Ik heb die ook besteldquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:50 schreef Jojoortje het volgende:
Heb deze vorige week in de winkel gehaald.
[ afbeelding ]
Maar dan ipv die string, heb ik een halve string gekocht. Zo mooi
Werkt die van 10 euro niet meer? Die heb ik een weekje geleden oid nog gebruikt...quote:Op zondag 13 september 2009 11:12 schreef Bob. het volgende:
Alleen een die 25% korting geeft op een product, die staat in de OP.
Ja? Oh sorry, ik dacht dat ik laatst iemand hier had zien zeggen dat alleen die uit de OP er nog was.quote:Op zondag 13 september 2009 11:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Werkt die van 10 euro niet meer? Die heb ik een weekje geleden oid nog gebruikt...
Ja geen idee of ie nog werkt hoorquote:Op zondag 13 september 2009 11:56 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja? Oh sorry, ik dacht dat ik laatst iemand hier had zien zeggen dat alleen die uit de OP er nog was.
Als er echt nog een andere code is die je graag wilt gebruiken dan kun je wel je bestelling nog annuleren en dan opnieuw bestellen maar dan met code geloof ik?quote:
Andere mogelijkheid is misschien ... iets dat je al hebt opnieuw bestellen, korting toevoegen en daarna dat artikel (eerder besteld) weer verwijderen. Dan zou ie ook moeten blijven staan, en alles zou in 1 bestelling terecht moeten komen.quote:Op zondag 13 september 2009 12:03 schreef Bob. het volgende:
[..]
Als er echt nog een andere code is die je graag wilt gebruiken dan kun je wel je bestelling nog annuleren en dan opnieuw bestellen maar dan met code geloof ik?
Als er nu een andere code is voel ik me schuldig, sorry!
Uit vorige OP.quote:7848 = 10 euro korting
Dat scheelt echt.quote:Op zondag 13 september 2009 16:23 schreef electronique het volgende:
hoe lang is een bestelling meestal in behandeling voor ie manco word?
ik heb weinig geduld
Ik wacht nu 23 dagen.quote:Op zondag 13 september 2009 16:23 schreef electronique het volgende:
hoe lang is een bestelling meestal in behandeling voor ie manco word?
ik heb weinig geduld
wat leuk !!quote:Op zondag 13 september 2009 12:36 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb de laatste tijd ook weer wat dingetjes bij de H&M gescoorddd. ^^
Deze in het legergroen (staat niet op de site):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een truitje die niet op de site staat, maar daar zal ik een keer een foto van maken.
Zo draag ik trouwens de legging en de blouse (ik houd van leggings en blousjes.)
[ afbeelding ]
Ik ben bleek, dus dan is het effect heel andersquote:Op zondag 13 september 2009 21:03 schreef PeRi het volgende:
Deze kleur? Hmm. Ik wilde eigenlijk de bruine maar ze waren allemaal eind oktober pas te leveren behalve deze roze dus. Nouja ik zie het dan wel, misschien valt ie bij mij wel anders op mijn bruine huid en anders geef ik 'm wel weg ofzo.
Die BH heb ik, erg fijne en mooie BHquote:Op zondag 13 september 2009 20:57 schreef PeRi het volgende:
Besteld, ben benieuwd wat ik er van ga houden.De eerste en tweede top vind ik vooral erg leuk, maar het is maar net hoe ze vallen. En de bh
! Het 5 euro shirt wil ik zien hoe het staat (niet te oubollig hopelijk) net als de jurktrui. Ik hou van losse oogschaduw, wist niet dat ze het hadden en ben dus ook benieuwd naar deze.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |