abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72621263
Jaa de Dressing room is back! Alleen het heet nu Fashion Studio, ik ga er ff lekker mee prusten. En daarna misschien wel een toffe paintzor maken van mijn bestelling
know'm sayin?
word? word.
pi_72623981

toughts?
  donderdag 10 september 2009 @ 20:53:28 #78
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_72624489
quote:
Op donderdag 10 september 2009 20:42 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
toughts?
Oke.
Honest?

Clear heels, corner of a street and you're good to go.

Sorry, ik hou totaal niet van dit soort dingen... Zou ook echt niet weten waar je het mee zou moeten combineren om het leuk te maken...
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_72624684
een shirt met lange mouwen eronder, mooie panty's en gewoon zwarte ballerina's
pi_72624801
Ik vind deze zo

maar ik zou hem nooit dragen
know'm sayin?
word? word.
pi_72624979
die kleur is zo..
bij dat leren jurkje krijg ik echt een rockster gevoel haha
pi_72625074
quote:
Op donderdag 10 september 2009 20:42 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
toughts?
Zweepje erbij en je kan door voor SM-meesteres. Sorry, vind hem een trashy aandoen.
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_72625139
ik heb m toch besteld zojuist
al zie ik het al aankomen dat mn tietjes te klein zijn
pi_72625447
quote:
Op donderdag 10 september 2009 21:11 schreef electronique het volgende:
ik heb m toch besteld zojuist
al zie ik het al aankomen dat mn tietjes te klein zijn
Prop je er toch wat sokken in, niemand die het ziet
know'm sayin?
word? word.
pi_72625524
quote:
Op donderdag 10 september 2009 00:22 schreef Linnie20v het volgende:

[..]

Wat heb je aan op de grote dag???
Er onderaan, om precies te zijn Heb een mooi lingeriesetje besteld.....
I had a signature once. It was awful.
pi_72625793
Die today aanbiedingen heb ik trouwens gemist. Hopelijk tegen de feestdagen ook weer zulke acties maar dan met nieuwe partydingen.
know'm sayin?
word? word.
pi_72626248
ik heb trouwens ook een heel mooi zebraprintblazertje uit helsinki, met zo schoudervullingen a la balmain, die staat denk ik ook wel mooi op dat jurkje zonder het trashy te maken
pi_72626977
Ik ben gezwicht. In my defense: ik heb een pak nodig. Ik heb dus een jasje en twee broeken erbij besteld. Maar dat kimonojurkje is toch ook wel errug en ligt dus in het blauw en het paars in mijn winkelmandje; ik weet niet welke kleur ik leuker vind dus ik kies wel als ik kan passen En ik heb leggings besteld, maar dat is alleen maar omdat ik een legging kwijt ben en de andere in de was ligt

Wel 12,50 korting op die blazer met de kortingscode, dus dat is mooi meegenomen
pi_72628180
Nou dit is het dan... voorlopig...

know'm sayin?
word? word.
pi_72629845
Dat tweede vestje hierboven kan ik niet vinden op de site, maar hij is wel , dus: waar kan ik hem vinden?
pi_72629907
Uitverkocht momenteel.
know'm sayin?
word? word.
pi_72629997
Oh, dat verklaart. Morgen maar even spieken dan. Thanks.
pi_72630200
nou kom net van werk, staat er een enorme doos *schaam* natuurlijk vanwege die 2 dikke truien, die zijn loeizwaar! en ik had nog meer besteld en nu weet ik dus wat 2 blousen extra sowieso, morgen foto's en passen tis nu te laat.
  vrijdag 11 september 2009 @ 06:58:36 #94
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_72633520
manco & in behandeling
nu aankleden en snel de trein halen
pi_72633835
ik haat dit pakket, alles is zo verdomde leuk

edit: zitten echt leuke dingen tussen, maar de maten kloppen niet, of er zit geen stretch in etc moet dus veel terug. die dikke trui is echt hylarisch, ik verzuip erin ze vallen dus idd groot.

Can i has big boxz?

de broek en de schoentjes, blijven beide, de broek is liefde

Ik had eerst maat 34, werd te groot, toen heb ik een broek in 33 gekocht, en nu heb ik deze ook weer in 33, maar om mn middel is hij eigenlijk veel te groot, bij mn billen ook, maar mn benen hebben het nodig, vind de broek echt het lijkt trouwens of hij qua lengte goed is, maar ik heb hem een halvemeter naar binnen gevouwen want ik ben maar anderhalve meter, dat ziet er idioot uit

Zwarte blouse, zit mooi, en lekker komt mooi op tijd want heb maandag sollicitatie

blijft ook, zit mooi en lekker, ik heb alleen mn hempie naar beneden getrokken, maar het truitje valt gewoon normaal qua lengte

ik wil er nog niet in dood worden gevonden, ook niet voor 5,90 de onderkant valt een soort van naar binnen, vet idioot

het jurkje, heel leuk, alleen de band valt voormij op de verkeerde plek, namelijk in het midden op mn buik.

op dit tuniekje wachtte ik vet lang, wilde hem zo graag, maar hij zit niet lekker, zit heel strak onder mn oksel, heerlijk zo'n naad die snijd.

blouse van divided, heel leuk maar totaal stretchloos, en niet geschikt voor grote boezems, ik heb sowieso blousjes tot onder mn borst dicht, dat vind ik mooi met een hempie, alleen deze kreeg ik niet eens onder mn borst dicht

ennuh, trui waar ga je met dat meisje heen

ik hou dus alleen de jeans, zwarte blouse, geruite trui en de flatjes, jammer maar beter voor de portomonee.

[ Bericht 89% gewijzigd door Kleintje19 op 11-09-2009 09:17:55 ]
pi_72634609
grrr!
Het shirt dat ik in 3 kleuren had besteld en al heb gedragen een paar keer zijn nu in de TODAY aanbieding
Voices tell me I'm the shit.
pi_72635141
Ik had mijn winkelmandje vol liggen met in totaal 280 euro aan spullen en toen toch maar besloten alleen voor 3 rokjes te gaan (2 kokerrokken en 1 leren rokje)
pi_72635972
Die trui die Kleintje19 heeft besteld staat bij mij ook nog in bestelling.
*Kijkt of de maat nog veranderd kan worden*
pi_72636100
Die grote/lange trui heb ik ook en valt bij mij gewoon goed Maat 40 terwijl ik normaal ook maat 40 heb (bij 1,75 meter)

Ik ga er alleen wel een riem om dragen want ik heb meer taille dan de trui doet voorkomen Maar dat was toch al het idee toen ik 'm bestelde
pi_72636160
verder wel hele mooie kleuren hoor had hem ook in het paars maar die heb ik er niet uitgehaald uiteraard, ik moet zo weer met die enorme doos naar het postkantoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')