quote:Op maandag 14 september 2009 10:55 schreef Linnie20v het volgende:
Je hoeft je niet te schamen, we're all weak
![]()
Leuk, die broeken moet je altijd strak genoeg kopen idd. Als bij het passen denkt, ooh hij zit lekker, dan is ie dus te grootquote:Net maar even wat spijkerbroeken uit de sale gevist....sommige broeken van de H&M zijn echt ruk...die passen me 5 minuten en zakken dan alweer van de kont![]()
Maar ik blijf toch bij H&M, want ik ga écht geen 100 euro (of meer) voor een broek uitgeven...
Deze broeken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog wat andere spullen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha ja ik zeg wel dat die vertraging had. Of dat die net niet goed aansloot op Leiden waar ik moet overstappen, dat ik hem net gemist had. Alleen het probleem is dat ik eigenlijk een toets heb hahaquote:Op maandag 14 september 2009 11:44 schreef alors het volgende:
Zeg gewoon dat de trein vertraging had/je hond naar de dierenarts moest/de brug open stond of iets anders
quote:Op maandag 14 september 2009 11:43 schreef Linnie20v het volgende:
Alors, ik heb trouwens dat gouden jurkje zien hangen in Rotterdam maar ik vond de zakken erop een beetje storend.
Heb er verder niet echt naar gekeken maar denk meld het ff, misschien dat je je verlanglijstje kan beperken tot 64 items![]()
![]()
OH dat is minder, maar het was overmacht, jij kon er niks aan doen + daar zijn herkansingen voor toch?quote:Op maandag 14 september 2009 11:45 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Haha ja ik zeg wel dat die vertraging had. Of dat die net niet goed aansloot op Leiden waar ik moet overstappen, dat ik hem net gemist had. Alleen het probleem is dat ik eigenlijk een toets heb haha
Leuk leuk, ik zie hem alleen niet staan in de online shopquote:Op maandag 14 september 2009 12:08 schreef Linnie20v het volgende:
Nou, op de foto is het een stuk minder...
[ afbeelding ]
Dat roze en rode gecombineerd is gewoon erg fout, en fout is goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |