abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 september 2009 @ 15:21:23 #1
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_72551890
...verder.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  dinsdag 8 september 2009 @ 15:22:43 #2
37950 JAM
pi_72551928
Dan hier de meester. Zo moet het dus.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  dinsdag 8 september 2009 @ 15:30:48 #3
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_72552147
Soit.
The love you take is equal to the love you make.
pi_72552179
En naar welke jazz luister je dan wel, JAM? Alleen bebop en hardbop of ook verder?
pi_72552227
Veder!
pi_72552348
Hoeveel op rij waren dat er?
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  dinsdag 8 september 2009 @ 15:41:54 #7
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_72552458
Cyberkoelies, dat vond ik wel een interessante docu.
  dinsdag 8 september 2009 @ 15:46:40 #8
37950 JAM
pi_72552582
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 15:31 schreef Wouter1989 het volgende:
En naar welke jazz luister je dan wel, JAM? Alleen bebop en hardbop of ook verder?
De laatste vijf nummers die ik gedraaid heb:

Bill Evans - On Green Dolphin Street
Charlie Parker - My Little Suede Shoes
Clifford Brown - Carvin' the Rock
Horace Silver - Sanctimonious Sam
Jackie McLean - Cyclical
pi_72552745
Ja, hoi.
pi_72552775
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 14:12 schreef Gellius het volgende:
Ik vind het niet zo overtuigend hoor. Iemand die kennelijk alle tijd heeft voor theorievorming heeft zèker tijd voor een hobby. En er ook dringend eentje nodig, wellicht.
Ik ben het met je eens. Maar wat wel klopt is dat zij een (veel) drukker sociaal leven heeft dan ik. Misschien is een hobby niet een goede omschrijving. 'Interessegebied' misschien? Goed te lezen dat JAM barst van de hobby's.
Aldus.
pi_72552831
Klassiek gitaar is vooral leuk om te spelen, net zoals bijvoorbeeld Bossa Nova's. Er naar (moeten) luisteren is heel andere koek. Dat is mijn ervaring althans.
Aldus.
pi_72552840
Is die gitaar anders gestemd JAM? Anders dan eadgba.
Aldus.
  dinsdag 8 september 2009 @ 15:59:20 #13
37950 JAM
pi_72552961
Volgens mij niet.
pi_72555350
Toen ik vanmiddag zalm ging halen bij de Albert Hein in mijn nieuwe blauwe kostuum, vroeg een klant mij waar de afgeprijsde cherrytomaatjes lagen.
Graag op anoniem
pi_72555565
Vanavond sta ik voor de innerlijke tweestrijd naar een voorlichtingsavond van de gemeente of naar de opening van het nieuwe filmhuisseizoen te gaan. De gemeente wil weten hoe het gesteld staat met het vrijwilligerswerk in Winterswijk; mijn sociëteit heeft herhaaldelijk een uitnodiging gekregen, maar ik ben bang dat de bijeenkomst zich meer zal richten op vrijwilligers bij de speeltuin en sportclubs. Desondanks vind ik het leuk om tussen die kneuzen te paraderen in mijn rare kleren met de air dat ik van de prestigieuste vereniging ben. Het filmhuis draait The Reader, een koffietafelfilm die bon ton is bij ABN AMRO-teven, waar de zaal ongetwijfeld mee gevuld zal zijn. Keuzes, keuzes!
Graag op anoniem
  dinsdag 8 september 2009 @ 17:38:19 #16
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_72555747
Kun je nog wel ademhalen daarboven, Mainport?
  dinsdag 8 september 2009 @ 17:42:31 #17
37950 JAM
pi_72555858
Filmhuis.
pi_72555928
Ik ben niets anders dan de ikpersoon in Plateforme, au Milieu du Monde.
Graag op anoniem
pi_72556110
"Opvallend aan de receptie van Houellebecq's oeuvre, in het bijzonder voor zijn bekendere werken als Platform en Elementaire Deeltjes, is de irritatie die men ondervindt in de pessimistische, levensbeschouwelijke passages die Houellebecq in het verhaal invlecht. Hoewel Houellebecq inderdaad nihilistische trekjes vertoont en de lezer met de neus op de feiten drukt van de realiteit van zijn protagonisten, denk ik dat een verwijt van arrogantie of een te sterke hang naar het negatieve eerder de bekrompenheid van de lezer, dan die van Houellebecq onderstreept. Immers, is het niet zo dat onze sterke geïndividualiseerde Westerse samenleving naast de gelukkige, zij die veronderstellen Betekenis gevonden te hebben (in carrière, gezin etc) ook een groep minder geslaagde, maar minstens zo intelligente groep individuen kent? Mensen, die het aan ego en vastberadenheid ontbreekt om hun lot in zelfverkozen banen te leiden? Waar er vroeger een sociaal vangnet bestond van gezin en familie, staat de gescheiden man, de onaantrekkelijke intellectueel in de moderne tijd er alleen voor. En is vereenzaming de sombere werkelijkheid voor diegenen die geen maatschappelijke aansluiting vinden. (...) En aanschouw de schrijver als hij is: een compromisloze analyticus zonder valse voorwendsels."

Des Esseintes
Graag op anoniem
pi_72557013
Hmf, de bekrompenheid van de lezer aanvoeren, dat lijkt me nu typisch iets wat Jim Morrison zou doen.
  dinsdag 8 september 2009 @ 18:44:06 #21
37950 JAM
pi_72557520
Tijd voor een receptje!

Afhaalchinees van gisteren á la JAM.

Benodigdheden:
1 plastic bak gevuld met rijst, diverse groenten, zoet-zure saus en kip zoals verkrijgbaar bij elke afhaalchinees.

Bereidingswijze:
1. Warm de inhoud van de plastic bak op in een koekenpan. Serveer dit allen met een flesje Stella Artois.

Eet smakelijk!
  dinsdag 8 september 2009 @ 18:45:03 #22
37950 JAM
pi_72557549
Wie was dat ook alweer van: 'Omdat mensen je niet begrijpen ben je niet gelijk een kunstenaar'?
pi_72557616
Zoals in het onderschrift van deze gebruiker?
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  dinsdag 8 september 2009 @ 18:51:43 #24
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_72557723
Ik heb zeer genoten van de posts van Mainport in dit topique. Vooral de cherrytomaatjes en de ABN AMRO-teven.

Dat mag ook wel eens gezegd worden.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_72558011
Het valt niet eens uit te sluiten dat het een intelligente jongeman is, maar dat épater le bourgeois is een stellingname die ik hem met klem zou willen afraden. Da's zo'n zwaktebod, daar ben ik niks bij op hoge noren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')