bij mij ook, maar alsnog, lijkt wel een xxxxlquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:12 schreef Daph_ het volgende:
Die grote/lange trui heb ik ook en valt bij mij gewoon goedMaat 40 terwijl ik normaal ook maat 40 heb (bij 1,75 meter)
Ik ga er alleen wel een riem om dragen want ik heb meer taille dan de trui doet voorkomenMaar dat was toch al het idee toen ik 'm bestelde
O, ik ben maar een beetje blindquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:29 schreef Linnie20v het volgende:
@ Cherry, als ik op Dames klik, dan zie ik rechts het kopje JEANSGUIDE staan
Doe rustig aan deze dagen, ik ga een weekendje weg ivm met mijn verjaardag 2day
same here, duurt lang, eerst werd mijn bestelling verwijderd omdat ik 2 kortingscodes gebruikte, en nu moest ik dus alles opnieuw bestellen. Waarbij ik natuurlijk geluk had dat ze mijn maat nog haddenquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:08 schreef Dipkip het volgende:
Jullie zullen het niet geloven... maar mijn bestelling is nog steeds niet in behandelingterwijl er nog steeds half september bij staat
Bij mij ook! En alhoewel ik een snelle afhandeling zeer waardeer, had ik er eigenlijk op gerekend vandaag nog wat erbij te kunnen gooien.. beh.quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:12 schreef Daph_ het volgende:
Ik keek zojuist bij 'nog niet geleverde artikelen' en daar stond niks! De bestelling die ik gisteravond na 21.00 geplaatst heb is al in behandeling!!!
Mijne dus ook nog steeds niet, terwijl ik ruim 2 weken geleden besteld hebquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:40 schreef Dipkip het volgende:
Waarom wordt dat van jullie binnen een dag in behandeling genomen en die van mij na een week nog nietklote H&M.
raar zeg.. Ik heb nu andere dingen in mijn mandje gedaan, maar gaat nu weer van het goedkoopste artikel af.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:18 schreef Daph_ het volgende:
Bij mij pakt ie altijd het duurste artikel (bij mijn zusje ook trouwens)
Malo wat irritant dat ze je dan afschepen met zo'n mailtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |