abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 april 2002 @ 19:48:54 #51
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_3924947
quote:
Op maandag 22 april 2002 19:41 schreef SiDje het volgende:

[..]

Het gaat me ook niet om het feit dat hij schopt en/of incasseert als de camera weer net ff de tribune opneemt maar gewoon zijn vaak abnormale en overdreven gedrag ten opzichte van zijn tegenstander/scheidsrechter.

Dat heet Passie!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  dinsdag 23 april 2002 @ 00:37:05 #52
14627 deurmat
Best een leuke user.
pi_3929153
precies! wat kunnen voetbalkijkers zich soms aanstellen zeg Ik ben blij dat dit soort spelers nog bestaan!
Later word ik mijzelf in het groot.
  dinsdag 23 april 2002 @ 02:27:09 #53
374 beelzebub
master of disaster
pi_3929915
quote:
Op maandag 22 april 2002 10:01 schreef Frenkie het volgende:

[..]

das waar, maar dat zijn emoties... en verder is hij wel fair, hij breekt geen bene, en blesseert gee tegenstanders.. wordt overal uitgefloten maar blijft zichzelf !

Alleen nou nog leren voetballen..

Maar die uitspraak met bloed aan de schoenen is geniaal!

Z'n inzet is te prijzen, en hij levert regelmatig een assist af, maar dat-ie fair speelt en niemand blesseert? Utrecht-Ajax vorig jaar vergeten. Binnen 90 minuten had-ie onze hele linkerflank (Cler, Vaart en Wamberto) gehoekt of getrapt. Ik dacht dat ik naar "Kickboxer returns" zat te kijken.

En dat bloed aan de schoen, tja. Voor de halve finale zei hij dat ook en hij heeft zich aardig ingehouden, dus dat beschouwen we maar als praatjes vooraf.

pi_3945687
Stijn is een prima gozer, ik ben een keer bij hem thuis geweest om een interview voor school met hem doen.. Hij is de nuchterheid zelve en deed echt zijn best om ons interview tot een suc6 te maken!

Topgozer zowel binnen als buiten het veld dus

Op zoek naar kwaliteit.. je wordt rijkelijk beloond || http://www.onlineresults.nl
  woensdag 24 april 2002 @ 12:39:30 #55
14843 Merkowitz
Loismustdie@yahoo.com
pi_3945791
Niks mis met vreven. Hij is vrij hard, maar hij maakt geen sneaky overtredingen zoals heel veel andere spelers. Hij kijkt wel altijd vrij kwaad, maar heb hem nog nooit iets vervelends zien doen.

Ik stoor me niet aan hem in ieder geval. Gewoon een voetballer die nederland verrijkt zelfs.

Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
  woensdag 24 april 2002 @ 12:43:00 #56
14627 deurmat
Best een leuke user.
pi_3945841
Helaas voor de topicstarter is het geen anti-vreven topic geworden, maar uitgeggroeid tot een hulde aan Stijn

Gelukkig maar.

woensdag 24 april 2002 @ 13:26:12 #57
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_3946428
quote:
Op woensdag 24 april 2002 12:43 schreef deurmat het volgende:
Helaas voor de topicstarter is het geen anti-vreven topic geworden, maar uitgeggroeid tot een hulde aan Stijn

Gelukkig maar.

En zelfs een hulde van supporters van verschillende clubs!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  woensdag 24 april 2002 @ 23:33:25 #58
24710 SiDje
Waassaahhh.......
pi_3954659
quote:
Op woensdag 24 april 2002 12:43 schreef deurmat het volgende:

Gelukkig maar.

