ik haat dit pakket, alles is zo verdomde leuk

edit: zitten echt leuke dingen tussen, maar de maten kloppen niet, of er zit geen stretch in etc

moet dus veel terug. die dikke trui is echt hylarisch, ik verzuip erin

ze vallen dus idd groot.
![]()
Can i has big boxz?
![]()
de broek en de schoentjes, blijven beide, de broek is liefde
![]()
Ik had eerst maat 34, werd te groot, toen heb ik een broek in 33 gekocht, en nu heb ik deze ook weer in 33, maar om mn middel is hij eigenlijk veel te groot, bij mn billen ook, maar mn benen hebben het nodig, vind de broek echt

het lijkt trouwens of hij qua lengte goed is, maar ik heb hem een halvemeter naar binnen gevouwen want ik ben maar anderhalve meter, dat ziet er idioot uit
![]()
Zwarte blouse, zit mooi, en lekker komt mooi op tijd want heb maandag sollicitatie
![]()
blijft ook, zit mooi en lekker, ik heb alleen mn hempie naar beneden getrokken, maar het truitje valt gewoon normaal qua lengte
![]()
ik wil er nog niet in dood worden gevonden, ook niet voor 5,90

de onderkant valt een soort van naar binnen, vet idioot
![]()
het jurkje, heel leuk, alleen de band valt voormij op de verkeerde plek, namelijk in het midden op mn buik.
![]()
op dit tuniekje wachtte ik vet lang, wilde hem zo graag, maar hij zit niet lekker, zit heel strak onder mn oksel, heerlijk zo'n naad die snijd.
![]()
blouse van divided, heel leuk maar totaal stretchloos, en niet geschikt voor grote boezems, ik heb sowieso blousjes tot onder mn borst dicht, dat vind ik mooi met een hempie, alleen deze kreeg ik niet eens onder mn borst dicht

![]()
ennuh, trui waar ga je met dat meisje heen

ik hou dus alleen de jeans, zwarte blouse, geruite trui en de flatjes, jammer maar beter voor de portomonee.
[ Bericht 89% gewijzigd door Kleintje19 op 11-09-2009 09:17:55 ]