abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72636187
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 10:12 schreef Daph_ het volgende:
Die grote/lange trui heb ik ook en valt bij mij gewoon goed Maat 40 terwijl ik normaal ook maat 40 heb (bij 1,75 meter)

Ik ga er alleen wel een riem om dragen want ik heb meer taille dan de trui doet voorkomen Maar dat was toch al het idee toen ik 'm bestelde
bij mij ook, maar alsnog, lijkt wel een xxxxl en ik heb toch echt altijd maat L.. ik kijk wel of ik hem in de winkel in een M kan krijgen.
pi_72636260
Normaal gesproken heb ik 36/38 (1,65 lang), dus ik twijfel nog of ik maat S laat staan.
Ach als ze te groot zijn stuur ik ze wel terug/ruil ik ze in de winkel.
pi_72636701
Hoe vallen de spijkerbroeken van H&M? Ik haat lage broeken, maar bij sommige broeken staat: een kruishoogte van 22 cm. Ik weet niet of dat hoog of laag is
Tap tap tap
pi_72636858
Kijk heel even in de jeans style guide
daar zie je per broek wat de waist is.

Zo te zien kun je het beste L.O.G.G pakken die hebben een regular fit.
Oh ja een Loyal, Wide en Slim hebben ook een normale fit.

Sorry ik maak het er niet makkelijker op he...
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:44:06 #105
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_72637000
22 cm is redelijk laag volgens mij. Maar pin me er niet op vast .

Ik heb H&M maar eens gemaild waarom mijn bestelling maar niet in behandeling genomen wordt. Heb 20 augustus besteld, alles was op voorraad, heb geen saldo meer open staan. Hij staat nu op Helaas te laat, half september, maar dat is het ook al bijna .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_72637195
eh, waar vind ik de jeans style guide
Tap tap tap
pi_72637522
Ik vond het wel heel erg toepasselijk als mijn eerste bericht op fok in het h&m topic zou zijn, dus bij deze Ik ben niet zo verslaafd als sommige van jullie maar bestel toch ook wel regelmatig en kom ook behoorlijk vaak in de winkel

Ik kreeg gisteren ook zo'n grote doos, maar dat kwam omdat ik er schoenen bij had zitten. En die pasten niet, dus toen had ik ze gelijk een maat groter besteld, en toen zag ik weer allemaal nieuwe dingen dus ik denk dat er binnenkort weer een grote doos binnenkomt
Ik keek net en het is nu al in behandeling! Een dag later, dat heb ik nog nooit meegemaakt... Alleen er zat een shirt bij in twee maten en één daarvan komt nu pas begin oktober?? Terwijl ik had gezegd 'alles in een pakket'?? Wordt het een keer snel in behandeling genomen is het nog niet goed...
pi_72637543
de broeken zijn vrij laag, niet allemaal hoor, heb 1 hoge 2 lage, maar het zijn geen bilspleet broeken als je bukt, dus niet zo laag.
pi_72638097
@ Cherry, als ik op Dames klik, dan zie ik rechts het kopje JEANSGUIDE staan

Doe rustig aan deze dagen, ik ga een weekendje weg ivm met mijn verjaardag 2day
pi_72638144
OOH gefeliciteerd!!
know'm sayin?
word? word.
pi_72638506
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 11:29 schreef Linnie20v het volgende:
@ Cherry, als ik op Dames klik, dan zie ik rechts het kopje JEANSGUIDE staan

Doe rustig aan deze dagen, ik ga een weekendje weg ivm met mijn verjaardag 2day
O, ik ben maar een beetje blind .

Gefeliciteerd
Tap tap tap
pi_72639132
Jullie zullen het niet geloven... maar mijn bestelling is nog steeds niet in behandeling terwijl er nog steeds half september bij staat
pi_72639214
Gefeliciteerd Linnie!

Mensen, houd u vast aan uw stoelen! Het onmogelijke is vandaag gebeurd!