Ach, gelukkig is niet iedereen het met iedereen eens, zou een saai forum worden vind je niet ?
Trouwens, als iedereen voor AJAX zou zijn zou het vrij lastig worden om iedereen in die Arena te stoppen.

donderdag 25 april 2002 @ 00:30:16 #59
14627 deurmat
Best een leuke user.
pi_3955442
ja, uiteraard. er moeten 2 kanten voor een goede discussie zijn. Voor en Tegen. Maar ik vind dat Vreven niet de juiste persoon is om hier neer te halen, vandaar "gelukkig maar".
pi_3957489
quote:
Op donderdag 25 april 2002 00:30 schreef deurmat het volgende:
ja, uiteraard. er moeten 2 kanten voor een goede discussie zijn. Voor en Tegen. Maar ik vind dat Vreven niet de juiste persoon is om hier neer te halen, vandaar "gelukkig maar".
mwah, vind ik niet. Vreven is gewoon een klootzak. Ok, hij heeft wel inzet waar een hoop voetballers van kunnen leren. Maar hij is zo hypocriet als de pest, hij zit wel iedereen te schoppen maar als hij een keer geschopt wordt dan is er meteen ruzie in het veld.

Maarjah, Ajaxsupporters & Stijn Vreven is ook geen goeie combo, hoewel hij daar ook zelf om heeft gevraagd..

Dappre Strijders, Fier & Koen!
  donderdag 25 april 2002 @ 15:43:01 #61
14627 deurmat
Best een leuke user.
pi_3961559
ik ben ajax-supporter hoor
pi_3961606
mACHIEL kan je de titel niet veranderen in STijntje Vreven ofzo... de titel is negatief terwijl de meeste posts welk positief zijn...

Ik weet dat jij het een eikel vind, maar ik vind dat een titel de lading moet dekken en dan kan de titel wel veranderen!

zelf vind iklofzang op stijntje vreven wel leuk!

vrijdag 26 april 2002 @ 20:11:56 #63
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_3977224
quote:
Op zondag 21 april 2002 23:40 schreef SiDje het volgende:
Waar erger ik me al maanden groen en geel aan, juist ja,
Stijn Vreven van FC Utrecht.

Zijn manier van reageren hoort absoluut niet thuis op het voetbalveld, eerder in een hondenasiel voor opgefokte Duitse herders.

Wie deelt mijn mening ?

Ik deel die mening met jou! Alleen erger in me rood en geel aan die sukkel! Hij is een zeer matige tot slechte voetballer die dat compenseerd met harde overtredingen.

Dat hij niet keihard wordt aangepakt voor de uitspraken die hij afgelopen zondag in SundayUnited deed snap ik dus niet Je zegt toch niet dat je het veld af gaat met het bloed aan je schoenen terwijl de hele zaak al zo ontzettend opscherp staat. Dat was ook voor mij het bewijs dat deze malloot echt een hele domme malloot is.

Let yourself go and enjoy the bassline...
  vrijdag 26 april 2002 @ 21:47:55 #64
20583 tokoboy
Sex-addict
pi_3977968
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 20:11 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Ik deel die mening met jou! Alleen erger in me rood en geel aan die sukkel! Hij is een zeer matige tot slechte voetballer die dat compenseerd met harde overtredingen.

Dat hij niet keihard wordt aangepakt voor de uitspraken die hij afgelopen zondag in SundayUnited deed snap ik dus niet Je zegt toch niet dat je het veld af gaat met het bloed aan je schoenen terwijl de hele zaak al zo ontzettend opscherp staat. Dat was ook voor mij het bewijs dat deze malloot echt een hele domme malloot is.

totaal mee eens....wat een vieze transsexueel..
  vrijdag 26 april 2002 @ 21:50:17 #65
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_3977987
Z'n inzet compenseert het feit dat ie niet kan voetballen..
Ik vind het maar niks, maar hijs wel nuttig..
Desalniettemin moet je zo iemand van de velden halen..
Dit soort gasten hebben de carriere van Marco van B. Ronaldo etc naar de klote geholpen!
-
pi_3979609
Oh oh wat een schande "Desnoods met bloed aan de schoenen van het veld af... we zullen winnen." Hoe durft ie, natuurlijk had ie iets moeten zeggen als "ach, als het maar een leuke pot wordt en we daarna fijn met elkaar naar de EO-jongerendag kunnen."

