quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:18 schreef doppendoosch het volgende:
http://desktop.google.com/plugins/i/gdcalendar.html?hl=nl
Opgelost, slotje.
Ik ga het eens proberen!quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:25 schreef MWP het volgende:
Google Calendar is overigens wél offline te bekijken, in ieder geval in de Amerikaanse taalversie. Stel dit in door naar je instellingen te gaan en dan bij taal voor "English (US)" te kiezen.
Nadat je de wijzigingen opslaat zou je rechtsboven ook een knop "Offline" moeten zien staan, als je daarop drukt krijg je een melding van "Google gears" en vervolgens kan je GCal ook offline gebruiken. Hij wordt dan automatisch bijgewerkt op het internet zodra je weer verbinding hebt.
Ja Live Agenda is ook offline is gewoon een programma he wordt niet bij de servers van MS opgeslagen enzo.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:46 schreef LangzaamSprinten het volgende:
En is hij dan ook bereikbaar zonder internet?
Volgens mij is dat dezelfde ja en kan ik hem dus niet op Windows XP draaien? Daar gaat het me om namelijkquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:47 schreef ReWout het volgende:
[..]
Ja Live Agenda is ook offline is gewoon een programma he wordt niet bij de servers van MS opgeslagen enzo.
edit... is dat btw niet gewoon dezelfde als vista???
Windows live mail kan op xp en is ook offline te gebruiken.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:49 schreef LangzaamSprinten het volgende:
[..]
Volgens mij is dat dezelfde ja en kan ik hem dus niet op Windows XP draaien? Daar gaat het me om namelijk
Overigens is het me gelukt om Google Agenda nu offline te krijgenNu dan alleen de vraag of iemand weet hoe ik Windows Agenda kan importeren in Google Agenda? Zodat ik niet alles nu moet overnemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |