No shit.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:28 schreef Matteüs het volgende:
Mooie docu met Nederlandse ondertitels. Het is een flinke zit van 1 uur en 38 minuten maar de eerste 10 minuten kun je al veel mee om een discussie te starten. Zeer de moeite waard.
http://video.google.com/videoplay?docid=-8105709395775858867#
Deze docu laat zien hoe gewelddadig de islam is en niet zo zoet en vredelievend als men je wil doen geloven.
Ik post deze video naar aanleiding van het bericht op Spits http://www.spitsnieuws.nl(...)erandert_europa.html
en hoe groot is die groep?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:31 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Extremistische moslims zijn de Nazi's anno 2009
ik ben bezig meneerquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:35 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Ga die video nu eens kijken, de eerste 10-12 minuten, voor je weer hier deelneemt.
Onder groep schaar ik ook de groep die zich niet willen aanpassen in Nederland, de straten terroriseren, en moslims die hun cultuur aan Nederland op dringen.quote:
No shit.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:35 schreef Knudde het volgende:
(SHOCKING) Israeli Terrorism and the Talmud
En toch durf ik te beweren dat Meki en Meh7 ertegenin proberen te gaan alsof deze heren er geen verstand van hebben.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:38 schreef Zienswijze het volgende:
Even wat achtergrond info:
Personen die aan het woord komen in de documentaire: Robert Spencer, Walid Shoebat (ex-moslim, voormallig PLO-terrorist), Bat Yeor, Serge Trifkovic, Abdullah Al-Araby.
Abdullah Al-Araby, Robert Spencer en Bat Yeor hebben ook een aantal boeken gepubliceerd m.b.t. dit onderwerp.
Welterusten en tot morgen dan.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:38 schreef Marrije het volgende:
Ik heb nu 8 minuten zitten kijken en val nu al in slaap van de eenzijdigheid.
De vraag is wat het referentiekader is van een ex plo-terrorist, dat belooft al niet veel soepsquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:39 schreef Matteüs het volgende:
[..]
En toch durf ik te beweren dat Meki en Meh7 ertegenin proberen te gaan alsof deze heren er geen verstand van hebben.
Kijk maar eens goed naar exact 21 minuten in de docu. En stel de vraag die daar gesteld wordt eens aan jezelf.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:46 schreef Stephan1237 het volgende:
Geloof er niks van , Islam is gewoon goed, je hebt in elk geloof/cultuur goede en slechte mensen
Dus dat. Maar de video speelt lekker in op de angsten en onderbuikgevoelens van sommigen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:46 schreef Stephan1237 het volgende:
Geloof er niks van , Islam is gewoon goed, je hebt in elk geloof/cultuur goede en slechte mensen
Ik ga er geen eens tijd aan bestedenquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:48 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Kijk maar eens goed naar exact 21 minuten in de docu. En stel de vraag die daar gesteld wordt eens aan jezelf.
Walid Shoebat vertelt over dat hij van plan was op zichzelf op te blazen. Hij had zijn "bomgordel" al om, maar op de locatie waar hij zichzelf wilde opblazen, waren op dat moment veel moslims. Daardoor blies hij zichzelf niet in 1x op.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
De vraag is wat het referentiekader is van een ex plo-terrorist, dat belooft al niet veel soeps
Heb daar nu geen tijd voor. Welke vraag wordt gesteld? Misschien is dat dan een leuk discussie vraagstuk.....quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:48 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Kijk maar eens goed naar exact 21 minuten in de docu. En stel de vraag die daar gesteld wordt eens aan jezelf.
En wat hebben die mensen gemeen met elkaar? Het zijn allemaal stuk voor stuk zionisten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:38 schreef Zienswijze het volgende:
Deze documentaire kan je niet vergelijken met Fitna of een of ander Youtube filmpje wat in elkaar is gezet door een willekeurige internetter.
Even wat achtergrond info:
Personen die aan het woord komen in de documentaire:
Robert Spencer (bekende internationale spreker),
Walid Shoebat (ex-moslim, voormallig PLO-terrorist),
Bat Yeor (geschiedkundige)
Serge Trifkovic
Abdullah Al-Araby.
Edit: alle 5 personen hebben ook een aantal boeken gepubliceerd m.b.t. dit onderwerp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |