Kheb geen toilettasquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:07 schreef Mirjam het volgende:
stop het gewoon in je toilettas, moet toch geen probleem opleveren denk ik?
Ja maar dan moeten ze toch eerst mn tas weer helemaal openmaken, spul eruit, laten testen...dan ben je ook weer weet ik hoeveel tijd verder....toch?quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:07 schreef kikoooooo het volgende:
Dat kan best. Ze kunnen snel genoeg uitsluiten dat het geen drugs oid is.
ik weet niet of ze ze nog hebben, 2 euro bij de actionquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:07 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Kheb geen toilettasalles gaat gewoon in een grote plastic tas. Kan het daar wel bijdoen natuurlijk maar die scan ziet dat misschien ook..
Neen. Ze zien echt wel het verschil tussen vitaminepillen of xtc of iets.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:09 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ja maar dan moeten ze toch eerst mn tas weer helemaal openmaken, spul eruit, laten testen...dan ben je ook weer weet ik hoeveel tijd verder....toch?
daar hebben ze toch van die snifferdingen voor?quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:09 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ja maar dan moeten ze toch eerst mn tas weer helemaal openmaken, spul eruit, laten testen...dan ben je ook weer weet ik hoeveel tijd verder....toch?
like, whut?quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:17 schreef onzichtbare het volgende:
jaja moet je vooral doen kan je lachen onder ontwikkeld gebied kijk jij geen tv maar ja la gaan je heb genoeg geld blijkbaar
quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:17 schreef onzichtbare het volgende:
jaja moet je vooral doen kan je lachen onder ontwikkeld gebied kijk jij geen tv maar ja la gaan je heb genoeg geld blijkbaar
Volgens mij lees jij allemaal verborgen boodschappen in het bericht van TS die er helemaal niet zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:17 schreef onzichtbare het volgende:
nog beter is, om in het geval van voorgeschreven medicijnen, bij je apotheek even een medicijnpaspoort te laten makenquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:28 schreef Alicey het volgende:
Vitaminepillen werken overigens alleen preventief. Als je je al niet lekker voelt heb je er weinig meer aan.
Het beste is denk ik toch om de oorspronkelijke doosjes/potjes mee te nemen. Met medicijnen krijg je niet heel snel gedoe (ik heb het zelf nooit gehad in ieder geval), maar als je er ook geen doosjes of bijsluiters bij hebt en je treft iemand die jou verdacht vindt, kan het best wel eventjes duren natuurlijk..
quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nog beter is, om in het geval van voorgeschreven medicijnen, bij je apotheek even een medicijnpaspoort te laten maken
wij werden bij de grens van italie aan de kant gezet, ze vertrouweden ons kennelijk niet vanwege het nederlandse kenteken ofzo.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:32 schreef Alicey het volgende:
[..]Kan ook bij je huisarts soms. Doe ik altijd bij verre reizen, inderdaad om eventueel gezeik te voorkomen bij controles.
Maar drugs word ik meestal niet zo erg van verdacht. Ik ben wel een aantal keer helemaal doorgecheckt op wapens.
Vitaminepillen zijn meestal niet voorgeschreven. Ik weet niet of van die mixvitamines ook op zo'n paspoort kunnen worden geschreven.
TS heeft nog wel een andere optie; gewoon in het land waar hij naartoe gaat vitaminepillen kopen.
Fail!quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:37 schreef Mirjam het volgende:
wij werden bij de grens van italie aan de kant gezet, ze vertrouweden ons kennelijk niet vanwege het nederlandse kenteken ofzo.
douanier: what kind of job do you have?
ik, zenuwachtig: euhm euhm, I, I'm washing people and stuff
douanier: stuff? stuff? where stuff?
Balen als zoiets gebeurt.quote:hele auto extra grondig doorzocht en een stapeltje douaniers rond de auto![]()
Dat scheelt bij dat soort dingen wel enorm denk ik.quote:tegenwoordig zeg ik altijd 'nurse' en heb ik een medicijnpaspoort
Bijsluiters er eventueel nog bij en opgelost.quote:maar ik denk dat TS die pilletjes gewoon lekker in een potje moet doen en meenemen.
of zoek 1 handzaam potje vitaminen uit, giet de rest ff over en stop wat je mee wil nemen erin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |