abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72556695
Ik heb op mijn huidige laptop Windows Vista, waarbij ik gebruik maar van Windows Agenda. Dit vind ik een handig programma, waarin je overzichtelijk kunt zien hoe druk je de week bezet hebt. Dit kun je dan zien per uur van de dag. Ook kun je met kleuren verschillende soorten dingen aangeven (projecten, school, werk, leuke dingen doen etc).

Nu krijg ik een andere mini-laptop waarop Windows XP staat. Voor zover ik weet staat hier jammer genoeg niet de Windows Agenda op die ik nu gebruik. Ik heb Google Agenda al gevonden, deze lijkt heel erg op Windows Agenda, alleen is die jammer genoeg alleen via internet de bereiken? Iemand anders een Agenda die heel veel op deze lijkt? (Dus per uur een afspraak, overzicht van gehele week, met kleuren soorten afspraken weergeven).

pi_72557192
quote:

En topic weer geopend, aangezien dit een kleine gadget is voor aan de zijkant van je scherm. Uiteindelijk linkt hij ook gewoon naar de internetversie van google agenda.

Toch bedankt!
pi_72557207
Volgens mij zit ie gewoon bij windows live mail.
http://download.live.com/wlmail

Do what you love, love what you do!
pi_72557587
En is hij dan ook bereikbaar zonder internet?
pi_72558895
Google Calendar is overigens wél offline te bekijken, in ieder geval in de Amerikaanse taalversie. Stel dit in door naar je instellingen te gaan en dan bij taal voor "English (US)" te kiezen.

Nadat je de wijzigingen opslaat zou je rechtsboven ook een knop "Offline" moeten zien staan, als je daarop drukt krijg je een melding van "Google gears" en vervolgens kan je GCal ook offline gebruiken. Hij wordt dan automatisch bijgewerkt op het internet zodra je weer verbinding hebt.
pi_72559082
Of is het mogelijk om Windows Agenda (dus de afspraken die ik nu al heb staan) te importeren in Google Agenda? (En dan ze ook beiden ge-update blijven als ik de google agenda of windows agenda aanpas).

Ik kan alleen vinden hoe ik alle afspraken van Google Agenda naar Windows Agenda kan importeren.
pi_72559239
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 19:25 schreef MWP het volgende:
Google Calendar is overigens wél offline te bekijken, in ieder geval in de Amerikaanse taalversie. Stel dit in door naar je instellingen te gaan en dan bij taal voor "English (US)" te kiezen.

Nadat je de wijzigingen opslaat zou je rechtsboven ook een knop "Offline" moeten zien staan, als je daarop drukt krijg je een melding van "Google gears" en vervolgens kan je GCal ook offline gebruiken. Hij wordt dan automatisch bijgewerkt op het internet zodra je weer verbinding hebt.
Ik ga het eens proberen!

EDIT: Ik zie bij de Nederlandse taal ook al 'offline' staan? Dat zou mooi zijn.
pi_72559651
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 18:46 schreef LangzaamSprinten het volgende:
En is hij dan ook bereikbaar zonder internet?
Ja Live Agenda is ook offline is gewoon een programma he wordt niet bij de servers van MS opgeslagen enzo.

edit... is dat btw niet gewoon dezelfde als vista???
pi_72559734
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 19:47 schreef ReWout het volgende:

[..]

Ja Live Agenda is ook offline is gewoon een programma he wordt niet bij de servers van MS opgeslagen enzo.

edit... is dat btw niet gewoon dezelfde als vista???
Volgens mij is dat dezelfde ja en kan ik hem dus niet op Windows XP draaien? Daar gaat het me om namelijk

Overigens is het me gelukt om Google Agenda nu offline te krijgen Nu dan alleen de vraag of iemand weet hoe ik Windows Agenda kan importeren in Google Agenda? Zodat ik niet alles nu moet overnemen.
pi_72561200
Ben nu gewoon alles over aan het nemen, dus wat mij betreft mag hier een slot op. Of iemand moet mij zeggen dat een mini-laptop met Windows XP dat google agenda niet trekt?
pi_72563259
Heb toch nog wel een vraagje over Google Agenda.

Als ik een week aanklik, krijg ik de tijden de zien tussen 12 en 18 uur, terwijl de meeste afspraken van mij vóór 12 uur zijn. Ik moet dus iedere keer naar boven scrollen. Is die begintijd wat je ziet ook aan te passen?
pi_72566431
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 19:49 schreef LangzaamSprinten het volgende:

[..]

Volgens mij is dat dezelfde ja en kan ik hem dus niet op Windows XP draaien? Daar gaat het me om namelijk

Overigens is het me gelukt om Google Agenda nu offline te krijgen Nu dan alleen de vraag of iemand weet hoe ik Windows Agenda kan importeren in Google Agenda? Zodat ik niet alles nu moet overnemen.
Windows live mail kan op xp en is ook offline te gebruiken.
Als je ook inlogt via windows live dan synchroniseert ie ze met elkaar.
Dus je kunt ergens anders ook via internet afspraken toevoegen en als je dan thuis komt haalt ie ze op in het programma (en andersom)
Helemaal offline werkt het echter ook en je kunt gelijk je mail erin ophalen.

Google agenda biedt zo'n beetje dezelfde functies.
Do what you love, love what you do!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')