*tromgeroffel*

*spannendmakendestilte*

Ik keek zojuist bij 'nog niet geleverde artikelen' en daar stond niks! De bestelling die ik gisteravond na 21.00 geplaatst heb is al in behandeling !!!

Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt !!
pi_72639514
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 12:08 schreef Dipkip het volgende:
Jullie zullen het niet geloven... maar mijn bestelling is nog steeds niet in behandeling terwijl er nog steeds half september bij staat
same here, duurt lang, eerst werd mijn bestelling verwijderd omdat ik 2 kortingscodes gebruikte, en nu moest ik dus alles opnieuw bestellen. Waarbij ik natuurlijk geluk had dat ze mijn maat nog hadden
Love my boy [L] 15/04/08
pi_72639677
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 12:12 schreef Daph_ het volgende:
Ik keek zojuist bij 'nog niet geleverde artikelen' en daar stond niks! De bestelling die ik gisteravond na 21.00 geplaatst heb is al in behandeling !!!
Bij mij ook! En alhoewel ik een snelle afhandeling zeer waardeer, had ik er eigenlijk op gerekend vandaag nog wat erbij te kunnen gooien.. beh.
pi_72639918
Waarom wordt dat van jullie binnen een dag in behandeling genomen en die van mij na een week nog niet klote H&M.
pi_72640056
Ik heb geen idee? Ik was normaal ook altijd een van de mensen die 2 weken moest wachten tot het ein-de-lijk in behandeling werd genomen
pi_72640138
Ik heb wel twee kortingen gebruikt, maar die zijn beide door H&M naar me gemaild en ik kan er ook niks aan doen als zij kortingen zo kort na elkaar emailen dat de bestelling nog niet in behandeling is genomen... Ik heb een aantal dingen op 28 augustus bestelt en toen kwam er op 4 september een nieuwe korting bij en heb ik weer wat dingen bestelt.
pi_72642018
mn bestellingen zijn manco en in behandeling :D
pi_72642449
Pfff, fuck it, ik heb er wat bij gegooit. Het wordt nu toch wel eind september wat ze ook zeggen.

Misschien doen ze het expres omdat er 1 artikel pas eind september kon worden geleverd
  vrijdag 11 september 2009 @ 15:02:01 #121
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_72644310
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 12:40 schreef Dipkip het volgende:
Waarom wordt dat van jullie binnen een dag in behandeling genomen en die van mij na een week nog niet klote H&M.
Mijne dus ook nog steeds niet, terwijl ik ruim 2 weken geleden besteld heb .
Had H&M vanmorgen gemaild, krijg ik gewoon zo'n standaard antwoord:

Bedankt voor je e-mail.

We hebben de bestelling voor je nagekeken.
Je ontvangt je bestelling medio september, binnen 10 werkdagen.

We wensen je alvast veel plezier met je bestelling en we wensen je nog een fijne dag toe.

You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_72650830
Heel leuk en aardig die 25% korting op een artikel naar keuze. Als je dat artikel dan ook daadwerkelijk kan aangeven. Bij mij gaat er constant 25% van een haarclip van 3 euro..
pi_72651012
Bij mij pakt ie altijd het duurste artikel (bij mijn zusje ook trouwens)

Malo wat irritant dat ze je dan afschepen met zo'n mailtje
pi_72651042
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:18 schreef Daph_ het volgende:
Bij mij pakt ie altijd het duurste artikel (bij mijn zusje ook trouwens)

Malo wat irritant dat ze je dan afschepen met zo'n mailtje
raar zeg.. Ik heb nu andere dingen in mijn mandje gedaan, maar gaat nu weer van het goedkoopste artikel af.
Misschien maar gewoon bestellen en bij betaling de 25% van het duurste artikel afdoen? of zou dat niet werken?
pi_72651084
Ik denk dat je dan het beste even kunt bellen of mailen om te vragen of ze de korting willen toepassen op het duurste artikel uit je bestelling
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')