Dusse, nee... ik heb absoluut geen hekel aan Stijntje. Ben tenslotte Utreg supporter hehe. Het is gewoon iemand die zijn beperkingen kent en dat compenseert met hard werken. Nee, voetballend is het idd niet top... maar het werk wat hij verzet is echt enorm. En er gaat gewoon een enorme dreiging vanuit. Hij deelt uit en hij incasseert... geen vuile overtredingen, wel harde. En er zijn er genoeg die wel uitdelen maar niet incasseren en meteen gaan rollebollen en janken bij de scheids. Yup, hij reageert idd enorm fel... so? Het is een hele goede om in je team te hebben, neemt het team op sleeptouw en ook het publiek. Kortom, heerlijke speler

Catch ya on the flipside...
  zaterdag 27 april 2002 @ 02:25:07 #67
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_3980350
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 21:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dit soort gasten hebben de carriere van Marco van B. Ronaldo etc naar de klote geholpen!
Helemaal mee eens. Het heeft niets te maken met voetbal! Heel goed punt. Dat soort gasten hebben idd de carriere`s van grote voetballers als van Basten om zeep geholpen. Als overtredingen bij het voetbal zouden horen zouden er geen gele en rode kaarten bestaan.

En natuurlijk zeg je niet dat je met bloed aan je schoenen het veld afgaat. Lekker handig om een aantal "supporters" nog meer op te stoken! Wat een sukkel!

Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_3981528
quote:
Op zondag 21 april 2002 23:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
"Hij heeft een fiets zonder zadel"
"Een potje, een potje, een potje vaseline...Een potje, een potje..HEE HEE HEE!"
"Vreven laat je tieten zien"

tis Vreven de homofiel, Vreven de homofiel , Vreven die schele die homosexuele, Vreven de homofiel (met fluitje ertussen)

Geen problemen mee eigenlijk , doet nix minder als een Wouters deed ....
Heb dan eerder een hekel aan die sneaky achterbakse gasten zoals bosveld , v bommel etc.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_3981535
quote:
Op maandag 22 april 2002 10:15 schreef Vision het volgende:

[..]

Zlatan, Van Halst, Mido etc etc etc

Van halst ? waarom dan
Mido idem , beetje een patsertje maar voor de rest een aardige gozer
van de Vaart zeker ook? pff nix tegen ajax nee sure ....
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_3981568
quote:
hmmm marco's enkel begon doordat ie juist zelf een hele smerige overtreding maakte die een beetje fout ging , en Ronaldo voetbalt nog ....
  zaterdag 27 april 2002 @ 18:16:52 #71
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_3984412
quote:
Marco's (mijn held) enkel ging kapot omdat ze bij ajax een paardendokter als hoofd van de medische staf hebben/hadden staan (da's echt waar). Die heeft al zoveel verprutst daar in Amsterdam, daar kon zelfs Martens niks meer aan doen...

Bovendien, schopt Vreven niet hard en gemeen (zoals good old Henkie Fraser, wel deed)

zaterdag 27 april 2002 @ 19:23:34 #72
14627 deurmat
Best een leuke user.
pi_3985014
en diegene die zeggen dat overtredingen niet bij het voetbal horen: Watjes

Jullie zitten ook zeker elke wedstrijd op de bank "oeh!" en "au!" te roepen als er een overtreding wordt gemaakt.....dat doet m'n moeder, vandaar

maandag 13 mei 2002 @ 22:15:15 #73
20939 brotherlouie98
Cheri Cheri Lady
pi_4178603
Vreven is een motherfokking asshole!
Wat heb ik me lopen ergeren aan die gore Belg tijdens de Amstel Cup finale.

Zagen jullie hoe ie Wamberto zomaar een klap gaf bij de cornervlag? Wat een schande dat ie geen rood ervoor kreeg.
Naslaan heet zoiets meneer Temmink.

pi_4178839
There is only one Stijntje Vreven,
only one Stijntje Vreven!
Met z'n lange haar, zijn ze de sigaar,
walking in the Vreven wonderland!!!
pi_4179483
Stijn Vreven is eigelijk net een klein kind op het veld... Wordt ie getackeld, krijg een vrije trap mee, gaat ie alsnog lopen janken tegen de overtreder. Buiten het veld komt ie wel als een prima kerel over...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')