op de hoogte dat het stuurhuis aan vervanging toe is. En heeft dat ook in de inruilprijs meegenomen
mag je wel stellen ja, maar de verkoper zei dus ook , liever dat mensen positief over ons praten dan negatief. Gaat ook wel erg goed daar denk ik want er werd woensdag voor zo'n 54000 euro aan 2e handse auto;'s uitgeleverd door deze garagequote:
Welke garage is het?quote:Op woensdag 9 september 2009 10:50 schreef dimage het volgende:
De verkoper, aaah dat is jammer ........... voor ons. Ik was bekent met het probleem dus is het ook gewoon nu ons probleem. Geen gezeik of gezeur over bij betalen ect.... Nee 1000 kuddos voor deze garage
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |