Klacht: Forummember bestolenquote:Timmeh Kuik is een dief. Een crimineel die gebruik maakt van gestolen spullen. Normale mensen kijken wel uit om zoiets toe te geven, maar de baas van Brein heeft er geen enkel probleem mee. In de Elsevier-rubriek met de in dit geval ironische titel 'Mijn Spullen' zegt de baas van Brein dat hij een Sony Vaio laptop gebruikt. Die notebook heeft hij niet zelf gekocht, maar is "ooit in beslag genomen bij een hacker". Ah, zo werkt dat dus. In de strijd tegen piraten is in beslag genomen apparatuur gewoon oorlogsbuit. De politie brengt spullen naar de Dienst Domeinen, maar Timmeh Kuik sleept het mee naar zijn rovershol. Zijn bureaustoel was ooit van een Napster-gebruiker. Zijn werktafel stond thuis bij een newsgroup-beheerder. En zijn Blackberry schijnt hij van één van de PirateBay oprichters te hebben gestolen. Het wordt steeds duidelijker wat er met het verdwenen geld van auteursrechtenorganisaties gebeurt
Moet je me maar niet vertellen op msn wat je van plan bent te posten voor dat je het daadwerkelijk postquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:36 schreef MaddoxX het volgende:
godver dekanker ik wilde het topic net openen
Ach die zonnebril @ auto danquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:37 schreef x3ro het volgende:
[..]
Moet je me maar niet vertellen op msn wat je van plan bent te posten voor dat je het daadwerkelijk post
Daar mag jij topic over makenquote:
Idd vraag ik mij dus ook af. Politie bijvoorbeeld mag ook geen gebruik maken van ingevorderde goederenquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:40 schreef Shoombak het volgende:
Wat geeft die Kuik het recht om als burger andermans zaken in beslag te nemen?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:36 schreef MaddoxX het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)tim_kuik_alone_.html
Ik hoop dat hij weinig plezier ervan heeft aangezien het tobo + muis ding van dat ding naar de kenker was.
Moge hij ook niet het toetsenbord hebben schoongemaakt van al het fapsel !![]()
Heb je echt een game gestolen? Stout hoorquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:36 schreef MaddoxX het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)tim_kuik_alone_.html
Ik hoop dat hij weinig plezier ervan heeft aangezien het tobo + muis ding van dat ding naar de kenker was.
Moge hij ook niet het toetsenbord hebben schoongemaakt van al het fapsel !![]()
220u pizzabakkenquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:42 schreef deepart het volgende:
[..]
Heb je echt een game gestolen? Stout hoorWat voor straf heb je gehad?
whehehehequote:Op dinsdag 8 september 2009 15:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je bent toch niet serieus of wel
Ligt dr btw geen kantoor van Valve ofzo in NY? Dan breng ik die over maandje ff gesigneerde maddoxx goody langsquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:45 schreef Afwazig het volgende:
als dit mij overkwam had ik echt wel stappen ondernomen.
Nee zitten in WA. Maar Activision zit volgens mij wel in NYquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:45 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ligt dr btw geen kantoor van Valve ofzo in NY? Dan breng ik die over maandje ff gesigneerde maddoxx goody langs
Mehehehe, dan ga ik filmpje maken: Familielid brengt bedankje langs namens MaddoxXquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:46 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Valt weinig te doen volgens mij. Maar iemand die er verstand van heeft mag z'n woord doen
[..]
Nee zitten in WA. Maar Activision zit volgens mij wel in NY
LOL ik dacht dat Maddie n garpje maakte dat t letterlijk zijn lappietoppie wasquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:49 schreef RacerDKB het volgende:
Het is dus echt waar! Dat is geniaal.
''Die hacker had ingebroken op het netwerk van een gamedeveloper, en een game in ontwikkeling gestolen. Hij is strafrechtelijk veroordeeld, en de laptop is verbeurd verklaard aan de rechthebbenden, die wij vertegenwoordigden. Ik heb hem dus volledig legaal in gebruik.''
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |